Τι συμβαίνει ακριβώς με εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που παράγονται, αλλά δεν υπάρχει μεγάλο αγοραστικό ενδιαφέρον και οι πελάτες αδιαφορούν για αυτά; Αν νομίζετε ότι οι εταιρείες τα προσφέρουν σε προνομιακή τιμή για να μειώσουν τη ζημιά, κάνετε λάθος.
Η βιομηχανία αυτοκινήτων έχει μια…
Η βιομηχανία αυτοκινήτων έχει μια…
διαίτερη λύση για τα μοντέλα τα οποία δεν πρόκειται να πουληθούν. Απλώς τα αφήνουν σε ένα είδος «νεκροταφείου», όπου μαζεύονται όλα τα μη πουλημένα οχήματα των κατασκευαστών.
Ανά τον κόσμο υπάρχουν εκατοντάδες τέτοιοι χώροι… ταφής, με την πλειοψηφία τους να εντοπίζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και τη Ρωσία, όπου κι οδεύουν τα αυτοκίνητα που δεν κατάφεραν να πουληθούν στις ευρωπαϊκές αγορές. Ο όγκος των νέων μοντέλων που δεν έχουν διανύσει ούτε ένα χιλιόμετρο αυξάνεται συνεχώς και οι κατασκευάστριες εταιρείες αναγκάζονται να επενδύουν στην αγορά γης για την τοποθέτηση των πολυάριθμων απούλητων οχημάτων.
Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός πως αρκετοί αγοραστές επιλέγουν τη λύση του μεταχειρισμένου κι όχι του καινούργιου, τάση η οποία παρατηρείται και σε περιοχές που δεν είναι έντονη η οικονομική κρίση. Μπορεί να σας φανεί υπερβολικό, αλλά ο όγκος των απούλητων αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο, ξεπερνάει τον αριθμό του παγκόσμιου πληθυσμού! Η παραγωγή συνεχίζεται καθημερινά και οι σωροί αυτοκινήτων συνεχίζουν να μαζεύονται και να σαπίζουν, όντας στο έλεος των καιρικών φαινομένων. Τα τόσο μεγάλα αποθέματα μετά από δύο χρόνια φύλαξης, αποσυναρμολογούνται και ορισμένα από τα μέρη τους ανακυκλώνονται.
Πηγή