Το lockdown ως κήρυξη πολιορκίας και ως κατάργηση του Κράτους Δικαίου, έφερε και μια σειρά από κινήματα που διεκδίκησαν την ατομική ελευθερία και τη συνταγματική νομιμότητα που απωλέσθηκαν από ένα παρατεταμένο και αντιεπιστημονικό όπως μας διαβεβαιώνουν οι ειδικοί «θεραπευτικό» εγκλεισμό κατά της πανδημίας. Οι...
περιορισμοί του lockdown έπληξαν τον πυρήνα των συνταγματικών αναγνωρισμένων δικαιωμάτων και έγιναν κανόνες ζωής. Ο περιορισμός επέβαλε ουσιαστικά την κατάργηση της ελεύθερης κίνησης και λειτούργησε καταχρηστικά μέσω μιας υγειονομικής, προληπτικής απαγόρευσης, στην άσκηση του περιορισμού της ατομικής ελευθερίας.
Οι λαοί υποψιάστηκαν ότι η κατάσταση πολιορκίας του lockdown θα απειλούσε τη κοινωνία και τις ατομικές και συνταγματικές ελευθερίες. Ωστόσο δέχτηκαν την αναγκαιότητα του περιορισμού της μετακίνησης τους, στα όρια των υγειονομικών κανόνων εξ’ αιτίας της πανδημίας, αλλά όχι την πλήρη αναστολή της ελευθερίας της κίνησης και όχι τη συνεχιζόμενη συρρίκνωση και εξαφάνιση των δικαιωμάτων τους, έτσι όπως εφαρμόστηκαν τα μέτρα με καταχρηστική ένταση και χωρίς την αρχή της αναλογικότητας.
Η πολιτική του Lockdown δημιουργεί τη νεκροπολιτική (Necropolitical), δηλαδή, την απορρύθμιση της οικονομίας, ένα μεγάλο ποσοστό ανεργίας, και μια νέα κανονικότητα (τηλεργασία, τηλεκπαίδευση, τηλεαγορά), επιπλέον αύξηση προβλημάτων υγείας, με τη μείωση προγραμματισμένων επεμβάσεων και θεραπειών, εξ’ αιτίας του κόβιντ 19, καθώς επίσης επιταχυνόμενα προβλήματα ψυχικής διαταραχής από τον εγκλεισμό, αλλά και αποκλεισμό από τη ψυχαγωγία, και τη διασκέδαση, κλπ. Με άλλα λόγια η νέα βιοπολιτική εξουσία εφαρμόζει τη νεκροπολιτική ως προσωρινή λύση σήμερα που γίνεται μόνιμη και επαρκής αύριο.
Στη Γερμανία το κίνημα Querdenken ( δηλαδή, αυτοί που σκέφτονται ενάντια στο ρεύμα) σε περισσότερες από 50 πόλεις σ’ ολόκληρη τη χώρα επέκρινε τη γερμανική κυβέρνηση για τα αυστηρά μέτρα με την επιβολή του Lockdown τονίζοντας ότι η γερμανική κυβέρνηση της Μέρκελ απαγόρευσε την ελεύθερη κίνηση των γερμανών πολιτών και παραβίασε τα θεμελιώδη δικαιώματα τους.
Η γερμανική κυβέρνηση βλέποντας ότι το κίνημα Querdenken που κατάφερε να συγκεντρώσει 40.000 πολίτες στη Λειψία για να διαμαρτυρηθούν στη πλατεία Augustusplatz (αλλά και αλλού όπως στην Φρανκφούρτη και το Ρέγκενσμπουργ) να γίνεται πόλος έλξης από επαναστατημένους πολίτες κατά του περιορισμού, προσπάθησε να συνδέσει το γερμανικό κίνημα Querdenken με το αμερικανικό κίνημα QAnon και με ταχυδακτυλουργίες αναφέρθηκε σε ακροδεξιές δυνάμεις. Τα κινήματα εθνικής κυριαρχίας πάντα τα χρεώνει η διεθνοποιημένη χούντα σε ακροδεξιές δυνάμεις. Βέβαια η Διεθνοποιημένη Ελιτοκρατία ιδιαίτερα μετά τις αμερικανικές εκλογές και τη νοθεία της, δεν έχει καταλάβει ότι πατάει τα κορδόνια της.
