Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Κι άλλος ψηφοφόρος τους...


Να σας μεταφέρω την χθεσινή μου περιπέτεια Σάββατο …

Οδός 25ης Μαρτίου ώρα 13,00. Κυκλικό κτηνιατρείου και οδηγώ μηχανή για να βγω στο πάρκο Ηρώων προς Ειρήνης... Μόλις βγαίνω από το κυκλικό, αυτοκίνητο μπροστά μου (ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ). Φρενάρω και... 







πατώ κόρνα. Ευτυχώς δεν είχα ταχύτητα να κολλήσω πάνω στο παρμπρίζ του...

-Πού πας;;;

-Έλα ρε φίλε πως κάνεις έτσι, τόση φασαρία;;; Ξέρω, για αυτό πάω και σιγά και έχω ανάψει και τα alarm!!!!!!!

Λίγο το σοκ μου, λίγο η ηρεμία των λεγόμενων του (λες και σκουντάς κάποιον με τον ώμο σου στον πεζόδρομο και λες συγγνώμη) δεν ψέλλισα κουβέντα ... έφυγα, συνέχισα ... Τρέμω στην ιδέα να ήταν στη θέση μου καμιά μεγάλη μηχανή και ένας λίγο αφηρημένος οδηγός...

Κυκλοφορούν ανάμεσα μας εκεί έξω ... Μην θεωρείτε ΤΙΠΟΤΑ λογικό, δεν υπάρχουν κανόνες –νόμοι οδήγησης….

Για να μην του ευχηθώ αυτουνού να βρεθεί στη θέση μου (ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΕΥΧΗ ΜΟΥ) θα του πω μόνο έτσι απλά ...είσαι κι εσύ ψηφοφόρος τους;;;;;  

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