Η Ferrari που… οδήγησε τον Michael Schumacher στον πέμπτο του τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 βγαίνει σε δημοπρασία στις 30 Νοεμβρίου, από τον οίκο RM Sotheby’s σε δημοπρασία στο Abu Dhabi.
Το...
Το...
μονοθέσιο με κωδικό αριθμό F2002 no.219, παρουσιάστηκε στον τρίτο αγώνα της χρονιάς του 2002 και έγραψε ξανά το βιβλίο των επιτυχιών και της κυριαρχίας σε μία σεζόν. Συνολικά το αυτοκίνητο πέτυχε 15 νίκες σε 19 αγώνες (το 2002 και το 2003). Ο Michael Schumacher οδήγησε την F2002 σε 11 νίκες και ο συναθλητής του Rubens Barichello σε άλλες τέσσερις.
Το 2002 η Ferrari F2002, (με αριθμό πλαισίου 219), ήταν το κορυφαίο μονοθέσιο της σεζόν στην οποία ο Michael Schumacher ήταν κυρίαρχος (τερμάτιζε πρώτος ή δεύτερος) και οι υπόλοιποι οδηγοί πάλευαν για την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Με την «no. 219» ο Γερμανός κέρδισε μεταξύ άλλων τα Grand Prix στην Imola, στο Zeltweg και το Magny Cours. Το τελευταίο έδωσε στον Schumi τον πέμπτο Παγκόσμιο Τίτλο του, με έξι αγώνες να απομένουν. Αυτή ήταν η ταχύτερη κατάκτηση πρωταθλήματος στα χρονικά της F1.
Η Ferrari εκείνη την χρονιά κατέκτησε και την ανώτερη διάκριση στους κατασκευαστές με πρώτες και δεύτερες θέσεις μόνο. Ένα από τα συστατικά της επιτυχίας του ήταν ο νέος για το 2002 κινητήρας Ferrari 051 V-10, που απέδιδε ως και 900 ίππους σε qualifying tune. Στη συνέχεια η F2002 έγινε αυτοκίνητο δοκιμών και αποσύρθηκε την επόμενη χρονιά. Για έναν περίεργο λόγο η Scuderia την πούλησε σε ιδιώτη συλλέκτη το 2004 (δεν έμεινε στο μουσείο της) και από τότε το μονοθέσιο άλλαξε πολλά χέρια.
Ο οίκος RM Sotheby’s περιμένει στην δημοπρασία, η πώληση της F2002 να του αποφέρει (περίπου) από 4.900.000 ως 6.700.000 ευρώ (5.500.000 ως 7.500.000 δολάρια). Μέρος των εσόδων θα δοθεί στο ίδρυμα «Keep Fighting», το οποίο ιδρύθηκε από την οικογένεια του Michael Schumacher και επιδιώκει να συνεχίσει τη φιλανθρωπική εργασία του Γερμανού για την επίτευξη πολιτιστικών και κοινωνικών σκοπών.
Το 2002 η Ferrari F2002, (με αριθμό πλαισίου 219), ήταν το κορυφαίο μονοθέσιο της σεζόν στην οποία ο Michael Schumacher ήταν κυρίαρχος (τερμάτιζε πρώτος ή δεύτερος) και οι υπόλοιποι οδηγοί πάλευαν για την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Με την «no. 219» ο Γερμανός κέρδισε μεταξύ άλλων τα Grand Prix στην Imola, στο Zeltweg και το Magny Cours. Το τελευταίο έδωσε στον Schumi τον πέμπτο Παγκόσμιο Τίτλο του, με έξι αγώνες να απομένουν. Αυτή ήταν η ταχύτερη κατάκτηση πρωταθλήματος στα χρονικά της F1.
Η Ferrari εκείνη την χρονιά κατέκτησε και την ανώτερη διάκριση στους κατασκευαστές με πρώτες και δεύτερες θέσεις μόνο. Ένα από τα συστατικά της επιτυχίας του ήταν ο νέος για το 2002 κινητήρας Ferrari 051 V-10, που απέδιδε ως και 900 ίππους σε qualifying tune. Στη συνέχεια η F2002 έγινε αυτοκίνητο δοκιμών και αποσύρθηκε την επόμενη χρονιά. Για έναν περίεργο λόγο η Scuderia την πούλησε σε ιδιώτη συλλέκτη το 2004 (δεν έμεινε στο μουσείο της) και από τότε το μονοθέσιο άλλαξε πολλά χέρια.
Ο οίκος RM Sotheby’s περιμένει στην δημοπρασία, η πώληση της F2002 να του αποφέρει (περίπου) από 4.900.000 ως 6.700.000 ευρώ (5.500.000 ως 7.500.000 δολάρια). Μέρος των εσόδων θα δοθεί στο ίδρυμα «Keep Fighting», το οποίο ιδρύθηκε από την οικογένεια του Michael Schumacher και επιδιώκει να συνεχίσει τη φιλανθρωπική εργασία του Γερμανού για την επίτευξη πολιτιστικών και κοινωνικών σκοπών.