Τα βραβεία «σάρωσαν» το ελληνικό ελαιόλαδο και στο ελληνικό μέλι σε διεθνείς διαγωνισμούς στο Λονδίνο.
Συγκεκριμένα, στον διεθνή διαγωνισμό ελαιόλαδου (London International Olive Οil Competitions 2019), που πραγματοποιήθηκε για τέταρτη διαδοχική χρονιά στο Λονδίνο, εκ μέρους της Ελλάδας υπήρξαν 110 συμμετοχές, εκ των οποίων βραβεύτηκαν...
(με πλατινένια, χρυσά, αργυρά και χάλκινα βραβεία) σε διαφορετικές κατηγορίες έντασης και ποιότητας ελαιόλαδου 40 εταιρίες, που προέρχονταν κυρίως από την Κρήτη, την Καλαμάτα, τη Μυτιλήνη και τη Χαλκιδική (φετινή έκπληξη ήταν δύο χρυσά βραβεία που κατέκτησαν επιχειρήσεις ελαιόλαδου από την Αλεξανδρούπολη).
Στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος περισσότερες από 400 επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων από χώρες με τη μεγαλύτερη παραγωγή όπως Ισπανία και Ιταλία, αλλά και από τις ΗΠΑ, Γαλλία, Τυνησία, Κροατία, Δανία, Κίνα, Τουρκία, Πορτογαλία, Βρετανία κ.α.
«Οι περισσότερες συμμετοχές προέρχονταν από την Ισπανία, την Ιταλία, την Γαλλία που εφαρμόζουν εδώ και πολλά χρόνια τις ορθές πρακτικές διαχείρισης του ελαιόλαδου από την πρώτη μέρα της συγκομιδής μέχρι την συσκευασία, παρουσιάζοντας προσεγμένα προϊόντα που κρίνονται στις λεπτομέρειες, γι’ αυτό κερδίζουν σε ποιότητα σε διεθνείς διαγωνισμούς», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπεύθυνος της διοργάνωσης, της ConfExpo, Γιώργος Κουβέλης, προσθέτοντας τα εξής: «Η εφαρμογή των καλών πρακτικών άρχισε να αλλάζει τελευταία και από τις ελληνικές εταιρίες, όπου πλέον οι οικογενειακές επιχειρήσεις περνούν στα χέρια των νεότερων, οι οποίοι δίνουν περισσότερη προσοχή στα θέματα διασφάλισης της ποιότητας, όπως για παράδειγμα η μέθοδος αποθήκευσης της ελιάς πριν από την επεξεργασία, η αποθήκευση του ελαιόλαδου κ.ά.».
Περισσότερες από 15 ελληνικές εταιρίες διακρίθηκαν σε ξεχωριστά βραβεία που αφορούν την ετικέτα και την παρουσίαση της συσκευασίας τους (χωρίς να κρίνονται για το περιεχόμενο), όπου ο ανταγωνισμός είναι εξίσου υψηλός. «Τα βραβεία αυτά αποτελούν για τις εταιρίες ένα εργαλείο, μία προστιθέμενη αξία για το marketing, καθώς έχοντας στην κατοχή τους το brand name ενός διαγωνισμού στο Λονδίνο, μπορούν ευκολότερα να προωθήσουν τα προϊόντα τους στη διεθνή αγορά και να ενισχύσουν τις εξαγωγές τους» υπογράμμισε ο κ. Κουβέλης.
