Όπως όλα δείχνουν, μετράμε πλέον αντίστροφα προκειμένου να πούμε «φτου ξελευτερία» και να «απελευθερωθούμε», έπειτα την καραντίνα.
Μάλιστα, μια έρευνα και...
Μάλιστα, μια έρευνα και...
συγκεκριμένα η 5η έρευνα COVID CONTROL, την οποία υλοποίησε η εταιρεία δημοσκοπήσεων-ερευνών Interview σε πανελλαδικό δείγμα 805 ατόμων με την μεθοδολογία iCATI-WEB και με περίοδο διεξαγωγής από τις 6/4/2020 έως τις 10/4/2020, αποκαλύπτει τι είναι αυτό που θέλει να κάνει ο Έλληνας, μόλις πάρει το «πράσινο» φως για έξοδο.
Η πραγματοποίηση της έρευνας έγινε με την χρήση όλων των διαθέσιμων τεχνολογικών μέσων για την ηλεκτρονική συμμετοχή των ερωτώμενων, στο πλαίσιο του μένουμε σπίτι.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα, το 62% που κρίνει σωστό το #Μένουμε Σπίτι μέχρι τις 27 Απριλίου, υπάρχει και ένα 24% που απαντά πως τα περιοριστικά μέτρα πρέπει να διαρκέσουν και περισσότερο εάν χρειαστεί, το 11% τα κρίνει ακόμη και τώρα υπερβολικά και το 3% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.
Στο πλαίσιο αυτό, ο περιορισμός των μετακινήσεων ήταν για το 55% των ερωτώμενων το πιο δύσκολο από όλα τα μέτρα που έχουν ληφθεί μέχρι τώρα και ακολουθεί με 41% το κλείσιμο της αγοράς, με 24% η παραμονή στο σπίτι και με 11% η αναστολή λειτουργίας του εκπαιδευτικού συστήματος.
Καφές-φαγητό έξω η πρώτη ανάγκη μετά την καραντίνα
Στην ερώτηση: «Όταν με το καλό λήξει η εφαρμογή των μέτρων, τι είναι αυτό που θα κάνετε πρώτο από όλα;».
Το 32% απαντά πως θα βγει έξω για καφέ ή φαγητό, το 28% πως θα φροντίσει τον εαυτό του ( για παράδειγμα κομμωτήριο, κουρείο, γυμναστήριο), το 22% απαντά πως θα πάει ταξίδι-διακοπές και το 3% πως θα μεταβεί σε κατάστημα ένδυσης και υπόδησης.
Στην ερώτηση: «Η παραμονή στο σπίτι έχει επηρεάσει τα οικονομικά των νοικοκυριών. Για τα δικά σας οικονομικά τι θα λέγατε»,οι απαντήσεις είναι οι εξής τρεις:
1.Έχω χρήματα για ακόμα έναν με δυο μήνες παραμονής στο σπίτι απαντά το 32%.
2.Έχω χρήματα για ακόμα δυο με τρεις εβδομάδες το 44% &
3.Έχουν τελειώσει τα χρήματα μου το 24%.
Τέλος, η παραμονή στο σπίτι έχει επηρεάσει αρνητικά την ψυχολογία του 70% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ενώ το 30% απαντά πως έχει επηρεαστεί θετικά ή μάλλον θετικά.
Παράλληλα όμως το 67% δηλώνει ότι η παραμονή στο σπίτι έχει επηρεάσει θετικά ή μάλλον θετικά τις σχέσεις μέσα στην οικογένεια, έναντι του 33% που απαντά αρνητικά ή μάλλον αρνητικά.
Η πραγματοποίηση της έρευνας έγινε με την χρήση όλων των διαθέσιμων τεχνολογικών μέσων για την ηλεκτρονική συμμετοχή των ερωτώμενων, στο πλαίσιο του μένουμε σπίτι.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα, το 62% που κρίνει σωστό το #Μένουμε Σπίτι μέχρι τις 27 Απριλίου, υπάρχει και ένα 24% που απαντά πως τα περιοριστικά μέτρα πρέπει να διαρκέσουν και περισσότερο εάν χρειαστεί, το 11% τα κρίνει ακόμη και τώρα υπερβολικά και το 3% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.
Στο πλαίσιο αυτό, ο περιορισμός των μετακινήσεων ήταν για το 55% των ερωτώμενων το πιο δύσκολο από όλα τα μέτρα που έχουν ληφθεί μέχρι τώρα και ακολουθεί με 41% το κλείσιμο της αγοράς, με 24% η παραμονή στο σπίτι και με 11% η αναστολή λειτουργίας του εκπαιδευτικού συστήματος.
Καφές-φαγητό έξω η πρώτη ανάγκη μετά την καραντίνα
Στην ερώτηση: «Όταν με το καλό λήξει η εφαρμογή των μέτρων, τι είναι αυτό που θα κάνετε πρώτο από όλα;».
Το 32% απαντά πως θα βγει έξω για καφέ ή φαγητό, το 28% πως θα φροντίσει τον εαυτό του ( για παράδειγμα κομμωτήριο, κουρείο, γυμναστήριο), το 22% απαντά πως θα πάει ταξίδι-διακοπές και το 3% πως θα μεταβεί σε κατάστημα ένδυσης και υπόδησης.
Στην ερώτηση: «Η παραμονή στο σπίτι έχει επηρεάσει τα οικονομικά των νοικοκυριών. Για τα δικά σας οικονομικά τι θα λέγατε»,οι απαντήσεις είναι οι εξής τρεις:
1.Έχω χρήματα για ακόμα έναν με δυο μήνες παραμονής στο σπίτι απαντά το 32%.
2.Έχω χρήματα για ακόμα δυο με τρεις εβδομάδες το 44% &
3.Έχουν τελειώσει τα χρήματα μου το 24%.
Τέλος, η παραμονή στο σπίτι έχει επηρεάσει αρνητικά την ψυχολογία του 70% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ενώ το 30% απαντά πως έχει επηρεαστεί θετικά ή μάλλον θετικά.
Παράλληλα όμως το 67% δηλώνει ότι η παραμονή στο σπίτι έχει επηρεάσει θετικά ή μάλλον θετικά τις σχέσεις μέσα στην οικογένεια, έναντι του 33% που απαντά αρνητικά ή μάλλον αρνητικά.