Σάλο έχει προκαλέσει η διαφήμιση γνωστής εταιρίας με σοκολάτες που προβάλει ομοφυλοφιλικά πρότυπα. Είναι γνωστό πως η τηλεόραση και οι ηλεκτρονικές διαφημίσεις επηρεάζουν σημαντικά την παιδική ψυχολογία και συμβάλουν στην διαμόρφωση ορισμένων στοιχείων του χαρακτήρα.
Ο αδυσώπητος ψυχολογικός πόλεμος της Νέας Τάξης ενάντια στην οικογένεια, την φυσική σεξουαλική επαφή, κοινωνικότητα και τεκνοποίηση, προωθείται μέσω των «διαφημίσεων» – προπαγάνδας που...
«σκανδαλίζουν» το πλατύ κοινό, για να στιγματίσουν κάθε κριτική σε περιθωριακές συμπεριφορές ως «ομοφοβική και ρατσιστική», μέσω των ΜΜΕ και social media.
Ο αδυσώπητος ψυχολογικός πόλεμος της Νέας Τάξης ενάντια στην οικογένεια, την φυσική σεξουαλική επαφή, κοινωνικότητα και τεκνοποίηση, προωθείται μέσω των «διαφημίσεων» – προπαγάνδας που...
«σκανδαλίζουν» το πλατύ κοινό, για να στιγματίσουν κάθε κριτική σε περιθωριακές συμπεριφορές ως «ομοφοβική και ρατσιστική», μέσω των ΜΜΕ και social media.
Στην πραγματικότητα όμως, ο στόχος είναι οι πιο ευάλωτες σε εικονικό επηρεασμό και «ανώριμες» σεξουαλικά, προεφηβικές ηλικίες παιδιών.
Διεγείρεται έτσι πρόωρα η σεξουαλική περιέργεια των παιδιών, τα οποία ενθαρρύνονται να «πειραματιστούν» σε μορφές σχέσεων που δεν κατανοούν αλλά τις οποίες η διαφήμιση ταυτίζει με την έννοια της «αγάπης», ενώ πρόκειται για καθαρώς σεξουαλικές «προτιμήσεις» που υποκαθιστούν και ευτελίζουν τη φυσιολογική ψυχική, πνευματική και κοινωνική εκδήλωση της Αγάπης.
Ραχήλ Μακρή