Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

Ποιοι θέλουν τα 22 καταστήματα του Μαρινόπουλου



Τρεις αλυσίδες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για κάποια από τα 22 καταστήματα της πρώην Μαρινόπουλος τα οποία με βάση την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού πρέπει να εκποιηθούν. Πρόκειται για τις αλυσίδες... 

 
 
 
 
ΑΝΕΔΙΚ Κρητικός, Bazaar του Δ. Βερούκα και ο Κρητικός Συνεταιρισμός ΣΥΝΚΑ.

Στους ενδιαφερόμενους, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, είναι και η αλυσίδα My Market της οικογένειας Παντελιάδη αλλά και η αλυσίδα Κωτσόβολος από τον χώρο των ηλεκτρικών. Συνολικά από τα 22 πρώην καταστήματα της Μαρινόπουλος, ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί μέχρι στιγμής για 7 σημεία.

Σύμφωνα με την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η οποία ενέκρινε τη συγκέντρωση Μαρινόπουλου – Σκλαβενίτη, ο όμιλος Σκλαβενίτη ανέλαβε την υποχρέωση να εκποιήσει 22 καταστήματα του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος στους Νομούς Αττικής, Ηρακλείου και Λασιθίου, όπου εμφανίζεται οριζόντια αλληλοεπικάλυψη δραστηριοτήτων. Η εκποίηση, με βάση την απόφαση έπρεπε ήδη να έχει ολοκληρωθεί από τα μέσα Οκτωβρίου, ωστόσο δόθηκε παράταση στην εταιρεία.

Μέχρι στιγμής πάντως κανένα από τα εν λόγω καταστήματα δεν έχει αλλάξει χέρια. Οι λόγοι είναι τρεις. Αφ ενός το μέγεθος των καταστημάτων τα οποία είναι μικρά, οι περιοχές στις οποίες βρίσκονται και τέλος το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες αυτών ζητούν υψηλά ενοίκια, όπως ανέφερε στο Capital.gr ένας εκ των ενδιαφερομένων.

Η συγκεκριμένη αλυσίδα, η οποία τους τελευταίους μήνες έχει προχωρήσει σε μπαράζ εξαγορών και επεκτάσεων, αρχικά ενδιαφερόταν για 3 από τα 22 προς εκποίηση καταστήματα της πρώην Μαρινόπουλος, λόγω όμως των ενοικίων που ζητούσαν οι ιδιοκτήτες το ενδιαφέρον έχει περιοριστεί σε ένα εξ αυτών το οποίο βρίσκεται στο Φάληρο.

Την ίδια ώρα η αγορά φαίνεται να ανακάμπτει. Σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας ο Νοέμβριος έκλεισε με άνοδο πωλήσεων 9% στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, ενώ για το σύνολο της χρονιάς εκτιμάται ότι ο τζίρος θα καταγράψει αύξηση 1,5% σε σχέση με το 2016. Σε αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο βοήθησε, ο τουρισμός, η βελτίωση της ψυχολογίας και το "μαύρο” χρήμα που υπάρχει. Ανάλογη ανάπτυξη εκτιμούν προμηθευτές ότι θα καταγραφεί και το 2018.

Πηγή: capital