Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Σχετικά με το συλλαλητήριο


 
Λόγω του συλλαλητηρίου στις 4 Φεβρουαρίου διάβασα από πολλά άτομα που "θαυμάζω" να διατυπώνουν την αρνητική άποψη τους, ή ακόμα να χλευάζουν το γεγονός ότι 1.5 εκατομμύριο Έλληνες επιτέλους ένωσαν τις φωνές τους για ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που έχει απομείνει στην Ελλάδα... Την ιστορία της... Είμαι 18 χρονών, δεν... 

 
 
 
με τρομάζει το διαφορετικό και ούτε είμαι φασίστρια... Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Μακεδονία, με τα έθιμα της, την ιστορία της, μέχρι και την "προφορά" της (γιατί εσείς που αποκαλείτε φασίστες αυτούς που υπερασπίζονται την ιστορία, αν με ακούσετε να μιλάω με "με και σε" ή να λέω το "καλαμάκι" σουβλάκι ή το "λ" παχύ, θα κοιταχτείτε και θα γελάσετε ή μπορεί ακόμα να με αποκαλέστε και "Βούλγαρο")... Για να μπορούμε εμείς να ονομαζόμαστε Μακεδόνες, οι πρόγονοί μου έχυσαν το αίμα τους... Δεν είμαι φασίστρια επειδή υπερασπίζομαι αυτό το αίμα... Πώς είναι δυνατόν 1.5 εκατομμύριο Έλληνες, και άλλοι τόσοι που θα ήθελαν Αλλά δεν μπόρεσαν να παραβρεθούν εκεί, να είναι φασίστες; Είμαι 18 χρονών και είδα για πρώτη φορά στην ζωή μου, το χάσμα γενεών να καταρρίπτεται όταν παιδάκια 7 χρονών και ηλικιωμένοι φώναζαν μαζί " Η Μακεδονία είναι ελληνική"... Είμαι 18 χρονών και αν είμαι για ένα πράγμα περήφανη σε αυτήν την χώρα αυτό είναι η ιστορία της... Δεν είμαι φασίστρια... Είμαι πατριώτισσα, Ελληνίδα και Μακεδόνισσα!

Σας ευχαριστώ
 
Αναγνώστρια