Πρώτα θα εγκατασταθούν τα διόδια στα Τέμπη και μετά θα αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής για τον κόμβο στον Πυργετό! Αυτό αποτελεί βασική προϋπόθεση για την κοινοπραξία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου" η οποία έχει την εκμετάλλευση του δρόμου. Τον σχετικό όρο θέτει χωρίς περιστροφές ο ίδιος ο...
γενικός διευθυντής της εταιρείας Δημήτρης Γκατσώνης μιλώντας στην εφημερίδα «Ελευθερία» και τον Γιώργο Ρούστα.
Μάλιστα, όπως διευκρινίζει ο κ. Γκατσώνης επικαλούμενος τη σχετική συμφωνία της 17ης Ιανουαρίου 2017 με το υπουργείο, η εταιρεία του θα αναλάβει μόνο την μελέτη του κόμβου καθώς το κόστος κατασκευής του θα επιβαρύνει το …ελληνικό δημόσιο. Και δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα καθώς με την υπογραφή της συμφωνίας, πέρα από τα 41,9 εκ. ευρώ της αρχικής σύμβασης που έλαβε η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», συμφωνήθηκαν και άλλα πράγματα που έγιναν γνωστά κατόπιν εορτής. Όπως σημειώνει η Καθημερινή (φύλλο 31ης Ιανουαρίου 2017) «η κοινοπραξία πίεσε το Δημόσιο ότι δεν θα παραδώσει εγκαίρως τον δρόμο, παρότι εδώ και δύο χρόνια η πρόοδός του έχει ξεπεράσει το 90%, έχοντας τη νομική κάλυψη απόφασης διαιτησίας που επέτρεπε την παράταση του έργου έως τον Ιούνιο του 2018». Κάπως έτσι εξηγούνται όλα…
Σύντομα λοιπόν θα δούμε την εξόχως «τριτοκοσμική» εικόνα, οι οδηγοί που δεν διαθέτουν τα χρήματα ή δεν επιθυμούν να διέλθουν από τις σήραγγες Τεμπών, να μην έχουν καν το δημοκρατικό δικαίωμα να επιλέξουν την εναλλακτική διαδρομή του παλιού οδικού δικτύου στα Τέμπη επειδή και σε αυτόν το δρόμο θα είναι αναγκασμένοι από την «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» να καταβάλλουν διόδια. Μάλιστα ο διευθυντής της κοινοπραξιας «ψέγει» την Τροχαία γιατί σήμερα – που ακόμα δεν υπάρχουν διόδια- "αφήνει να περνάνε αρκετά φορτηγά μέσα από τον παλιό δρόμο"!
Πάντως στην συνέντευξή του ο κ. Γκατσώνης σπεύδει να καθησυχάσει τους καταστηματάρχες στα παράλια της Λάρισας αναφέροντας ότι η «η εταιρία του προχωρεί στην εγκατάσταση πρόσθετων πινακίδων, ήδη μέσα στον Ιούνιο, επιπροσθέτως της εγκεκριμένης μελέτης»…
Κ.Τ.
Μάλιστα, όπως διευκρινίζει ο κ. Γκατσώνης επικαλούμενος τη σχετική συμφωνία της 17ης Ιανουαρίου 2017 με το υπουργείο, η εταιρεία του θα αναλάβει μόνο την μελέτη του κόμβου καθώς το κόστος κατασκευής του θα επιβαρύνει το …ελληνικό δημόσιο. Και δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα καθώς με την υπογραφή της συμφωνίας, πέρα από τα 41,9 εκ. ευρώ της αρχικής σύμβασης που έλαβε η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», συμφωνήθηκαν και άλλα πράγματα που έγιναν γνωστά κατόπιν εορτής. Όπως σημειώνει η Καθημερινή (φύλλο 31ης Ιανουαρίου 2017) «η κοινοπραξία πίεσε το Δημόσιο ότι δεν θα παραδώσει εγκαίρως τον δρόμο, παρότι εδώ και δύο χρόνια η πρόοδός του έχει ξεπεράσει το 90%, έχοντας τη νομική κάλυψη απόφασης διαιτησίας που επέτρεπε την παράταση του έργου έως τον Ιούνιο του 2018». Κάπως έτσι εξηγούνται όλα…
Σύντομα λοιπόν θα δούμε την εξόχως «τριτοκοσμική» εικόνα, οι οδηγοί που δεν διαθέτουν τα χρήματα ή δεν επιθυμούν να διέλθουν από τις σήραγγες Τεμπών, να μην έχουν καν το δημοκρατικό δικαίωμα να επιλέξουν την εναλλακτική διαδρομή του παλιού οδικού δικτύου στα Τέμπη επειδή και σε αυτόν το δρόμο θα είναι αναγκασμένοι από την «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» να καταβάλλουν διόδια. Μάλιστα ο διευθυντής της κοινοπραξιας «ψέγει» την Τροχαία γιατί σήμερα – που ακόμα δεν υπάρχουν διόδια- "αφήνει να περνάνε αρκετά φορτηγά μέσα από τον παλιό δρόμο"!
Πάντως στην συνέντευξή του ο κ. Γκατσώνης σπεύδει να καθησυχάσει τους καταστηματάρχες στα παράλια της Λάρισας αναφέροντας ότι η «η εταιρία του προχωρεί στην εγκατάσταση πρόσθετων πινακίδων, ήδη μέσα στον Ιούνιο, επιπροσθέτως της εγκεκριμένης μελέτης»…
Κ.Τ.