Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

Γαστεράτου: «Στο πρώτο ραντεβού με τον Πέτρο σκοτωθήκαμε»

 
Η Μαντώ Γαστεράτου μίλησε για όλους και για όλα σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε σε γνωστό περιοδικό.

Η παρουσιάστρια μιλά για τη συνεργασία της με τον... 

 
 
 
 
 
Πέτρο Κωστόπουλο στην εκπομπή του Σαββατοκύριακου «Όλα λάθος» στο Open, ενώ αποκάλυψε και πως ήρθε η συγκεκριμένη πρόταση για τη συμμετοχή της.

Πώς ήρθε η πρόταση για τη συμμετοχή σου στο «Ολα λάθος»;

«Λίγο πριν ξεκινήσει η εκπομπή με κάλεσε η Αλκηστις Μαρσγκουδάκη μαζί με τον Θέμη Μάλλη και μου το πρότειναν. Εγινε την ίδια ημέρα που ήμουν καλεσμένη στην εκπομπή του Νίκου Μουτσινά».

Αμφιταλαντεύτηκες καθόλου;

«Οχι, καθόλου. Πολλοί μου έλεγαν πως η συνεργασία θα είναι δύσκολη λόγω του ότι ό Πέτρος είναι μια πολύ ισχυρή προσωπικότητα. Μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν δυσκολεύτηκα καθόλου, αλλά περνάω πολύ καλά στην εκπομπή και έχουμε πάρα πολύ πλάκα»

Πώς εξελίσσεται η συνεργασία σου με τον Πέτρο;

«Στο πρώτο ραντεβού σκοτωθήκαμε. Για βλακείες! Την Κιμ Καρντάσιαν, το instagram, είχαμε διαφορετικές απόψεις σε πολλά θέματα. Τα βρήκαμε γρήγορα. Ξέρεις δεν είναι εύκολο να συμφωνήσεις με έναν άνθρωπο όταν υπάρχει ηλικιακή απόσταση. Το πρώτο ραντεβού λοιπόν δεν είχε καμία σχέση με την εξέλιξη της συνεργασίας. Είναι πολύ ωραίος τύπος ο Πέτρος. Και κάθε εβδομάδα είμαστε όλο και καλύτερα. Και δέσαμε και με τον Νίκο Γεωργιάδη που προστέθηκε στην παρέα. Εχω την άνεση να πάρω τον Πέτρο ένα τηλέφωνο ή να ανταλλάξουμε μηνύματα. Του έχω στείλει μηνύματα για να μου στείλει τις συνταγές του. Είναι εξαιρετικός μάγειρας».

Ποια είναι η συνταγή που πέτυχε καλύτερα;

«Πρότεινε ένα εκπληκτικό ριζότο με γαρίδες και μου πέτυχε και εμένα!».


Αλλιώς ξεκίνησε η εκπομπή στην αρχή και αλλιώς εξελίχθηκε. Θεωρείς πως πια έχετε βρει τους ρυθμούς σας;

«Σίγουρα! Κάθε εβδομάδα πάει και καλύτερα Ξεκινήσαμε με άλλους συντελεστές μπροστά και πίσω από τις κάμερες, με άλλους χρόνους, άλλο σκελετό εκπομπής. Από τότε άλλαξαν πολλά πράγματα».

Ως παρουσιάστρια έχεις διδαχθεί πράγματα από την πείρα του Πέτρου;

 
«Σίγουρα μου έχει μάθει πολλά. Οχι μόνο στο θέμα της παρουσίασης. Από τα λεγόμενα του και την αφήγηση των ιστοριών του γενικά για τον χώρο μας διαχειρίζομαι καλύτερα κάποιες καταστάσεις».

Μία φράση του ή μια συμβουλή του που σου έχει μείνει;

«Η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι θλιβερή. Είναι η ατάκα που κλείνω καθημερινά την εκπομπή μου στο ραδιόφωνο», λέει στο tv Έθνος.





Πηγή: www.gossip-tv.gr