Το κίνημα QAnon, το Q σημαίνει ανώνυμος όπου ο ανώνυμος φέρεται να είναι υψηλόβαθμο στέλεχος της αμερικανικής διοίκησης, ανώτερος στρατιωτικός, κατάσκοπος, ή κάποιος υψηλά ιστάμενος πολιτικός λειτουργός και ο οποίος γνωρίζει εκ της θέσεώς του που κατείχε, απόρρητες πληροφορίες για πολιτικά πρόσωπα και κρυφές συμφωνίες. Μέλη του κινήματος QAnon (που για τους οπαδούς της πολίτικαλ κορέκτ κρίνονται ως μετασυνωμοσιολόγοι) συνεργάστηκαν κυρίως με ηλεκτρονικές πλατφόρμες καταθέτοντας πολλές πληροφορίες αλλά και καταγγελίες για πολιτικά πρόσωπα και τις διασυνδέσεις που είχαν με το βαθύ κράτος των ΗΠΑ και την παγκόσμια διακυβέρνηση. Οι καταγγελίες έγιναν ακόμη και στο ηλεκτρονικό δίκτυο 4chan. Το FBI με μπόλικη δόση υπερβολής και με εκρήξεις σεναρίων έχει χαρακτηρίσει το κίνημα QAnon στις ΗΠΑ ως εγχώρια τρομοκρατική απειλή.
Στη Γαλλία οι κινητοποιήσεις κατά του lockdown, όπως εκείνες που είδαμε στην Νίκαια με 1.500 πολίτες να κατεβαίνουν στους δρόμου και να φωνάζουν “liberté” και στη Μασσαλία με επίσης εκατοντάδες, αποτελούνταν από ομάδες ανθρώπων που υπήρχαν και πριν στους κοινωνικούς αγώνες όπως τα «Κίτρινα Γιλέκα». Συμπληρώθηκαν όμως από ευαισθητοποιημένους πολίτες που διαμαρτύρονταν για τα επιδεινούμενα ζητήματα υγείας που προκύπτουν από το Lockdown και για την κατάχρηση εξουσίας και τον τρόπο με τον οποίο καταπατάται το γαλλικό Σύνταγμα.
Αξίζει όμως να δει κανείς την έρευνα που έκανε ο καθηγητής των Κοινωνικών Επιστημών στο πανεπιστήμιο της Γκρενόμπλ Antoine Bristielle με τίτλο «Bas les masques» (Βγάλτε τις μάσκες). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν μεταξύ άλλων τα κάτωθι: Η πλειοψηφία των Γάλλων πολιτών, δηλαδή, το 87% δέχεται τις απόψεις του περίφημου καθηγητή των μολυσματικών ασθενειών Ντιντιέ Ραούλ. Το 57% υποστηρίζει το κίνημα της αντιμάσκας, ενώ ένα 57% δέχεται τις θεωρίες περί σιωνιστικής συνομωσίας πίσω από την πανδημία. Το 90% του γαλλικού λαού είναι πεπεισμένο ότι το γαλλικό υπουργείο υγείας δεν λέει όλη την αλήθεια για το εμβόλιο κατά του κόβιντ 19 και επίσης ότι υπάρχουν πολλές παρενέργειες του εμβολίου. Και ένα 52% υποστηρίζει ότι πίσω από τον κόβιντ 19 κρύβονται οι ιλλουμινάτι.
