Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Δίας Δίου-ΑΕ Καρίτσας 0-3 Τρεις κεραυνοί Καρίτσας στο Δία! (A' ΕΠΣ Πιερίας) HD 3-11-18

 
Toυ δημοσιογράφου Νίκου Κολίτση (Metrosport.gr)

Τρεις κεραυνούς (3-0) έριξε η ΑΕ Καρίτσας στο Δία (Δίου) στους πρόποδες του Ολύμπου -στη νέα αποκλειστικότητα του Metrosport.gr-, στο... 

 
 
 
 
κατ’ ευφημισμόν, όπως αποδείχθηκε, γειτονικό «sold out» ντέρμπι, της Α’ κατηγορίας της ΕΠΣ Πιερίας, που παρακολούθησε σύσσωμη η ποδοσφαιρική Πιερία, ξεφεύγοντας βαθμολογικά από τους διώκτες της στην κορυφή του πρωταθλήματος. Οι γηπεδούχοι, λαβωμένοι από το απροσδόκητο τέλος της συνεργασίας με τον προπονητή, Κώστα Παπαδόπουλο και χωρίς τους Νάκα και Μανίκα, λόγω καρτών, στη σύνθεσή τους, παρουσιάστηκαν κατώτεροι του αναμενομένου και σε κανένα σημείο του παιχνιδιού, δεν κατάφεραν ν’ αμφισβητήσουν την κυριαρχία των αντιπάλων τους. Οι φιλοξενούμενοι, του Διονύση Τοκατλίδη, εμφανώς βελτιωμένοι από την προηγούμενη εκτός έδρας αναμέτρηση και την παρθενική τους ήττα στον Πλαταμώνα, πήραν τα ηνία του παιχνιδιού από την αρχή, κυριαρχώντας στο χώρο του κέντρου και υπερτερώντας στις προσωπικές μονομαχίες. Το σκορ άνοιξε ο Κυρτέγος με περιπετειώδη τρόπο, μετά από ολέθριο λάθος του τερματοφύλακα του Δία, Σαρρή, απόρροια κακής συνεννόησης με τους αμυντικούς του και διπλασίασε ο Δαλαμήτρας, σε μία εκ νέου λανθασμένη εκτίμηση της αμυντικής διάταξης του Δία. Οι ποδοσφαιριστές της τοπικής ομάδας, πλησίαζαν με δυσκολία την αντίπαλη περιοχή, με ελάχιστες απειλητικές ενέργειες, περιορίζοντας τον εαυτό τους σε παθητικό ρόλο, σε αντίθεση με τους φιλοξενούμενους που απώλεσαν ευκαιρίες για ν’ αυξήσουν το δείκτη του σκορ. Στην επανάληψη, μετά το τρίτο γκολ του Μακράκη, το παιχνίδι είχε διαδικαστικό χαρακτήρα και δεν αντέχει σε περαιτέρω κριτική. Οι γηπεδούχοι χρειάζονται επειγόντως άμεση προπονητική καθοδήγηση και κίνητρο και οι φιλοξενούμενοι διάρκεια στις καλές εμφανίσεις και ισορροπημένη διαχείριση του ρόστερ.
Highlights: η αξιέπαινη πρωτοβουλία και η συγκινητική -είναι η αλήθεια- βράβευση από τους διοικούντες του Δία, σε δύο ανθρώπους του ποδοσφαίρου, που τίμησαν την τοπική ομάδα, εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου, ποδοσφαιρικά και παραγοντικά (Αθανάσιο Παρλάντζα & Δημήτριο Κρεμέτη, από το Δήμαρχο Δίου-Ολύμπου, Κώστα Δημόπουλο και τον πρόεδρο της ΕΠΣ Πιερίας, Αστέριο Τόκα, αντίστοιχα), οι φίλαθλοι των δύο ομάδων, που κατέκλυσαν τις κερκίδες του γηπέδου του Δία (ορισμένοι βρέθηκαν και περιμετρικά του γηπέδου, με αυτοκίνητα, τρακτέρ και… άλογα), οι διαμαρτυρίες των γηπεδούχων, αναφορικά με την ισονομία στον πειθαρχικό έλεγχο του διαιτητή (Superleague παρακαλώ, για πρώτη φορά τη φετινή χρονιά) και τον μη καταλογισμό offside στο δεύτερο γκολ της Καρίτσας, οι συζητήσεις για τις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, τις τιμές των ακτινιδίων και… τον ΠΑΟΚ στο Περιστέρι, που μονοπώλησαν τις συζητήσεις των ανθρώπων στις κερκίδες, με δεδομένο ότι το παιχνίδι είχε κριθεί πολύ νωρίς, οι δύο αναγκαστικές αλλαγές του Δία, που επιβάρυναν ακόμα περισσότερο τη θέση της ομάδας στον αγώνα, η αξιοπρόσεκτη παρουσία του «Μπράβο Νικολάκη», που μπήκε ως αλλαγή και έκανε αισθητή την παρουσία του με το Δίον, οι ανεπανάληπτες χαμένες ευκαιρίες της Καρίτσας, στο πρώτο ημίχρονο, από πλεονεκτικές θέσεις, με τους Κυπαρίσση και Τσιώμη, ο τραυματισμός του Μαυρίδη της Καρίτσας, που αντικαταστάθηκε, οι ατάκες των φιλάθλων για τα... μπαλάκια και τους γέρους...
Man of the match: Μακράκης (1 γκολ) και Δαλαμήτρας (1 γκολ- ως αλλαγή), εκτός από τα γκολ που σημείωσαν, πραγματοποίησαν μεστή εμφάνιση, με έμφαση στο μεσοεπιθετικό κομμάτι, με πρωτοβουλίες και παραγωγικές ενέργειες και δικαιούνται τον τίτλο, με τους περισσότερους, πάντως, συμπαίκτες τους, σε όλες τις γραμμές, να κυμαίνονται σε απόδοση πάνω από το μέσο όρο
Yellow card: στον απροσδόκητο χαμό ενός ερασιτέχνη ποδοσφαιριστή, του πάντα χαμογελαστού Γιώργου Τοτοκίδη (R.I.P.), της Πίνδου Άνω Αγιάννη, που αγωνίστηκε, για τελευταία φορά, με τη φανέλα της αγαπημένης του ομάδας, λίγες μέρες πριν, στον αγώνα κυπέλλου, με αντίπαλο την Αναγέννηση Σβορώνου
(Δείτε το σχετικό βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=qlRNm... ) και καταδεικνύει περίτρανα τη ματαιότητα της ανθρώπινης ζωής στην πραγματική της διάσταση
Σε επαγγελματική ποιότητα εικόνας και ήχου.