Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

ΤΟΣΟ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΠΙΑ ΟΡΕ ΕΛΛΗΝΑ;


Αύριο ημέρα εκλογών ημέρα δημοκρατίας...(όση απέμεινε στη Ελλάδα). Βλέπουμε ακούμε δημοσκοπήσεις για τον νικητή αυτών.
Και λες, τι λαός είναι αυτός που ξεχνά γρήγορα και ζει στον κόσμο του και στον παραλογισμό του ακόμη και στο δικαίωμα της ψήφου.
Το... 

 
προηγούμενο κόμμα που ανεβηκε στην εξουσία με ψέματα (στη χούντα με τα τανκς)..που αψήφησαν το ιερότερο δικαίωμα του πολίτη, μετά τις εκλογές, του δημοψηφίσματος και έκαναν αυτό που συμφερε αυτούς, με όποια ανταλλάγματα. Δεν παρενέβη ΟΥΔΕΙΣ . καμία εξουσία κανένας ΘΕΣΜΟΣ ... είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα.. ένα κόμμα που κυβέρνησε με τόσο ψέμα, τόση υπεροψία, που σε κάθε πρότασης τους υπήρχε μέσα η λέξη ΦΑΣΙΣΜΟΣ (οι άλλοι ) ενώ αυτοί ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΕΡΟΙ έναντι αυτών που παραπλάνησαν .όποιος αντιδρά-αντίθετη γνώμη ΦΑΣΙΣΤΑΣ .

Νικητής εκλογών ποιοι;;;!!!! οι προηγούμενοι αυτών, που ανάγκασαν τον κόσμο να δώσει εξουσία σε ένα κόμμα που τα ποσοστά του εσαεί θα ήταν απαγορευτικά εις τους αιώνας των αιώνων και για σκέψη εξουσίας.

Νικητές αυτοί, που με τους προηγούμενους αυτών, έφεραν την Ελλάδα στην εξαθλίωση που ζούμε .. αυτοί οι άνθρωποι θα ξανακυβερνήσουν και θα μας σώσουν από ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΕΣΩΖΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ναι ναι αυτός που ήταν πολιτικός κρατούμενος 6 μηνών).

Έχω τόσα να προσάψω στους σημερινούς όσο και στους αυριανούς, που ΓΕΜΙΖΩ ΒΙΒΛΙΟ ... ( αν θέλει ο lefteria, του στέλνω μια ανασκόπηση ετών για όλους !!!!!! )

ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ …

ΕΛΛΗΝΑ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ (πότε θα μάθεις)

ΕΛΛΗΝΑ ΨΗΦΙΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΜΜΑ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΟΥ ΕΤΣΙ.

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΕΛΛΗΝΑ… ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ. ΤΟΣΟ ΔΕ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΙΑ!!!! ΤΟΣΟ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΠΙΑ ;;;;

Υ.Γ. στις ευρωεκλογές πόσο ήθελα να τιμωρήσω αυτό το ψευτοαριστερο κόμμα που κυβερναει την πατρίδα μου .. (ναι είμαι εθνικιστής ,αγαπώ την Ελλάδα μου , αγαπώ και όλους τους λαούς με την διαφορετική τους κουλτούρα – ιστορία ).περίμενα στην είσοδο της αίθουσας κάτω από την πόρτα και δίπλα μου είχα τα τραπέζια γεμάτα από τα ψηφοδέλτια που θα μοίραζαν στους πολίτες, όλα απλωμένα ..το μάτι μου πήγε-ξεχώρισε στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ .. Φευγαλέα μου ήρθε αυτή η σκέψη να ψηφίσω για τιμωρία ΚΑΙ ΜΟΝΟ …ΠΑΛΙ Φευγαλέα όμως, μου έφυγε αυτή η σκέψη.. ΤΕΤΟΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ …

SKOPIA-VARDASKA 
 
Σ.Τ.