Παρουσίαση διαδικτυακής τηλεδιάσκεψης επιμόρφωσης από τον Κωνσταντίνο
Τσακιρίδη διπλωματούχο προπονητή UEFA B της ΕΠΟ και Performance Analysis
στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του ΑΠΘ στη Θέρμη
Θεσσαλονίκης
Πραγματοποιήθηκε στο...
ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης του ΑΠΘ μέσω διαδικτυακής τηλεδιάσκεψης το προγραμματισμένο επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο για τους φοιτητές της Σχολής με τίτλο «Soccer Performance Analysis» υπό την αιγίδα του ΑΠΘ Θεσσαλονίκης και του Τμήματος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού και με υπεύθυνο Ακαδημαϊκό καθηγητή τον κ. Θωμά Μεταξά, καθηγητή του ΑΠΘ και διδάσκων στις Σχολές Προπονητών Ποδοσφαίρου UEFA της ΕΠΟ.
Ακολούθησε βάση προγράμματος σεμιναρίου στο εργαστήριο Εργοφυσιολογίας του ΤΕΦΑΑ προς τους φοιτητές η εισήγηση και παρουσίαση του Κωνσταντίνου Τσακιρίδη, διπλωματούχο προπονητή UEFA B και Αναλυτή Ποδοσφαίρου του προπονητικού επιτελείου της ομάδας του ΠΙΕΡΙΚΟΥ, ο οποίος ανέπτυξε με επιστημονική προσέγγιση το επίκαιρο θέμα: «Σχεδιαστικά προγράμματα προπόνησης και ανάλυσης – βιντεοανάλυσης, καθώς και την σημασία των data δεδομένων στο σύγχρονο ποδόσφαιρο». Πραγματοποιήθηκε μια γόνιμη και εποικοδομητική παρουσίαση/ανάλυση πάνω σε ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα/στατιστικά δεδομένα και πληροφορίες, τεχνικές ενσωμάτωσης της διδασκαλίας των προγραμμάτων της προπονητικής και αναλύθηκε το υλικό αυτό
ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη στους φοιτητές που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ποδοσφαίρου. Οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να τοποθετηθούν και να αλληλεπιδράσουν υποβάλλοντας τις ερωτήσεις τους σχετικά με την ανάλυση προς τον εισηγητή, αναπτύσσοντας τις θέσεις του Αναλυτή σε μια ομάδα και τη σπουδαιότητα της ανάλυσης υποβοηθώντας το έργο του προπονητή.
Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με μια γόνιμη αλληλεπίδραση, εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων και σκέψεων όλων των συμμετεχόντων, βοηθώντας στην κατάρτιση των φοιτητών στην επιστημονική και επαγγελματική σταδιοδρομία τους.
ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη στους φοιτητές που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ποδοσφαίρου. Οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να τοποθετηθούν και να αλληλεπιδράσουν υποβάλλοντας τις ερωτήσεις τους σχετικά με την ανάλυση προς τον εισηγητή, αναπτύσσοντας τις θέσεις του Αναλυτή σε μια ομάδα και τη σπουδαιότητα της ανάλυσης υποβοηθώντας το έργο του προπονητή.
Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με μια γόνιμη αλληλεπίδραση, εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων και σκέψεων όλων των συμμετεχόντων, βοηθώντας στην κατάρτιση των φοιτητών στην επιστημονική και επαγγελματική σταδιοδρομία τους.