Στη Μεγάλη Βρετανία οι κινητοποιήσεις ξεκίνησαν στη πλατεία Τραφάλγκαρ του Λονδίνου κατά του lockdown. Τα κινήματα που υποστηρίζουν τις κινητοποιήσεις είναι το QAnon και το κίνημα υπέρ της διακήρυξης του Great Barrington. Το Great Barrington αποτελείται από μια ομάδα γιατρών και άλλων επιστημόνων, που ουσιαστικά ξεκίνησε στις ΗΠΑ με 6.000 γιατρούς και 50.000 μέλη. Επικεφαλείς του Great Barrington είναι η Αγγλίδα με ινδικές ρίζες καθηγήτρια λοιμωξιολογίας και επιδημιολογίας στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης Sunetra Gupta, επίσης ο καθηγητής ιατρικής του πανεπιστημίου του Στάφορντ Jay Bhattacharya, και ο καθηγητής επιδημιολογίας στο τμήμα φαρμακο-επιδημιολογίας του πανεπιστημίου Χάρβαρντ Martin Kulldorff.
Το Great Barrington υπέγραψε μια διακήρυξη στις 10 Οκτωβρίου του 2020, με την οποία υποστηρίζει ότι εξ’ αιτίας του lockdown οι κίνδυνοι πολλαπλασιάζονται και αυτό γιατί προκύπτουν αναβολές των χειρουργικών επεμβάσεων, καθυστερήσεις των αντικαρκινικών θεραπειών και παραλείψεις των παιδικών εμβολίων κατά τον καιρό της πανδημίας με τους εγλεισμούς.
Η διακήρυξη των ιατρών του Great Barrington θα υποστηριχθεί από το Αμερικανικό Ινστιτούτο Οικονομικής Έρευνας στη Μασαχουσέτη που αποτελεί ένα μη κερδοσκοπικό think tank της ελεύθερης αγοράς. Στο παρελθόν το Αμερικανικό Ινστιτούτο Οικονομικής Έρευνας γνωστό και ως AIER (που πιθανά να χρηματοδοτείται εν μέρει από το ίδρυμα Charles Koch) και συγκεκριμένα ο κορυφαίος Αυστριακός οικονομολόγος και πρόεδρος του AIER είχε αμφισβητήσει τις θεωρίες και τις παλιλλογίες περί αλλαγής κλίματος. Έτσι και αλλιώς η στρατηγική του Κιότο, της Κοπεγχάγης, του Παρισιού, δεν αντιμετώπιζε την κλιματολογική αλλαγή απλώς μετέτρεπε τον άνθρακα σε επικερδές εμπόρευμα και δημιουργούσε τους «οικολογικούς Χμέρ».
Στην Ιταλία τα κινήματα κατά του Lockdown εξέφραζαν μια κοινωνική δυναμική που ξεπερνούσε ταξικά και πολιτικά χαρακτηριστικά και προσδιορισμούς. Οι κάτοικοι της Νάπολης βλέποντας ότι ένα νέο lockdown θα τους έκανε ακόμη περισσότερο φτωχούς και εξαθλιωμένους, αρνήθηκαν να γίνουν οι lazzaroni της νέας ιστορίας (Lazzaroni λούμπεν υποπρολεταριάτο φτωχών και εξαθλιωμένων της Νάπολης του 1848) και βγήκαν στους δρόμους.
Η κυβέρνηση του Τζουζέπε Κόντε επέκρινε τις κινήσεις των πολιτών λέγοντας ότι πίσω από αυτές τις κινήσεις κρύβεται η Μαφία της Νάπολης. Η αλήθεια είναι ότι καμία ιταλική Μαφία δεν βρισκόταν πίσω από τις διαμαρτυρίες των Ιταλών πολιτών κατά του lockdown και καθημερινά οι πολίτες της Νάπολης αγωνίζονται να ξεπεράσουν τα οικονομικά τους προβλήματα και να απαλείψουν τα επιβεβλημένα περιοριστικά και αντισυνταγματικά μέτρα.
Οι λαοί υποψιάστηκαν ότι η κατάσταση πολιορκίας του lockdown θα απειλούσε τη κοινωνία και τις ατομικές και συνταγματικές ελευθερίες. Ωστόσο δέχτηκαν την αναγκαιότητα του περιορισμού της μετακίνησης τους, στα όρια των υγειονομικών κανόνων εξ’ αιτίας της πανδημίας, αλλά όχι την πλήρη αναστολή της ελευθερίας της κίνησης και όχι τη συνεχιζόμενη συρρίκνωση και εξαφάνιση των δικαιωμάτων τους, έτσι όπως εφαρμόστηκαν τα μέτρα με καταχρηστική ένταση και χωρίς την αρχή της αναλογικότητας.
