Πόλεμος ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ εξαιτίας τηλεοπτικού σποτ της αξιωματικής Αντιπολίτευσης στο οποίο η κυβέρνηση κατηγορείται για αδιαφάνεια στη διάθεση των 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ της εκστρατείας ενημέρωσης για τον κορωνοϊό.
Σύμφωνα με...
Σύμφωνα με...
την άποψη του ΣΥΡΙΖΑ στη χώρα μας δεν υπάρχει ελευθερία του τύπου και το κεντρικό του μήνυμα είναι ότι οι ειδήσεις αγοράζονται.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, απαντώντας στον ΣΥΡΙΖΑ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Οι μάσκες του ΣΥΡΙΖΑ έπεσαν. Αντιτίθεται στον έλεγχο για τα μέσα ενημέρωσης που συμμετείχαν στην εκστρατεία ενημέρωσης για τον κορωνοϊό και τα ποσά που τους καταβάλλονται.
Φτάνει μάλιστα στην αθλιότητα να εκτοξεύει απειλές κατά του Υπουργείου Οικονομικών το οποίο εκ του νόμου δεν έχει καμία εμπλοκή στην κατανομή των πόρων παρά μόνο στο συνολικό ποσό που διατίθεται.
‘Ο,τι κι αν κάνει, δεν μπορεί να ξεφύγει από ένα ερώτημα: Πόσα χρήματα δόθηκαν στο Μέσο με το οποίο ταυτίζεται ο κ. Τσίπρας στην περίοδο που κυβερνούσε;».
Η ΕΣΗΕΑ αντέδρασε αργά το βράδυ με επιστολή στον Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του «ΣΥΡΙΖΑ» Πάνο Σκουρλέτη, διαμαρτυρόμενη για video.
Η επιστολή έχει ως εξής:
«Κύριε Σκουρλέτη,
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ στηλιτεύει τον απαράδεκτο διασυρμό συλλήβδην του δημοσιογραφικού κόσμου μέσω του προκλητικού video που δημοσιεύσατε στο βωμό της πολιτικής αντιπαράθεσης και της αντιπολιτευτικής τακτικής.
Η ΕΣΗΕΑ διαχρονικά και σταθερά ζητεί διαφάνεια και ισοτιμία σε οποιαδήποτε διαδικασία σχετίζεται, άμεσα ή έμμεσα, με οικονομική ενίσχυση των ΜΜΕ.
Σας υπενθυμίζουμε, άλλωστε, ότι με επιστολή μας μέσα στον Μάιο σας απευθύναμε, όπως και σε όλα τα κόμματα, πρόσκληση για συνάντηση, προκειμένου να συζητήσουμε το φλέγον ζήτημα της ενίσχυσης του έντυπου Τύπου και τα κριτήρια που θα τη διέπουν. Δυστυχώς, δεν ανταποκριθήκατε. Αντίθετα, επιλέγετε να επιτίθεστε στο σύνολο των δημοσιογράφων που στην πλειονότητά τους εργάζονται -όσοι έχουν ακόμη δουλειά- κάτω από εξαιρετικά δυσμενείς εργασιακές και μισθολογικές συνθήκες.»
Πολλοί δημοσιογράφοι έχουν εκφράσει την αγανάκτησή τους μέσω των κοινωνικών δικτύων.»