Δεν είναι όλοι που βλέπουν αρνητικές επιπτώσεις από το κλείσιμο της αεροπορικής εταιρείας Thomas Cook αλλά όπως σε κάθε κρίση έτσι και σε αυτή την περίπτωση υπάρχουν εκείνοι που βλέπουν χρυσές ευκαιρίες. Ουσιαστικά, όπως αναφέρει η...
Telegraph, η ευρωπαϊκή αγορά αερομεταφορών έχει πάρα πολλές πτήσεις που κυνηγούν πολύ λίγους πελάτες.
Επιπλέον, όπως αναφέρει η εφημερίδα, το κλείσιμο της εταιρείας θα συμβάλει στην αντιμετώπιση της ανισορροπίας μεταξύ προσφοράς και ζήτησης. Οι υποδοχές απογείωσης και προσγείωσης (slots) έχουν τεράστια ζήτηση και η Thomas Cook έχει μερικές από τις πιο ελκυστικές. Υπάρχουν 200 στο Gatwick και 350 στο Μάντσεστερ.
Το ερώτημα είναι ποιος θα τα αγοράσει;
Η Telegraph εκτιμά πως η Virgin Atlantic είναι η πρώτη που στέκεται στη σειρά , με τον Sir Richard Branson, που είναι μόνο μέτοχος μειοψηφίας και όχι πλειοψηφίας, τα στελέχη της Virgin έχουν επιδείξει ένθερμη προσέγγιση τις τελευταίες εβδομάδες.
Τα slots του Gatwick είναι αρκετά πολύτιμα σε αυτόνομη βάση. Εν τω μεταξύ, και αυτά του Μάντσεστερ θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα για την Flybe – η οποία είναι τώρα ο βρετανικός βραχίονας της Virgin – επιτρέποντάς της να συνδέει επιβάτες από την υπόλοιπη Βρετανία με το Heathrow. Το νέο αφεντικό της Virgin, Shai Weiss, βλέπει το όλο ζήτημα θετικά.
«Πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες επωφελούνται από το κλείσιμο της Thomas Cook. Η EasyJet, η οποία απορρίφθηκε από τον δείκτη FTSE100 των κορυφαίων μεριδίων του Ηνωμένου Βασιλείου νωρίτερα αυτό το έτος, είδε τα κέρδη της να συμπιέζονται. Η Lufthansa και η Air France KLM, που λειτουργούν με διαφορετικό μοντέλο, μπορούν επίσης να λάβουν κάποιο χώρο αναπνοής και να είναι σε θέση να αυξήσουν τις τιμές», σημειώνει το δημοσίευμα.
Μια άλλη εταιρεία που θα μπορούσε να δει όφελος είναι η Norwegian Air, ο φορτωμένος με χρέη αερομεταφορέας χαμηλού κόστους που πριν από ένα χρόνο ήταν πρώτη στην λίστα για ενδεχόμενη χρεωκοπία.
Επιπλέον, όπως αναφέρει η εφημερίδα, το κλείσιμο της εταιρείας θα συμβάλει στην αντιμετώπιση της ανισορροπίας μεταξύ προσφοράς και ζήτησης. Οι υποδοχές απογείωσης και προσγείωσης (slots) έχουν τεράστια ζήτηση και η Thomas Cook έχει μερικές από τις πιο ελκυστικές. Υπάρχουν 200 στο Gatwick και 350 στο Μάντσεστερ.
Το ερώτημα είναι ποιος θα τα αγοράσει;
Η Telegraph εκτιμά πως η Virgin Atlantic είναι η πρώτη που στέκεται στη σειρά , με τον Sir Richard Branson, που είναι μόνο μέτοχος μειοψηφίας και όχι πλειοψηφίας, τα στελέχη της Virgin έχουν επιδείξει ένθερμη προσέγγιση τις τελευταίες εβδομάδες.
Τα slots του Gatwick είναι αρκετά πολύτιμα σε αυτόνομη βάση. Εν τω μεταξύ, και αυτά του Μάντσεστερ θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα για την Flybe – η οποία είναι τώρα ο βρετανικός βραχίονας της Virgin – επιτρέποντάς της να συνδέει επιβάτες από την υπόλοιπη Βρετανία με το Heathrow. Το νέο αφεντικό της Virgin, Shai Weiss, βλέπει το όλο ζήτημα θετικά.
«Πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες επωφελούνται από το κλείσιμο της Thomas Cook. Η EasyJet, η οποία απορρίφθηκε από τον δείκτη FTSE100 των κορυφαίων μεριδίων του Ηνωμένου Βασιλείου νωρίτερα αυτό το έτος, είδε τα κέρδη της να συμπιέζονται. Η Lufthansa και η Air France KLM, που λειτουργούν με διαφορετικό μοντέλο, μπορούν επίσης να λάβουν κάποιο χώρο αναπνοής και να είναι σε θέση να αυξήσουν τις τιμές», σημειώνει το δημοσίευμα.
Μια άλλη εταιρεία που θα μπορούσε να δει όφελος είναι η Norwegian Air, ο φορτωμένος με χρέη αερομεταφορέας χαμηλού κόστους που πριν από ένα χρόνο ήταν πρώτη στην λίστα για ενδεχόμενη χρεωκοπία.