Φέτος για πρώτη φορά διοργανώθηκε, παράλληλη Βράβευση Μελιού (London Honey Awards 2019), με συμμετοχή περίπου 150 εταιριών από διάφορες χώρες του κόσμου. Από την Ελλάδα συμμετείχαν πάνω από 30 επιχειρήσεις που συγκέντρωσαν 17 βραβεία από τα συνολικά 65, μεταξύ των οποίων και δύο πλατινένια για ελληνικό μέλι ελάτης (Ευρυτανία και Χελμός). Οι ελληνικές εταιρίες προέρχονταν κυρίως από Κάλυμνο, Άνδρο, Κρήτη, Λακωνία, Ευρυτανία, Αιτωλοακαρνανία, Βόρεια Ελλάδα, που ανταγωνίστηκαν ισάξια άλλες από Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Τουρκία, Κύπρο, Κροατία, Μολδαβία, Βουλγαρία, Νέα Ζηλανδία, Καναδά, Γερμανία, Ολλανδία κ.ά.
Στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος περισσότερες από 400 επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων από χώρες με τη μεγαλύτερη παραγωγή όπως Ισπανία και Ιταλία, αλλά και από τις ΗΠΑ, Γαλλία, Τυνησία, Κροατία, Δανία, Κίνα, Τουρκία, Πορτογαλία, Βρετανία κ.α.
«Οι περισσότερες συμμετοχές προέρχονταν από την Ισπανία, την Ιταλία, την Γαλλία που εφαρμόζουν εδώ και πολλά χρόνια τις ορθές πρακτικές διαχείρισης του ελαιόλαδου από την πρώτη μέρα της συγκομιδής μέχρι την συσκευασία, παρουσιάζοντας προσεγμένα προϊόντα που κρίνονται στις λεπτομέρειες, γι’ αυτό κερδίζουν σε ποιότητα σε διεθνείς διαγωνισμούς», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπεύθυνος της διοργάνωσης, της ConfExpo, Γιώργος Κουβέλης, προσθέτοντας τα εξής: «Η εφαρμογή των καλών πρακτικών άρχισε να αλλάζει τελευταία και από τις ελληνικές εταιρίες, όπου πλέον οι οικογενειακές επιχειρήσεις περνούν στα χέρια των νεότερων, οι οποίοι δίνουν περισσότερη προσοχή στα θέματα διασφάλισης της ποιότητας, όπως για παράδειγμα η μέθοδος αποθήκευσης της ελιάς πριν από την επεξεργασία, η αποθήκευση του ελαιόλαδου κ.ά.».
Περισσότερες από 15 ελληνικές εταιρίες διακρίθηκαν σε ξεχωριστά βραβεία που αφορούν την ετικέτα και την παρουσίαση της συσκευασίας τους (χωρίς να κρίνονται για το περιεχόμενο), όπου ο ανταγωνισμός είναι εξίσου υψηλός. «Τα βραβεία αυτά αποτελούν για τις εταιρίες ένα εργαλείο, μία προστιθέμενη αξία για το marketing, καθώς έχοντας στην κατοχή τους το brand name ενός διαγωνισμού στο Λονδίνο, μπορούν ευκολότερα να προωθήσουν τα προϊόντα τους στη διεθνή αγορά και να ενισχύσουν τις εξαγωγές τους» υπογράμμισε ο κ. Κουβέλης.
Φέτος για πρώτη φορά διοργανώθηκε, παράλληλη Βράβευση Μελιού (London Honey Awards 2019), με συμμετοχή περίπου 150 εταιριών από διάφορες χώρες του κόσμου. Από την Ελλάδα συμμετείχαν πάνω από 30 επιχειρήσεις που συγκέντρωσαν 17 βραβεία από τα συνολικά 65, μεταξύ των οποίων και δύο πλατινένια για ελληνικό μέλι ελάτης (Ευρυτανία και Χελμός). Οι ελληνικές εταιρίες προέρχονταν κυρίως από Κάλυμνο, Άνδρο, Κρήτη, Λακωνία, Ευρυτανία, Αιτωλοακαρνανία, Βόρεια Ελλάδα, που ανταγωνίστηκαν ισάξια άλλες από Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Τουρκία, Κύπρο, Κροατία, Μολδαβία, Βουλγαρία, Νέα Ζηλανδία, Καναδά, Γερμανία, Ολλανδία κ.ά.