Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Άννα Μάνη Παπαδημητρίου Υποψήφια Βουλευτής Πιερίας



Συμπολίτισσες και συμπολίτες

Γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω στην Κατερίνη, όπου για 25 χρόνια άσκησα μάχιμη δικηγορία.
Είμαι σύζυγος του φοροτεχνικού, Θωμά Παπαδημητρίου και έχουμε δύο κόρες, τη Μελπομένη και την Αθηνά.
Στις εθνικές εκλογές του 2012 με τιμήσατε με την εμπιστοσύνη και την ψήφο σας και σας εκπροσώπησα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Αγωνίστηκα στη θητεία μου ως βουλευτής, εντός και εκτός Κοινοβουλίου, για την επίλυση των προβλημάτων του τόπου μου και της χώρας, με ομιλίες, εισηγήσεις, ερωτήσεις, παρεμβάσεις και έντονη συμμετοχή στην επεξεργασία νομοσχεδίων.
Το... 

έργο μου έτυχε αναγνώρισης από τους πολίτες της Πιερίας και στις εκλογές του 2015, όταν και κατετάγη πρώτη επιλαχούσα βουλευτής.
Η κοινοβουλευτική μου θητεία, μου δίδαξε, ότι πρέπει να διεκδικείς για τον τόπο σου. Σας διαβεβαιώ, ότι αυτό θα κάνω και πάλι για την Πιερία, για να έχει μια δυνατή και υπεύθυνη φωνή στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Σήμερα, με απόλυτο αίσθημα ευθύνης και συνέπειας, αλλά και με την ίδια αγωνία για το μέλλον του τόπου και των παιδιών μας, συντάσσομαι στο πλευρό του προέδρου της παράταξης, Κυριάκου Μητσοτάκη, αποδεχόμενη την τιμητική πρότασή του, να συστρατευτώ στο ψηφοδέλτιο νίκης της Νέας Δημοκρατίας στην Πιερία.
Οι επικείμενες εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου, είναι η ευκαιρία και το εφαλτήριο μιας Ελλάδας που θα σηκώσει ανάστημα και με σταθερά βήματα, θα ανασυγκροτηθεί και θα σταθεί περήφανη απέναντι σε όλους.
Σ' αυτόν τον αγώνα, ζητώ την εμπιστοσύνη και τη στήριξή σας, για να συνεχίσω να αγωνίζομαι για όσα πιστεύουμε, δικαιούμαστε και αξίζουμε.
Οφείλουμε να παραδώσουμε στις επόμενες γενιές, μια Ελλάδα αξιοκρατίας και προόδου.
Μια Ελλάδα ευημερίας.
Μια Ελλάδα που εμπνέει και εξελίσσεται.

Με εκτίμηση 
Άννα Μάνη-Παπαδημητρίου