Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Κυκλοφορεί μια ιστορία

 
Κυκλοφορεί μια ιστορία, κάτι σαν ανέκδοτο, μ’ έναν Έλληνα που βρίζει συνεχώς το κράτος. Η φράση του είναι Γαμ...νο κράτος. (Θα το συντομέψουμε γ/κ).
Τον ακούει το όργανο της τάξης, τον συλλαμβάνει, τον... 

 
 
 
οδηγεί στον εισαγγελέα.
-Τι συμβαίνει χωροφύλακα, ρωτά ο εισαγγελέας.
-Ο κύριος, κ. εισαγγελέα, βρίζει το ελληνικό κράτος, και συγκεκριμένα λέει το γ/κ.
-Γιατί κατηγορούμενε βρίζετε και αποκαλείτε την Ελλάδα γ/κ;
-Εγώ, κ. εισαγγελέα, είπα το γ/κ, αλλά δεν εννοούσα το ελληνικό κράτος.
-Βαλ’ τον μέσα, όργανο, λέει ο εισαγγελέας. Μόνο η Ελλάδα είναι γ/κ.
Αν εμένα με ρωτούσαν για το γερμανικό κράτος, θα έλεγα πως δεν θα έπρεπε να υπάρχει μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, μετά τα εγκλήματα που διέπραξε. Να γινόταν οικόπεδα και να μοιραζόταν σε όλα τα γειτονικά κράτη.
Τι όμως μου έμελλε να δω!
Διαβάστε την δική μου ιστορία:
Κάνω αίτηση συνταξιοδότησης στο ΙΚΑ τον Ιούλιο του 2016.Το ΙΚΑ μετά από ένα χρόνο μ’ ενημερώνει πως αρμόδιος φορέας για τη σύνταξή μου πρέπει να είναι ο ΟΑΕΕ. Συγχρόνως ενημερώνει τον γερμανικό ασφαλιστικό μου φορέα για τα περεταίρω.
Η επιστολή του ΙΚΑ προς την D Renten 2/6/2017
Η επιστολή από D Renten προς εμένα 14/7/2017
Η επιστολή από εμένα προς D Renten 24/7/2017
Και άκου, δες, θαύμασε ΚΡΑΤΟΣ 18/8/2017 η D Renten καταθέτη στον λογαριασμό μου το ποσόν που αναλογεί για την σύνταξή μου από 1/7/2016!
Χαίρε, εισαγγελέα, που είχες δίκαιο γι’ αυτό το ελληνικό κράτος.
Χαίρε, αριστερό, δεξιό, σοσιαλιστικό κράτος που υπηρετείς το δέκα τοις εκατό του πληθυσμού.
Χαίρε, κράτος, που στην εποχή της ταχύτητας εσύ κρατάς τον κονδυλοφόρο σημαία.
Χαίρε κράτος...  

Ευχαριστώ.
 
Ερσαπ