Η πολιτική του Lockdown δημιουργεί τη νεκροπολιτική (Necropolitical), δηλαδή, την απορρύθμιση της οικονομίας, ένα μεγάλο ποσοστό ανεργίας, και μια νέα κανονικότητα (τηλεργασία, τηλεκπαίδευση, τηλεαγορά), επιπλέον αύξηση προβλημάτων υγείας, με τη μείωση προγραμματισμένων επεμβάσεων και θεραπειών, εξ’ αιτίας του κόβιντ 19, καθώς επίσης επιταχυνόμενα προβλήματα ψυχικής διαταραχής από τον εγκλεισμό, αλλά και αποκλεισμό από τη ψυχαγωγία, και τη διασκέδαση, κλπ. Με άλλα λόγια η νέα βιοπολιτική εξουσία εφαρμόζει τη νεκροπολιτική ως προσωρινή λύση σήμερα που γίνεται μόνιμη και επαρκής αύριο.
Στη Γερμανία το κίνημα Querdenken ( δηλαδή, αυτοί που σκέφτονται ενάντια στο ρεύμα) σε περισσότερες από 50 πόλεις σ’ ολόκληρη τη χώρα επέκρινε τη γερμανική κυβέρνηση για τα αυστηρά μέτρα με την επιβολή του Lockdown τονίζοντας ότι η γερμανική κυβέρνηση της Μέρκελ απαγόρευσε την ελεύθερη κίνηση των γερμανών πολιτών και παραβίασε τα θεμελιώδη δικαιώματα τους.
Η γερμανική κυβέρνηση βλέποντας ότι το κίνημα Querdenken που κατάφερε να συγκεντρώσει 40.000 πολίτες στη Λειψία για να διαμαρτυρηθούν στη πλατεία Augustusplatz (αλλά και αλλού όπως στην Φρανκφούρτη και το Ρέγκενσμπουργ) να γίνεται πόλος έλξης από επαναστατημένους πολίτες κατά του περιορισμού, προσπάθησε να συνδέσει το γερμανικό κίνημα Querdenken με το αμερικανικό κίνημα QAnon και με ταχυδακτυλουργίες αναφέρθηκε σε ακροδεξιές δυνάμεις. Τα κινήματα εθνικής κυριαρχίας πάντα τα χρεώνει η διεθνοποιημένη χούντα σε ακροδεξιές δυνάμεις. Βέβαια η Διεθνοποιημένη Ελιτοκρατία ιδιαίτερα μετά τις αμερικανικές εκλογές και τη νοθεία της, δεν έχει καταλάβει ότι πατάει τα κορδόνια της.
Το κίνημα QAnon, το Q σημαίνει ανώνυμος όπου ο ανώνυμος φέρεται να είναι υψηλόβαθμο στέλεχος της αμερικανικής διοίκησης, ανώτερος στρατιωτικός, κατάσκοπος, ή κάποιος υψηλά ιστάμενος πολιτικός λειτουργός και ο οποίος γνωρίζει εκ της θέσεώς του που κατείχε, απόρρητες πληροφορίες για πολιτικά πρόσωπα και κρυφές συμφωνίες. Μέλη του κινήματος QAnon (που για τους οπαδούς της πολίτικαλ κορέκτ κρίνονται ως μετασυνωμοσιολόγοι) συνεργάστηκαν κυρίως με ηλεκτρονικές πλατφόρμες καταθέτοντας πολλές πληροφορίες αλλά και καταγγελίες για πολιτικά πρόσωπα και τις διασυνδέσεις που είχαν με το βαθύ κράτος των ΗΠΑ και την παγκόσμια διακυβέρνηση. Οι καταγγελίες έγιναν ακόμη και στο ηλεκτρονικό δίκτυο 4chan. Το FBI με μπόλικη δόση υπερβολής και με εκρήξεις σεναρίων έχει χαρακτηρίσει το κίνημα QAnon στις ΗΠΑ ως εγχώρια τρομοκρατική απειλή.
