Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

"Αγκαλιάζουν" τον συνταξιούχο που θέλει να αυτοκτονήσει – Συγκλόνισε το ξέσπασμα για τη μαύρη ζωή του - ΒΙΝΤΕΟ


Ο συνταξιούχος ξέσπασε σε τηλεοπτική εκπομπή και άγγιξε τους κατοίκους του Ηρακλείου στην Κρήτη. Με τα 230 ευρώ που παίρνει κάθε μήνα η αγωνία για το αύριο, έγινε απελπισία…










Ο συνταξιούχος των 230 ευρώ, που μίλησε στην εκπομπή LiveNews του Epsilon για τη «μαύρη» ζωή του, λέγοντας ότι δεν αντέχει άλλο και θέλει να αυτοκτονήσει, συγκίνησε το πανελλήνιο. Καρδιοπαθής, τόσο ο ίδιος όσο και η σύζυγός του, πήραν ειδοποίηση ότι η ΔΕΗ, στην οποία οφείλουν 2.500 ευρώ, θα τους κόψει το ρεύμα στις 28 Οκτωβρίου. Εργαζόμενος από το Ηράκλειο, μαζί με άλλους 6 συναδέλφους του, ανακοίνωσαν την απόφασή τους να μαζέψουν χρήματα και να βοηθήσουν τον συνταξιούχο.

«Πλούσιοι δεν είμαστε, και εμείς αντιμετωπίζουμε προβλήματα, αλλά δε μπορούμε να αφήσουμε χωρίς ρεύμα δύο ανήμπορούς ανθρώπους», είπαν. Αξίζει να τονίσουμε ότι το τηλεφωνικό κέντρο του Ράδιο Κρήτη δεν σταματά να δέχεται τηλεφωνήματα από ακροατές, που δήλωσαν πρόθυμοι να βοηθήσουν, με όποιον τρόπο μπορούν. Το ξέσπασμα του συνταξιούχου στην τηλεοπτική εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου ήταν συγκλονιστικό. Όπως είπε μεταξύ άλλων η σκέψη της αυτοκτονίας γυρίζει συνεχώς στο μυαλό του αφού δεν υπάρχει για τον ίδιο η παραμικρή ελπίδα
Το ξέσπασμα του συνταξιούχου στο LiveNews

Ο συνταξιούχος μίλησε τηλεφωνικά στην εκπομπή και αποκάλυψε το Γολγοθά της ζωής του. «Ντρέπομαι τώρα που μιλάω έτσι γιατί είμαι 63 χρονών και ντρέπομαι. Και συγγνώμη έτσι που μιλάω, ντρέπομαι! Αλλά βρέθηκα σε ανάγκη, έχω πάθει έμφραγμα, ήμουν ναυτικός στα καράβια. Μου δίνουν μια σύνταξη 233 ευρώ το μήνα. Είχα μπει στη ρύθμιση στο ρεύμα και πλήρωνα 60 ευρώ το μήνα στη ρύθμιση που είχα κάνει και μαζεύτηκε το ρεύμα, επειδή είχα πάρει τα φάρμακά μου γιατί και η γυναίκα μου είναι καρδιακά, έχει κάνει δυο εγχειρήσεις στα πόδια και δεν μπορεί η κακομοίρα, δεν δούλεψε και βρέθηκα σε μια ανάγκη, έστω ένα ευρώ ο καθένας να με βοηθήσει να πληρώσω το ρεύμα μου, να μην μου το κόψουνε.

«Έχω φτάσει στο αμήν, να τραβήξω το πιστόλι να δώσω μία στο κεφάλι μου να πάω στο διάολο, να μη βλέπω τίποτα τουλάχιστον. Απάνω στην απελπισία του παιδί μου ο καθένας πολλά κάνει. Τόσα άτομα έχουν αυτοκτονήσει, έχουν έρθει σε τέτοια κατάσταση που είμαι εγώ. Ντρέπομαι που το λέω κιόλας, καταλαβαίνετε σε τι κατάσταση βρίσκομαι».



Πηγή: Εκπομπή LiveNews, ekriti.gr