Ιστορικά κάθε μεγάλο γεγονός που συμβαίνει σε παγκόσμιο επίπεδο και επηρεάζει το σύνολο του πληθυσμού, αποτελεί αφετηρία για κάτι νέο στη συνέχεια.
Αξιοποιώντας τη γνώση, είναι σημαντικό να δούμε ο καθένας από το μετερίζι του και να οραματιστούμε ένα καλύτερο και ασφαλέστερο αύριο.
Η σύγχρονη κοινωνική ζωή έχει να κάνει με μια σειρά αλληλοεπιδρούμενων παραμέτρων, όπως είναι:
· Η τεχνολογία και η χρήση της.
· Το φυσικό περιβάλλον.
· Η ισότητα και η συμμετοχή των μελών της κοινωνίας στα κέντρα λήψης των αποφάσεων.
Από την πλευρά μου μιας και δραστηριοποιούμε στο χώρο της παιδείας (είμαι εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής), θεωρώ ότι οι στόχοι των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, θα πρέπει να περιλαμβάνουν περισσότερα εκπαιδευτικά προγράμματα, που θα υλοποιούν ζητήματα που σχετίζονται με τη ζωή και την ασφάλεια του, για να έχουν έτσι καλύτερα προετοιμασμένο τον αυριανό πολίτη.
Τέτοια προγράμματα μπορεί να έχουν ως περιεχόμενο διαπραγμάτευσης τις παρακάτω ενότητες :
1. Παροχής πρώτων βοηθειών σε διάφορες καταστάσεις κινδύνου.
2. Αντιμετώπισης φυσικών ή τεχνολογικών καταστροφών.
3. Κυκλοφοριακής Αγωγής.
4. Εκμάθησης κολύμβησης.
5. Δημοκρατίας και συμμετοχικότητας.
6. Κοινωνικές δομές και κοινωνική οργάνωση.
7. Ατομικής και κοινωνικής ευθύνης.
8. Προστασίας του περιβάλλοντος.
9. Υγιεινής Διατροφής.
10. Άσκησης και Υγείας.
11. Εθελοντισμού.
Νομίζω τώρα είναι η ευκαιρία, να παρθούν αποφάσεις που θα δώσουν τέτοιο περιεχόμενο στην εκπαίδευση που θα κάνουν το σχολείο, σχολείο Ζωής.
Τερζής Αθανάσιος
· Το φυσικό περιβάλλον.
· Η ισότητα και η συμμετοχή των μελών της κοινωνίας στα κέντρα λήψης των αποφάσεων.
Από την πλευρά μου μιας και δραστηριοποιούμε στο χώρο της παιδείας (είμαι εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής), θεωρώ ότι οι στόχοι των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, θα πρέπει να περιλαμβάνουν περισσότερα εκπαιδευτικά προγράμματα, που θα υλοποιούν ζητήματα που σχετίζονται με τη ζωή και την ασφάλεια του, για να έχουν έτσι καλύτερα προετοιμασμένο τον αυριανό πολίτη.
Τέτοια προγράμματα μπορεί να έχουν ως περιεχόμενο διαπραγμάτευσης τις παρακάτω ενότητες :
1. Παροχής πρώτων βοηθειών σε διάφορες καταστάσεις κινδύνου.
2. Αντιμετώπισης φυσικών ή τεχνολογικών καταστροφών.
3. Κυκλοφοριακής Αγωγής.
4. Εκμάθησης κολύμβησης.
5. Δημοκρατίας και συμμετοχικότητας.
6. Κοινωνικές δομές και κοινωνική οργάνωση.
7. Ατομικής και κοινωνικής ευθύνης.
8. Προστασίας του περιβάλλοντος.
9. Υγιεινής Διατροφής.
10. Άσκησης και Υγείας.
11. Εθελοντισμού.
Νομίζω τώρα είναι η ευκαιρία, να παρθούν αποφάσεις που θα δώσουν τέτοιο περιεχόμενο στην εκπαίδευση που θα κάνουν το σχολείο, σχολείο Ζωής.
Τερζής Αθανάσιος