Δευτέρα 3 Αυγούστου 2020

Θωμάς Αναστασιάδης -Ερώτηση για το κυνοκομείο στο Δημοτικό Συμβούλιο - ΒΙΝΤΕΟ

 







     Χρονικό της επίσκεψης μου στο κυνοκομείο

1. Δευτέρα 20/7 επισκέπτομαι το Κυνοκομείο να διαπιστώσω ιδίοις όμμασι τις συνθήκες διαβίωσης των ζώων.

2. Την ίδια ημέρα το βράδυ αποστέλλω επιστολή και φωτογραφίες στον... 








Αντιδήμαρχο κ. Φιλοκώστα και στο αρμόδιο όργανο του Δήμου Κατερίνης για την διαχείριση των αδέσποτων που είναι η πενταμελής επιτροπή. Φυσικά κοινοποιώ και στον κύριο Δήμαρχο.

3. Δεν λαμβάνω καμία απάντηση, κανένα τηλέφωνο.

4. Σήμερα, 2 εβδομάδες σχεδόν μετά, κάνω ερώτηση στο Δημοτικό συμβούλιο, να μας εξηγήσει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος σχετικά.

Στις ερωτήσεις μου «ποιος ευθύνεται για την άθλια εικόνα των ζώων στο κυνοκομείο» και «πόσο καιρό έχουν να δούν ιδίοις όμμασι την κατάσταση ο τέως και ο νύν αντιδήμαρχος», έλαβα την απάντηση ότι είμαι νέος στα κοινά, ότι είμαι μέλος του σωματείου ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ, ότι έβαλα την πρόεδρο να κάνει δελτία τύπου και...τα ψιψιψίνια και κοκοκόψαρα. Η απάντηση λοιπόν για τα σκελετωμένα ζώα ήταν: τι έχεις Γιάννη; Κουκιά Σπέρνω.

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής βέβαια, μου είπε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος ότι θα γίνει στο προσεχές μέλλον συνέντευξη τύπου που θα απαντήσει σε όλα...λές και τα ζώα που αργοπεθαίνουν είναι παγκάκια ή χόρτα που μπορούν να περιμένουν...+

Δείτε την ερώτηση μου και την απάντηση που έλαβα στο: 



Κύριε Φιλοκώστα, αντί να σας ενοχλεί η άθλια κατάσταση που πριν από λίγες εβδομάδες παραλάβατε, αντί να δώσετε απαντήσεις επιλέξατε να μου επιτεθείτε επειδή ουσιαστικά δεν το έκανα γαργάρα. Δεν έκανα κανένα δελτίο τύπου, καμιά ανάρτηση, καμιά συνέντευξη όπως λέτε ψευδώς. Έστειλα τα ευρήματα μου θεσμικά στο αρμόδιο όργανο. Αλλά για να μην με κατηγορείτε άδικα τουλάχιστον, στο εξής θα το κάνω όπως πρέπει, από την αρχή όλα Δημόσια έτσι ώστε να ευσταθούν αυτά που λέτε.



Αγαπητοί συνδημότες. Οι εικόνες μιλούν μόνες τους. Χρησιμοποιούμε κάθε νόμιμο μέσο, ως αντιπολίτευση, για να κινητοποιήσουμε την διοίκηση. Αυτή είναι δουλειά μας και όχι να γινόμαστε αρεστοί σε Δημάρχους και Αντιδημάρχους.

Υπόσχομαι ότι θα έχουμε συνέχεια...

Θωμάς Αναστασιάδης
Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης
ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