Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Έλληνας ηθοποιός: Πήγα στην Αυστραλία για να παντρευτώ, αλλά δεν το έκανα τελικά


Συνέντευξη στο περιοδικό Λοιπόν και τη Ρενέ Σαραντινού παραχώρησε γνωστός Έλληνας ηθοποιός, ο οποίος μίλησε για όλα χωρίς δισταγμούς.

Αναφερόμαστε στον... 

 
 
 
 
 
 
Θεόφιλο Βανδώρο, ο οποίος αναφέρθηκε στην στιγμή που έφτασε πολύ κοντά στο γάμο, αλλά και τον λόγο που συμμετείχε στην Λάμψη. Ο ηθοποιός ανέφερε τους λόγους που για κάποιο διάστημα κρατήθηκε μακριά από το επάγγελμα του: “Το άφησα… με αφήσανε… Δεν ήμουν ποτέ μανιώδης της τηλεόρασης. Κάποια στιγμή έκανα καθημερινό σίριαλ, έκανα “Λάμψη”, αλλά ήταν καθαρά για οικονομικούς λόγους. Με τον Μανούσο δεν κάναμε τη δουλειά μόνο για τα λεφτά, είχε και μεράκι. Μετά παρασύρεσαι, αυξάνεις τα έξοδά σου, αυτά είναι μέσα στη ζωή, στην ουσία όμως δεν είχα κανένα λόγο να πάω να ζητήσω δουλειά σ’ ένα σίριαλ που δεν μου άρεσε. Έλειψα κιόλας στο εξωτερικό, είχα φύγει στην Αυστραλία, έχω κάνει την προσωπική μου ζωή”.

Όπως εξομολογήθηκε άφησε για λίγο την καριέρα του για να παντρευτεί, κάτι που δεν έκανε τελικά: “Βέβαια. Έλειψα στην Αυστραλία γύρω στα 3 χρόνια, πήγα για να παντρευτώ, αλλά δεν το έκανα τελικά. Μια φορά πήγα κι εγώ να το κάνω, αλλά άμα δεν είναι να γίνει… Δεν είμαι του γάμου, ακόμα κι αυτός ο γάμος θα ήταν συμβατικός”.

Τέλος, τόνισε πως όταν ήταν ερωτευμένος σταματούσε για κάποιο διάστημα τη δουλειά του.


Το διαβάσαμε στο peoplegreece