Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Κλέφτες και σκόρδα


Στις 21 προς 22 Ιουνίου του 2017 δέχτηκα για πολλοστή φορά μια ακόμα κλοπή στην αγροικία μου στον Τρίλοφο Πιερίας, που καλλιεργώ τα ζαρζαβατικά μου και κάποια φρούτα.
Δεν θα κοινοποιούσα την παραπάνω κλοπή αν δεν είχε κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.  

 
 
 
1. Ο ή οι κλέφτες έσπασαν μια τζαμαρία που χρειάστηκε δύναμη, χρόνο και ένα πέρασμα οριακό και επικίνδυνο για να μπουν στον χώρο που ήταν τα αντικείμενα που αφαίρεσαν από μέσα.
2. Ο ή οι κλέφτες από ευαισθησία (λέω) αφού αφαίρεσαν αλυσοπρίονο βενζίνης, σέγα (πριόνι) ηλεκτρική, δραπανοκατσάβιδο μπαταρίας, κτλ… πήραν και μισό κουβά σκόρδα και ένα ζευγάρι κυάλια. Που κολλά (η ευαισθησία τους); Στα σκόρδα, γιατί σκέφτομαι μάλλον οι άνθρωποι θα πάσχουν ή από υπέρταση ή τα χρησιμοποιούν για να μην τους πλησιάσουν άλλοι συνάνθρωποι και μάθουν για τα ανδραγαθήματα τους.
Γιατί διακωμωδώ την κατάσταση και δεν ενοχλούμαι από την ενέργεια των παραπάνω συνανθρώπων μου; Απλά γιατί οι κλέφτες πιστεύουν δυστυχώς ότι εγώ είμαι ένας μεγιστάνας και ως εκ τούτου θα πρέπει να μοιραστώ τα υπάρχοντά μου σύμφωνα με το ευαγγέλιο!
Πάντως για ενημέρωση τους (αν διαβάζουν Λευτεριά) θα τους πω ένα από τα εργαλεία που μου αφαίρεσαν το χρωστάω σε συγχωριανό μου. (Ο άνθρωπος μου το έδωσε και μου είπε όταν έχεις μου το πληρώνεις). 

Ευχαριστώ για την φιλοξενία
 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