Πάντοτε πίστευα ότι η υπευθυνότητα δεν έρχεται ξαφνικά με την ολοκλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας ενός ανθρώπου αλλά προϋπάρχει. Χωρίς να μπλέξουμε σε κοινωνιολογικές θεωρίες πιστεύω ότι ο έφηβος σιγά σιγά και ανάλογα με τις καταστάσεις τις οποίες αντιμετωπίζει στη ζωή του ωριμάζει και φέρεται με ευθύνη απέναντι στους άλλους και στον εαυτό του. Μια...
τέτοια κατάσταση είναι και η σημερινή την οποία καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μαθητές στη χώρα μας. Πρέπει να δείξουν Υπευθυνότητα και υπομονή ώστε να μην αποκοπούν από τη διαδικασία τη μάθησης χρησιμοποιώντας την τεχνολογία προς όφελός τους.
Και εξηγούμε τι ακριβώς πρέπει να κάνουν και τι όχι . Πολλοί γονείς δεν έχουν την επαφή με τις νέες τεχνολογίες και θα πρέπει να τους βοηθήσουν και με αυτό τον τρόπο να βοηθήσουν και τον εαυτό τους. Ο έλεγχος του email , η εγκατάσταση του προγράμματος τηλεδιάσκεψης , η εύρεση των μαθημάτων του σχολείου τους, η σωστή χρήση κινητών , tablet και Η/Υ είναι μερικά από οποία μπορούν να χειριστούν καλύτερα από τους γονείς τους. Θα πρέπει επίσης να δείξουν και την κατάλληλη υπομονή γιατί πολλές φορές οι νέες τεχνολογίες παρουσιάζουν τεχνικά προβλήματα.
Πρέπει να παρακολουθούν τα μαθήματα τους στην Τηλεδιάσκεψη ή στην Ασύγχρονη μορφή της Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (eclass.sch.gr , e-me.edu.gr ). Δεν χρειάζεται να υπάρχει η απειλή της «Απουσίας» για να είναι παρών, αν και αυτό στο μέλλον μπορεί να αλλάξει. Καθώς επίσης και στη συμμετοχή τους στο μάθημα θα πρέπει να είναι κόσμιοι και συνεπής στις εργασίες που τυχόν τους αναθέτουν οι καθηγητές τους. Τέλος υπάρχουν πράγματα που μπορούν και κάνουν και μόνοι τους ψάχνοντας πληροφορίες για τα μαθήματά τους στο φωτόδενδρο (http://photodentro.edu.gr ) ή διαβάζοντας τα σχολικά τους βιβλία (http://ebooks.edu.gr/new ) ή ακόμα και ένα λογοτεχνικό βιβλίο. Η ενασχόληση τους αυτή μόνο θετικά μπορεί να επιδράσει στο χαρακτήρα τους και στην εκπαιδευτική διαδικασία που κατά τη γνώμη μου συνεχίζεται.
Οι ώρες είναι κρίσιμες και απαιτείται υπευθυνότητα από όλους μας Καθηγητές , Γονείς & Μαθητές.
Καρακούσης Αθανάσιος Διευθυντής 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης
Και εξηγούμε τι ακριβώς πρέπει να κάνουν και τι όχι . Πολλοί γονείς δεν έχουν την επαφή με τις νέες τεχνολογίες και θα πρέπει να τους βοηθήσουν και με αυτό τον τρόπο να βοηθήσουν και τον εαυτό τους. Ο έλεγχος του email , η εγκατάσταση του προγράμματος τηλεδιάσκεψης , η εύρεση των μαθημάτων του σχολείου τους, η σωστή χρήση κινητών , tablet και Η/Υ είναι μερικά από οποία μπορούν να χειριστούν καλύτερα από τους γονείς τους. Θα πρέπει επίσης να δείξουν και την κατάλληλη υπομονή γιατί πολλές φορές οι νέες τεχνολογίες παρουσιάζουν τεχνικά προβλήματα.
Πρέπει να παρακολουθούν τα μαθήματα τους στην Τηλεδιάσκεψη ή στην Ασύγχρονη μορφή της Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (eclass.sch.gr , e-me.edu.gr ). Δεν χρειάζεται να υπάρχει η απειλή της «Απουσίας» για να είναι παρών, αν και αυτό στο μέλλον μπορεί να αλλάξει. Καθώς επίσης και στη συμμετοχή τους στο μάθημα θα πρέπει να είναι κόσμιοι και συνεπής στις εργασίες που τυχόν τους αναθέτουν οι καθηγητές τους. Τέλος υπάρχουν πράγματα που μπορούν και κάνουν και μόνοι τους ψάχνοντας πληροφορίες για τα μαθήματά τους στο φωτόδενδρο (http://photodentro.edu.gr ) ή διαβάζοντας τα σχολικά τους βιβλία (http://ebooks.edu.gr/new ) ή ακόμα και ένα λογοτεχνικό βιβλίο. Η ενασχόληση τους αυτή μόνο θετικά μπορεί να επιδράσει στο χαρακτήρα τους και στην εκπαιδευτική διαδικασία που κατά τη γνώμη μου συνεχίζεται.
Οι ώρες είναι κρίσιμες και απαιτείται υπευθυνότητα από όλους μας Καθηγητές , Γονείς & Μαθητές.
Καρακούσης Αθανάσιος Διευθυντής 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης