Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

Ελένη Δήμου για Sin Boy: «Αυτό που δεν καταλαβαίνεις τι λέει εμένα δεν μου κάθεται, sorry» (βίντεο)


Η Ελένη Δήμου δεν έχει πρόβλημα να ακούσει ακόμα και τα τραγούδια του Sin Boy, αρκεί να καταλαβαίνει τι λένε. Μιλώντας στο Πρωινό και την Μαίρη Αρώνη, λοιπόν, η καταξιωμένη ερμηνεύτρια τα είπε όλα…

«Όλα τα ακούω. Επειδή εγώ δεν είμαι παρελθοντολόγος, ό,τι γίνεται καλώς γίνεται. Αλλά, επειδή εγώ έχω μια τρέλα με τον στίχο, με τον λόγο πρώτα απ’ όλα και μετά με τη μελωδία, επειδή είμαι τραγουδίστρια θέλω να ακούσω στίχο. Εγώ θέλω να ακούω τραγουδιστές, να ακούω ωραίες μελωδίες, να ακούω ωραία λόγια… Καταγγελτικά; Καταγγελτικά, αλλά να καταλαβαίνω τι λέει. Δηλαδή, αν είναι ύμνος προς τη γυναίκα χαίρομαι πάρα πολύ αλλά δεν έχω καταλάβει τι λέει. Αυτό το παιδί, που μια χαρά έκανε επιτυχία, αυτό το από μέσα και το δεν ξέρω τι λέω, εμένα δεν μου κάθεται γιατί είμαι τραγουδίστρια, sorry!», ανέφερε χαρακτηριστικά η Ελένη Δήμου.