Στη Γαλλία οι κινητοποιήσεις κατά του lockdown, όπως εκείνες που είδαμε στην Νίκαια με 1.500 πολίτες να κατεβαίνουν στους δρόμου και να φωνάζουν “liberté” και στη Μασσαλία με επίσης εκατοντάδες, αποτελούνταν από ομάδες ανθρώπων που υπήρχαν και πριν στους κοινωνικούς αγώνες όπως τα «Κίτρινα Γιλέκα». Συμπληρώθηκαν όμως από ευαισθητοποιημένους πολίτες που διαμαρτύρονταν για τα επιδεινούμενα ζητήματα υγείας που προκύπτουν από το Lockdown και για την κατάχρηση εξουσίας και τον τρόπο με τον οποίο καταπατάται το γαλλικό Σύνταγμα.
Αξίζει όμως να δει κανείς την έρευνα που έκανε ο καθηγητής των Κοινωνικών Επιστημών στο πανεπιστήμιο της Γκρενόμπλ Antoine Bristielle με τίτλο «Bas les masques» (Βγάλτε τις μάσκες). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν μεταξύ άλλων τα κάτωθι: Η πλειοψηφία των Γάλλων πολιτών, δηλαδή, το 87% δέχεται τις απόψεις του περίφημου καθηγητή των μολυσματικών ασθενειών Ντιντιέ Ραούλ. Το 57% υποστηρίζει το κίνημα της αντιμάσκας, ενώ ένα 57% δέχεται τις θεωρίες περί σιωνιστικής συνομωσίας πίσω από την πανδημία. Το 90% του γαλλικού λαού είναι πεπεισμένο ότι το γαλλικό υπουργείο υγείας δεν λέει όλη την αλήθεια για το εμβόλιο κατά του κόβιντ 19 και επίσης ότι υπάρχουν πολλές παρενέργειες του εμβολίου. Και ένα 52% υποστηρίζει ότι πίσω από τον κόβιντ 19 κρύβονται οι ιλλουμινάτι.
Στη Μεγάλη Βρετανία οι κινητοποιήσεις ξεκίνησαν στη πλατεία Τραφάλγκαρ του Λονδίνου κατά του lockdown. Τα κινήματα που υποστηρίζουν τις κινητοποιήσεις είναι το QAnon και το κίνημα υπέρ της διακήρυξης του Great Barrington. Το Great Barrington αποτελείται από μια ομάδα γιατρών και άλλων επιστημόνων, που ουσιαστικά ξεκίνησε στις ΗΠΑ με 6.000 γιατρούς και 50.000 μέλη. Επικεφαλείς του Great Barrington είναι η Αγγλίδα με ινδικές ρίζες καθηγήτρια λοιμωξιολογίας και επιδημιολογίας στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης Sunetra Gupta, επίσης ο καθηγητής ιατρικής του πανεπιστημίου του Στάφορντ Jay Bhattacharya, και ο καθηγητής επιδημιολογίας στο τμήμα φαρμακο-επιδημιολογίας του πανεπιστημίου Χάρβαρντ Martin Kulldorff.
Το Great Barrington υπέγραψε μια διακήρυξη στις 10 Οκτωβρίου του 2020, με την οποία υποστηρίζει ότι εξ’ αιτίας του lockdown οι κίνδυνοι πολλαπλασιάζονται και αυτό γιατί προκύπτουν αναβολές των χειρουργικών επεμβάσεων, καθυστερήσεις των αντικαρκινικών θεραπειών και παραλείψεις των παιδικών εμβολίων κατά τον καιρό της πανδημίας με τους εγλεισμούς.
