Γράφει: Πέρης Χαλάτσης
Η είδηση είναι γνωστή. Τη δημοσιεύσαμε άλλωστε λίγα λεπτά μετά το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας.
Οι 26 καταξιωμένοι δημοσιογράφοι -με πολυετή εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου- μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επέλεξαν το Peugeot 208 ως «Αυτοκίνητο του 2020».
Η...
Η...
ψηφοφορία ήταν ανοικτή. Ο κάθε δημοσιογράφος έδωσε την βαθμολογία που έκρινε για κάθε ένα από τα 10 αυτοκίνητα που είχαν επιλεγεί από την πρώτη ψηφοφορία πριν φθάσουμε στην τελική δεκάδα.
Αρχικά τα αυτοκίνητα ήταν 29. Όλα νέα μοντέλα τα οποία παρουσιάστηκαν στη χώρα μας κατά το προηγούμενο 12μηνο.
Τα 10 αυτοκίνητα που πέρασαν στην τελική φάση με αλφαβητική σειρά ήταν: Audi A1, Citroen C5 Aircross, DS 3 Crossback, Kia XCeed, Mazda 3, Peugeot 208, Renault Clio, Skoda Scala, Suzuki Jimny, VW T-Cross.
Όλα τα αυτοκίνητα είχαν οδηγηθεί από τους δημοσιογράφους ,τόσο στο εξωτερικό όσο και στους ελληνικούς δρόμους.
Τα κριτήρια αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που συμβάλλει ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη της αυτοκίνησης από τους Έλληνες καταναλωτές.
Δεν μπορεί να ψηφιστεί ένα αυτοκίνητο που είναι τέλειο αλλά η τιμή του ξεκινάει από 150.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να μπορεί να το αγοράσει ο μέσος καταναλωτής. Ο οικογενειάρχης θέλει ασφάλεια, ποιότητα και οικονομία στην κατανάλωση. Θέλει λογική τιμή και καλό πρόγραμμα χρηματοδότησης.
Τα κριτήρια των δημοσιογράφων του θεσμού είναι αυστηρά. Τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι άριστα και με γήινες τιμές.
Την εκδήλωση παρουσίασε ο Νίκος Τσάδαρης
Μετά την καταμέτρηση των ψήφων «Αυτοκίνητο του 2020» αναδείχθηκε το Peugeot 208 με 412 βαθμούς. Στη δεύτερη θέση ήρθε το KIA XCeed με 396 ψήφους και στην τρίτη θέση το Renault Clio με 329 ψήφους.
Το βραβείο για το Peugeot 208 παρέλαβαν από τον Πρόεδρο του θεσμού κ. Γιάννη Σκουφή οι κ.κ. Γιάννης Συγγελίδης, Γιώργος Συγγελίδης και Πέτρος Πιπερίδης.
Λίγα λόγια για το αυτοκίνητο
Το νέο Peugeot 208 ξεχωρίζει κατ αρχήν για το τολμηρό design του και την επιθετική του προσωπικότητα. Διατίθεται με κινητήρες πετρελαίου, βενζίνης αλλά και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με αυτονομία έως 340km.
Στο εσωτερικό καινοτομεί με το νέας γενιάς Peugeot i-Cockpit το οποίο περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 3D καθώς και πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που συναντά κανείς σε μεγαλύτερες κατηγορίες.
Το νέο Peugeot 208 που έφθασε στη χώρα μας λίγες ημέρες πριν την ψηφοφορία, σχεδιάστηκε με κύριο γνώμονα τον περιορισμό των εκπομπών του CO2 χάρη στη μείωση βάρους, στα βελτιωμένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του, στη μειωμένη αντίσταση κύλισης και στην βελτιστοποίηση λειτουργίας κινητήρα.
Οι αντιπροσωπείες
Οι περισσότερες αντιπροσωπείες σέβονται και τιμούν τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου. Πάντα βρίσκονται στο πλευρό τους και πάντα τους τιμούν με την παρουσία τους στις εκδηλώσεις τους.
Το παρόν στη φετινή εκδήλωση έδωσε και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων ( Σ.Ε.Α.Α ) κ. Γιώργος Βασιλάκης ο οποίος αναφέρθηκε τόσο στο μέλλον της αυτοκίνησης όσο και στη μόλυνση του περιβάλλοντος. Είπε μάλιστα ότι ο στόλος είναι γερασμένος. Ότι το 63% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι ηλικίας πάνω από 14 έτη. Αναφέρθηκε ακόμη στα τροχαία δυστυχήματα /ατυχήματα αλλά και στο κυκλοφοριακό.
