Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

Πρετεντέρης: Είμαι σπίτι, δεν νοσηλεύομαι, άντε μην πάρουμε καμία ανάποδη - H ανάρτησή του στο Twitter


  
Στα δημοσιεύματα που αναφέρουν πως νοσηλεύεται στο νοσοκομείο απαντά ο δημοσιογράφος Γιάννης Πρετεντέρης, ο οποίος πριν λίγες ημέρες έκανε γνωστό πως είναι θετικός στον κορονοϊό.
«Καλημέρα σε όλους... 

 
 
 
 
 
 κι ευχαριστίες από καρδιάς για τις ζεστές ευχές σας. Κάποιοι ανόητοι διακινούν ότι δήθεν κάπου νοσηλεύομαι. Είμαι σπίτι με τα βιβλία μου, τα γραψίματά μου κι ακούω τους γιατρούς μου. Άντε να μην πάρουμε καμία ανάποδη», έγραψε στην ανάρτησή του στο Twitter.

Δείτε την ανάρτησή του:
 


Yannis Pretenteris @jpretenteris


Πρετεντέρης @ta_nea καλημέρα σε όλους κι ευχαριστίες από καρδιάς για τις ζεστές ευχές σας. Καποιοι ανόητοι διακινουν οτι δήθεν κάπου νοσηλέυομαι. Είμαι σπίτι με τα βιβλία μου, τα γραψίματα μου κι ακούω τους γιατρούς μου. Άντε να μην πάρουμε καμία ανάποδη #Covid_19