
Το ΚΠΑ2 ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ του ΟΑΕΔ καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες για την εξυπηρέτηση του κοινού ηλεκτρονικά και την έκδοση αποφάσεων σε αιτήματα που δέχεται, ιδίως αυτή την εποχή που λόγω κορονοϊού το δυναμικό είχε αποδυναμωθεί σε ελάχιστο αριθμό υπαλλήλων βάσει των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου και Υπουργικών Αποφάσεων. Παρ’ όλα...
αυτά και πέρα από το γεγονός ότι οι υπάλληλοι επιφορτίστηκαν με διπλά και τριπλά αντικείμενα, με φυσική παρουσία και τηλεργασία από άλλον χώρο, εξυπηρετούν όλα τα ηλεκτρονικά αιτήματα και απαντούν στα e-mail που εισήλθαν και εισέρχονται στην Υπηρεσία, τα οποία σημειωτέον είναι χιλιάδες.
Η Υπηρεσία προσπαθεί και απαντά σε πληθώρα τηλεφωνικών κλήσεων που δέχεται καθημερινά. Ο αριθμός που συναλλάσσεται το ΚΠΑ2 ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ανέρχεται σε χιλιάδες άτομα που, όπως είναι αντιληπτό, δεν είναι πάντα δυνατόν να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά, αλλά μπορούν όλοι να λάβουν απάντηση στο e-mail που στέλνουν.
Επισημαίνουμε ότι μεταβαίνουμε σε ηλεκτρονική εποχή, όπου όλα τα αιτήματα, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του e-Υπηρεσίες στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr). Υπάρχει επίσης το πενταψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 11320 για ερωτήματα.
Η Υπηρεσία προσπαθεί και απαντά σε πληθώρα τηλεφωνικών κλήσεων που δέχεται καθημερινά. Ο αριθμός που συναλλάσσεται το ΚΠΑ2 ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ανέρχεται σε χιλιάδες άτομα που, όπως είναι αντιληπτό, δεν είναι πάντα δυνατόν να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά, αλλά μπορούν όλοι να λάβουν απάντηση στο e-mail που στέλνουν.
Επισημαίνουμε ότι μεταβαίνουμε σε ηλεκτρονική εποχή, όπου όλα τα αιτήματα, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του e-Υπηρεσίες στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr). Υπάρχει επίσης το πενταψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 11320 για ερωτήματα.