Γιατί δεν ήρθαν ;
Δυστυχώς υπάρχουν και κάποιες αντιπροσωπείες -ευτυχώς μετριούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού- που δεν τους ενδιαφέρει ο θεσμός «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα». Καταλαβαίνουμε τους φόβους τους.
Έτσι είναι. Όποιος φοβάται κρύβεται.
Το ίδιο κάνει και η στρουθοκάμηλος. Βάζει το κεφάλι της στην άμμο και νομίζει ότι σώθηκε από τα θηρία.
Οι πολιτικοί μας
Η εκδήλωση για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» γίνεται κάθε χρόνο στο τέλος του έτους. Αν γινόταν σε προεκλογική περίοδο η αίθουσα θα γέμιζε από πολιτικούς. Και φυσικά όλοι θα ήθελαν να απευθύνουν έναν «σύντομο» χαιρετισμό.
Έτσι γίνεται όταν τρέχουν για τους ψήφους. Βρίσκονται μπροστά μας. Βλέπετε οι εκλογές αργούν. Οπότε έστειλαν από μακριά ,τους «φιλικούς τους χαιρετισμούς».
Όμως ένας υπουργός, ο κ. Κώστας Καραμανλής ( για όσους δεν γνωρίζουν είναι στο Υποδομών και Μεταφορών) αν και προσκλήθηκε δεν ήρθε. Θα ήταν ευκαιρία να μάθει μερικά πράγματα παραπάνω από αυτούς που σίγουρα ξέρουν πολλά περισσότερα από τον ίδιο. Κύριε Καραμανλή αρμόδιε για θέματα Υποδομών και Μεταφορών σου χρειάζεται «κόκκινη» κάρτα.
Η εκδήλωση
Η εκδήλωση έγινε φέτος στο ξενοδοχείο Domotel Kastri Hotel στη Νέα Ερυθραία. Βασικοί υποστηρικτές ήταν η Εθνική Ασφαλιστική και η ENEOS. Ο Νίκος Διαμαντής, ιδιοκτήτης της ΕΝΕΟΣ, στηρίζει τα τελευταία χρόνια το θεσμό «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα»
Ο γνωστός φωτορεπόρτερ από το χώρο των αγώνων και όχι μόνο, Νίκος Μήτσουρας (reporter- images) ήταν και είναι πάντα αφιλοκερδώς στο πλευρό του θεσμού.
Φέτος κατά γενική ομολογία άρεσε η εκδήλωση. Την ευθύνη για την επιμέλεια διοργάνωσης του event είχε αναλάβει η εταιρία CGC COMMUNICATION SA του Αλέκου Τσαούση και του Νίκου Καραπάνου ενώ την ευθύνη για το στήσιμο των αυτοκινήτων είχε αναλάβει η εταιρία του Άρη Στιβακτάρη.
Άντε και του χρόνου.
Αρχικά τα αυτοκίνητα ήταν 29. Όλα νέα μοντέλα τα οποία παρουσιάστηκαν στη χώρα μας κατά το προηγούμενο 12μηνο.
Τα 10 αυτοκίνητα που πέρασαν στην τελική φάση με αλφαβητική σειρά ήταν: Audi A1, Citroen C5 Aircross, DS 3 Crossback, Kia XCeed, Mazda 3, Peugeot 208, Renault Clio, Skoda Scala, Suzuki Jimny, VW T-Cross.
Όλα τα αυτοκίνητα είχαν οδηγηθεί από τους δημοσιογράφους ,τόσο στο εξωτερικό όσο και στους ελληνικούς δρόμους.
Τα κριτήρια αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που συμβάλλει ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη της αυτοκίνησης από τους Έλληνες καταναλωτές.
Δεν μπορεί να ψηφιστεί ένα αυτοκίνητο που είναι τέλειο αλλά η τιμή του ξεκινάει από 150.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να μπορεί να το αγοράσει ο μέσος καταναλωτής. Ο οικογενειάρχης θέλει ασφάλεια, ποιότητα και οικονομία στην κατανάλωση. Θέλει λογική τιμή και καλό πρόγραμμα χρηματοδότησης.
Τα κριτήρια των δημοσιογράφων του θεσμού είναι αυστηρά. Τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι άριστα και με γήινες τιμές.
Την εκδήλωση παρουσίασε ο Νίκος Τσάδαρης
Μετά την καταμέτρηση των ψήφων «Αυτοκίνητο του 2020» αναδείχθηκε το Peugeot 208 με 412 βαθμούς. Στη δεύτερη θέση ήρθε το KIA XCeed με 396 ψήφους και στην τρίτη θέση το Renault Clio με 329 ψήφους.
Το βραβείο για το Peugeot 208 παρέλαβαν από τον Πρόεδρο του θεσμού κ. Γιάννη Σκουφή οι κ.κ. Γιάννης Συγγελίδης, Γιώργος Συγγελίδης και Πέτρος Πιπερίδης.
Λίγα λόγια για το αυτοκίνητο
Το νέο Peugeot 208 ξεχωρίζει κατ αρχήν για το τολμηρό design του και την επιθετική του προσωπικότητα. Διατίθεται με κινητήρες πετρελαίου, βενζίνης αλλά και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με αυτονομία έως 340km.
Στο εσωτερικό καινοτομεί με το νέας γενιάς Peugeot i-Cockpit το οποίο περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 3D καθώς και πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που συναντά κανείς σε μεγαλύτερες κατηγορίες.
Το νέο Peugeot 208 που έφθασε στη χώρα μας λίγες ημέρες πριν την ψηφοφορία, σχεδιάστηκε με κύριο γνώμονα τον περιορισμό των εκπομπών του CO2 χάρη στη μείωση βάρους, στα βελτιωμένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του, στη μειωμένη αντίσταση κύλισης και στην βελτιστοποίηση λειτουργίας κινητήρα.
Οι αντιπροσωπείες
Οι περισσότερες αντιπροσωπείες σέβονται και τιμούν τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου. Πάντα βρίσκονται στο πλευρό τους και πάντα τους τιμούν με την παρουσία τους στις εκδηλώσεις τους.
Το παρόν στη φετινή εκδήλωση έδωσε και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων ( Σ.Ε.Α.Α ) κ. Γιώργος Βασιλάκης ο οποίος αναφέρθηκε τόσο στο μέλλον της αυτοκίνησης όσο και στη μόλυνση του περιβάλλοντος. Είπε μάλιστα ότι ο στόλος είναι γερασμένος. Ότι το 63% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι ηλικίας πάνω από 14 έτη. Αναφέρθηκε ακόμη στα τροχαία δυστυχήματα /ατυχήματα αλλά και στο κυκλοφοριακό.
Γιατί δεν ήρθαν ;
Δυστυχώς υπάρχουν και κάποιες αντιπροσωπείες -ευτυχώς μετριούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού- που δεν τους ενδιαφέρει ο θεσμός «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα». Καταλαβαίνουμε τους φόβους τους.
Έτσι είναι. Όποιος φοβάται κρύβεται.
Το ίδιο κάνει και η στρουθοκάμηλος. Βάζει το κεφάλι της στην άμμο και νομίζει ότι σώθηκε από τα θηρία.
Οι πολιτικοί μας
Η εκδήλωση για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» γίνεται κάθε χρόνο στο τέλος του έτους. Αν γινόταν σε προεκλογική περίοδο η αίθουσα θα γέμιζε από πολιτικούς. Και φυσικά όλοι θα ήθελαν να απευθύνουν έναν «σύντομο» χαιρετισμό.
Έτσι γίνεται όταν τρέχουν για τους ψήφους. Βρίσκονται μπροστά μας. Βλέπετε οι εκλογές αργούν. Οπότε έστειλαν από μακριά ,τους «φιλικούς τους χαιρετισμούς».
Όμως ένας υπουργός, ο κ. Κώστας Καραμανλής ( για όσους δεν γνωρίζουν είναι στο Υποδομών και Μεταφορών) αν και προσκλήθηκε δεν ήρθε. Θα ήταν ευκαιρία να μάθει μερικά πράγματα παραπάνω από αυτούς που σίγουρα ξέρουν πολλά περισσότερα από τον ίδιο. Κύριε Καραμανλή αρμόδιε για θέματα Υποδομών και Μεταφορών σου χρειάζεται «κόκκινη» κάρτα.
Η εκδήλωση
Η εκδήλωση έγινε φέτος στο ξενοδοχείο Domotel Kastri Hotel στη Νέα Ερυθραία. Βασικοί υποστηρικτές ήταν η Εθνική Ασφαλιστική και η ENEOS. Ο Νίκος Διαμαντής, ιδιοκτήτης της ΕΝΕΟΣ, στηρίζει τα τελευταία χρόνια το θεσμό «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα»
Ο γνωστός φωτορεπόρτερ από το χώρο των αγώνων και όχι μόνο, Νίκος Μήτσουρας (reporter- images) ήταν και είναι πάντα αφιλοκερδώς στο πλευρό του θεσμού.
Φέτος κατά γενική ομολογία άρεσε η εκδήλωση. Την ευθύνη για την επιμέλεια διοργάνωσης του event είχε αναλάβει η εταιρία CGC COMMUNICATION SA του Αλέκου Τσαούση και του Νίκου Καραπάνου ενώ την ευθύνη για το στήσιμο των αυτοκινήτων είχε αναλάβει η εταιρία του Άρη Στιβακτάρη.
Άντε και του χρόνου.
pronews.gr