Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Επιστολή μέλους της ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας


Ως μέλος της ΔΑΚΕ για τουλάχιστον 20 χρόνια με αγώνες και σταθερή παρουσία στα συνδικαλιστικά, δημοτικά και εκπαιδευτικά δρώμενα, ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας την ανησυχία μου για όσα συμβαίνουν στη συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας.
Χθες το απόγευμα Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018 στα γραφεία της ΝΟΔΕ Πιερίας, έγινε η απολογιστική συνεδρίαση του απερχόμενου Δ.Σ. της ΔΑΚΕ και η εκλογή του νέου Δ.Σ. Σε μία θυελλώδη συνεδρίαση κατά τη διάρκεια της...






κριτικής των πεπραγμένων οι μάσκες έπεσαν. Ενημέρωσα το σώμα, ως μοναδικός υποψήφιος της ΔΑΚΕ στο νομό μας στις τελευταίες κρίσεις των Διευθυντών Εκπαίδευσης, με ονόματα και με στοιχεία που δεν αμφισβητούνται για το παρασκήνιο, τις μυστικές συναντήσεις σε σπίτι μέλους της ΔΑΚΕ για υποψήφιο που δεν είχε σχέση με την ΔΑΚΕ και τη συνομωσία μελών και θεσμικών προσώπων της ΔΑΚΕ, ώστε να μην εκλεγώ. Εγώ πρώτος ως υποψήφιος ανέλαβα την ευθύνη που μου αναλογούσε όσον αφορά την υποψηφιότητά μου, ενημέρωνα για τις κινήσεις μου τον απερχόμενο Πρόεδρο της ΔΑΚΕ, αλλά δεν μπορούσα να ελέγξω το μηχανισμό που είχε στηθεί πίσω από την πλάτη μου. Εγώ έχω καθαρή τη συνείδησή μου, έκανα έναν αξιοπρεπή αγώνα με την ηθική, τις αξίες και τις αρχές που γαλουχήθηκα και παραιτούμαι από μέλος της ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας, ας το αισθανθούν και οι υπόλοιποι που συμμετείχαν στα επικίνδυνα παιχνίδια, οι οποίοι έσπευσαν χθες να δηλώσουν την υποψηφιότητά τους στο νέο Δ.Σ. της ΔΑΚΕ. Έκπληξη μου προκάλεσε η στάση και η ενόχληση του προέδρου της συνεδρίασης που με επαναλαμβανόμενες διακοπές μου ζητούσε να κλείσουμε το θέμα της συνομωσίας το οποίο ήταν μεγάλου ενδιαφέροντος. Όλοι κρινόμαστε…………!!

ΤΟΝΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