Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Αξιότιμε κ. Μητσοτάκη θα ήθελα να σας στείλω με μια κοινοποίηση μου ένα μήνυμα δημόσια


Παναγιώτης Η. Σιδηρόπουλος

Σομαλοί και Κογκολέζοι στο Κρανίδι.
Προσφυγόπουλα δηλαδή.
Που δε πιστεύω να επιβιώνουνε τρώγοντας τα νύχια τους.
Κάποιος τους επιδοτεί.!!!
Επιδοτήστε κανένα Ελληνόπουλο, και στείλτε τους λαθραίους από κει που ήρθανε!!
Δε προσφέρει τίποτα απολύτως η παρουσία τους στον τόπο μας!!!
Είναι γεμάτοι με κωρονοϊο διότι είναι ανεξελεχτοι όλοι τους!!!

Και εμείς βρισκόμαστε κλεισμένοι στα σπίτια μας και οι επιχειρήσεις έχουν καταστραφεί από το οικονομικό βάρος του κλεισίματος!!!
Προβλέπεται να ανοίξουν οι μισές επιχειρήσεις όταν ανοίξουν τα καταστήματα.
Προβλέπονται χιλιάδες απολύσεις.
Τότε θα καταλάβουμε το μέγεθος της καταστροφής.
Με χιλιάδες αυτοκτονίες.

Κύριε... 



Κυριάκο Μητσοτάκη μια ζωή δεξιός ήμουν και εγώ και η οικογένεια μου.

12 χρόνια κάρτα μέλους της Νέας Δημοκρατίας .
Το προηγούμενο καλοκαίρι επισκέφτηκα στο Αργουλιδέ Χανίων την ταφή των γονιών σου!!!
Τους άναψα ένα κερί και προσευχήθηκα να αναπαυτεί η ψυχή τους.
Δεν συγκαταλέγομαι στους ακροδεξιούς.
Απλά έχω μάθει να αγαπώ τον τόπο μου.
Να αγαπάω την σημαία μου.
Την πατρίδα μου.
Την ορθόδοξη εκκλησία μου και την οικογένεια μου.
Είναι καιρός να δώσετε μεγαλύτερη σημασία τους Έλληνες.
Να βρείτε τρόπο να στηρίξετε τον έλληνα επιχειρηματία, ώστε να ανοίξουν θέσεις εργασίας.
Να βοηθήσετε τις άπορες οικογένειες και τους άστεγους.
Τους αδύναμους που χρόνια τους πλήττει η φτώχεια και η πείνα.
Αγαπήστε το ελληνικό σπίτι και την ελληνική οικογένεια.

Και να είστε σίγουρος πως αν καταφέρετε να κάνετε τα μισά από ότι γράφω στο κείμενο, θα βρίσκετε στο πρωθυπουργικό θρόνο για τα επόμενα 20 χρόνια.!!!!!

Αγαπήστε τον έλληνα, και να είστε σίγουρος ότι η δύναμη που θα τον δώσετε, θα γυρίσει πίσω σε εσάς!!!!!
Αγαπήστε τον Έλληνα, πρώτου να είναι πια αργά για δάκρυα...