Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

Ανοιχτή επιστολή

Ανοιχτή επιστολή
προς τους κυρίους Τσιόδρα - Χαρδαλιά και όλους τους συναρμόδιους.

Αρχικά θα ήθελα να σας συγχαρώ για το έργο σας που με το οποίο καταστήσατε τη χώρα ασφαλή με τις καθοριστικές αποφάσεις σας.
Θα ήθελα επίσης να καταθέσω και κάποιες σκέψεις.


Α. Για άμεση εφαρμογή.

Ταξί

Σχετικά με τα ταξί, θα πρέπει να χωρίζεται ο χώρος που είναι ο οδηγός από τον πίσω χώρο που βρίσκονται οι επιβάτες, με ένα απλό νάιλον ή κάτι πιο μόνιμο . Όπως στην επισυναπτόμενη φωτογραφία.

Περιπολικά

Στα περιπολικά ίσως θα πρέπει να υπάρχει ένα χώρισμα ανάμεσα στον οδηγό και στον συνοδηγό.

Λεωφορεία

Τα λεωφορεία θα μπορούσαν να έχουνε ένα χώρισμα ανάμεσα στις θέσεις που είναι δεξιά και στις θέσεις που είναι αριστερά. Ο οδηγός με ειδικό χώρισμα να προστατεύεται από τους επιβάτες.

Κώδικας κυκλοφορίας των πεζών

Όπως έχουμε τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας αυτοκινήτων θα πρέπει να κάνουμε και τον κώδικα κυκλοφορίας των πεζών. Οι πεζοί π.χ. θα κινούνται στο δεξί πεζοδρόμιο του δρόμου συμφώνα με την κατεύθυνση που πάνε. Το ίδιο και στα καταστήματα. Η κίνηση στους διαδρόμους θα είναι μονής κατεύθυνσης . Δηλαδή οι διάδρομοι 1,3,5,7 προς μια κατεύθυνση και οι διάδρομοι 2,4,6 προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Έτσι δεν θα έρχονται σε επαφή με τους κινούμενους αντίθετα.

Μονά- ζυγά

Όπως και στον δακτύλιο, να βάλουμε παραμέτρους και να ελέγχουμε τον αριθμό των ανθρώπων που κάθε μέρα θα κινούνται και θα αθλούνται με βάση το γράμμα που αρχίζει το επώνυμο τους. Δεν είναι δυνατόν κάθε μέρα να βγαίνουμε για ψώνια στο σούπερ μάρκετ. Έτσι στις 1 του μηνός θα κινούνται αυτοί που το επώνυμό τους αρχίζει από Α-Β-Γ-Δ-Ε-Ζ στις 2 του μηνός από Η-Θ-Ι-Κ-Λ-Μ κλπ. Έτσι οι αρμόδιοι θα ανοίγουν και θα κλείνουν την στρόφιγγα κατά το δοκούν.

Εθελοντές

Δεν είναι δυνατόν η αστυνομία να είναι παντού και πάντοτε. Αρκετό φορτίο έπεσε και σ’ αυτούς . Για το λόγο αυτόν θα πρέπει να συμβάλουν και εθελοντές οι οποίοι θα είναι πιστοποιημένοι με μία κάρτα π.χ. από τον δήμο. Ο ρόλος των εθελοντών θα είναι να ενημερώνει και να βάζει σε τάξη τους πολίτες που κινούνται στους δρόμους και τους χώρους αναψυχής. Ίσως και να ζητά τα στοιχεία των πολιτών (αν στέκει νομικά αυτό) και να καλούν την αστυνομία σε περιπτώσεις που θα χρειαστεί.

Β. Για εφαρμογή όταν το κρίνουν οι αρμόδιοι.

Αναψυχή

Στην παραλία Θεσσαλονίκης ο χώρος είναι υπεραρκετός να κινηθούν με ασφάλεια πάρα πολλοί Θεσσαλονικείς. Αυτοί που πηγαίνουν προς το Λευκό Πύργο κινούνται δεξιά δηλαδή και αυτοί που κινούνται προς το Μέγαρο Μουσικής θα κινούνται σε ένα διάδρομο από τη μεριά της θάλασσας. Εάν τώρα θέλει κάποιος κινείται γρήγορα ή τρέχει, όπως και με στους αυτοκινητόδρομους που έχουμε τις λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας να έχουμε λωρίδες για αυτούς που θα κινούνται γρήγορα. Ο κάθε πεζός θα απέχει 10 ή 20 μέτρα από τον προηγούμενο και τον επόμενο, έτσι μπορούμε να δούμε με έναν υπολογισμό ότι η παραλία της Θεσσαλονίκης μπορεί να φιλοξενήσει αρκετές εκατοντάδες.

Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στους χώρους αναψυχής που υπάρχουν σε κάθε πόλη.

Ορειβατικοί σύλλογοι.

Το δάσος του Σέιχ Σου είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο ψυχικής ανάτασης όπως και κάποια άλλα άλση σε άλλες πόλεις. Μπορούμε με την βοήθεια των ορειβατικών πιστοποιημένων συλλόγων να καθορίσουμε κυκλικές πορείες όπου θα κινούνται οι περιπατητές προς μία κατεύθυνση για να μη διασταυρώνονται . Η οργάνωση θα είναι με προδιαγραφές και με ευθύνη των ορειβατικών συλλόγων. 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