Η διακήρυξη των ιατρών του Great Barrington θα υποστηριχθεί από το Αμερικανικό Ινστιτούτο Οικονομικής Έρευνας στη Μασαχουσέτη που αποτελεί ένα μη κερδοσκοπικό think tank της ελεύθερης αγοράς. Στο παρελθόν το Αμερικανικό Ινστιτούτο Οικονομικής Έρευνας γνωστό και ως AIER (που πιθανά να χρηματοδοτείται εν μέρει από το ίδρυμα Charles Koch) και συγκεκριμένα ο κορυφαίος Αυστριακός οικονομολόγος και πρόεδρος του AIER είχε αμφισβητήσει τις θεωρίες και τις παλιλλογίες περί αλλαγής κλίματος. Έτσι και αλλιώς η στρατηγική του Κιότο, της Κοπεγχάγης, του Παρισιού, δεν αντιμετώπιζε την κλιματολογική αλλαγή απλώς μετέτρεπε τον άνθρακα σε επικερδές εμπόρευμα και δημιουργούσε τους «οικολογικούς Χμέρ».
Στην Ιταλία τα κινήματα κατά του Lockdown εξέφραζαν μια κοινωνική δυναμική που ξεπερνούσε ταξικά και πολιτικά χαρακτηριστικά και προσδιορισμούς. Οι κάτοικοι της Νάπολης βλέποντας ότι ένα νέο lockdown θα τους έκανε ακόμη περισσότερο φτωχούς και εξαθλιωμένους, αρνήθηκαν να γίνουν οι lazzaroni της νέας ιστορίας (Lazzaroni λούμπεν υποπρολεταριάτο φτωχών και εξαθλιωμένων της Νάπολης του 1848) και βγήκαν στους δρόμους.
Η κυβέρνηση του Τζουζέπε Κόντε επέκρινε τις κινήσεις των πολιτών λέγοντας ότι πίσω από αυτές τις κινήσεις κρύβεται η Μαφία της Νάπολης. Η αλήθεια είναι ότι καμία ιταλική Μαφία δεν βρισκόταν πίσω από τις διαμαρτυρίες των Ιταλών πολιτών κατά του lockdown και καθημερινά οι πολίτες της Νάπολης αγωνίζονται να ξεπεράσουν τα οικονομικά τους προβλήματα και να απαλείψουν τα επιβεβλημένα περιοριστικά και αντισυνταγματικά μέτρα.
Η έκπτωση της δημοκρατίας, η διεκδίκηση της ατομικής ελευθερίας και της συνταγματικής νομιμότητας από τα lockdowns φέρνουν κινητικότητες στις ιταλικές πόλεις όπως στη Ρώμη και στη Γένοβα. Μάλιστα ερμηνεύτηκε αφελώς η κίνηση των ιταλικών ΜΑΤ κατά την διαμαρτυρία των κατοίκων της Γένοβας κατά του lockdown βγάζοντας τα κράνη τους, ότι ήταν μια κίνηση των αστυνομικών δυνάμεων να ενωθούν με τα πλήθη. Οι πραιτοριανοί όμως της κυβέρνησης του Κόντε όπως ανέφεραν μετά το τέλος της αστυνομικής τους επιχείρησης συνηθίζουν να κατεβάζουν τα κράνη τους όταν αποπερατώνεται η αποστολή της καταστολής και αυτό δεν αποτέλεσε ουδόλως κίνηση συμπόρευσης με τα πλήθη των διαδηλωτών σύμφωνα πάντα και με την ανακοίνωση της ιταλικής αστυνομίας. (Περί παρεξηγήσεως ότι οι δυνάμεις καταστολής συμπορεύτηκαν με τα πλήθη. https://www.ilfattoquotidiano.it/2013/12/10/forconi-agenti-si-tolgono-caschi-a-torino-genova-e-rho-il-gesto-diventa-un-caso/807663/)
Τα κινήματα που δραστηριοποιούνται στην Ιταλία κατά του lockdown είναι το κίνημα 3V (Vaccini Vogliamo Verità) κίνημα που γεννήθηκε τον Ιανουάριο του 2019 από ακτιβιστικές ομάδες πολιτικών κοινωνικών κινημάτων με αναφορά στο κοινό καλό στην ελεύθερη επιλογή και στην εθνική και οικονομική κυριαρχία.Tο κίνημα No Vax, πρόκειται ουσιαστικά για κίνημα αντι- εμβολιασμού γνωστό για την δράση του από 2017, με υποστηριχτές από το πολιτικό κόμμα των 5 αστέρων. Επίσης το κίνημα Colmiva που στηρίζεται στον εθελοντισμό και υπερασπίζεται τους αντιρρησίες συνείδησης κατά του εμβολιασμού. Το κίνημα Colmiva γεννήθηκε το 1993 στην Brescia κάτω από την εποπτεία κορυφαίων γιατρών όπως του Τζιόρτζιο Τρεμάντε και του Ντάριο Μιέντικο.
Τα παραπάνω κινήματα συμπλέουν με κινηματικές δράσεις πολιτών στην Ιταλία οι οποίες ζητούν προστασία της εργασίας και όχι επιδόματα και επίσης ζητούν να μη γίνει η πανδημία αιτία να περιθωριοποιηθούν περαιτέρω, να μη συρρικνωθεί η δημοκρατία και η ατομική τους ελευθερία.
Εξάλλου τα κοινωνικά κινήματα όχι μόνο εκείνα της Ιταλίας αλλά και της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Αγγλίας, των ΗΠΑ, είναι η απαίτηση για επιστροφή μιας κοινωνικής κατάστασης έξω από τους περιορισμούς της καραντίνας και της γενικής απαγόρευσης. Η πάλη σε όλα τα κοινωνικά κινήματα κατά του lockdown δεν είναι πάλη αντίφασης αλλά σύγκρουσης. Αποτελεί έναν αγώνα που αναδεικνύει ένα βαθύτατο κοινό συμφέρον σε αξίες ζωής. Και εκεί όπου η ζωή απομακρύνεται από τις κατακτήσεις της, όπως της ελευθερίας και των δικαιωμάτων, εκεί απαιτείται αγώνας υποστηρίζουν οι «κινηματίες». Για να μη φθάσουμε να αναφερόμαστε σ’ εκείνες τις αξίες όταν τις χάσουμε ως βαθιές νοσταλγίες του παρελθόντος.
Ο Απόστολος Αποστόλου είναι Δρ. Φιλοσοφίας
Τα κινήματα που δραστηριοποιούνται στην Ιταλία κατά του lockdown είναι το κίνημα 3V (Vaccini Vogliamo Verità) κίνημα που γεννήθηκε τον Ιανουάριο του 2019 από ακτιβιστικές ομάδες πολιτικών κοινωνικών κινημάτων με αναφορά στο κοινό καλό στην ελεύθερη επιλογή και στην εθνική και οικονομική κυριαρχία.Tο κίνημα No Vax, πρόκειται ουσιαστικά για κίνημα αντι- εμβολιασμού γνωστό για την δράση του από 2017, με υποστηριχτές από το πολιτικό κόμμα των 5 αστέρων. Επίσης το κίνημα Colmiva που στηρίζεται στον εθελοντισμό και υπερασπίζεται τους αντιρρησίες συνείδησης κατά του εμβολιασμού. Το κίνημα Colmiva γεννήθηκε το 1993 στην Brescia κάτω από την εποπτεία κορυφαίων γιατρών όπως του Τζιόρτζιο Τρεμάντε και του Ντάριο Μιέντικο.
Τα παραπάνω κινήματα συμπλέουν με κινηματικές δράσεις πολιτών στην Ιταλία οι οποίες ζητούν προστασία της εργασίας και όχι επιδόματα και επίσης ζητούν να μη γίνει η πανδημία αιτία να περιθωριοποιηθούν περαιτέρω, να μη συρρικνωθεί η δημοκρατία και η ατομική τους ελευθερία.
Εξάλλου τα κοινωνικά κινήματα όχι μόνο εκείνα της Ιταλίας αλλά και της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Αγγλίας, των ΗΠΑ, είναι η απαίτηση για επιστροφή μιας κοινωνικής κατάστασης έξω από τους περιορισμούς της καραντίνας και της γενικής απαγόρευσης. Η πάλη σε όλα τα κοινωνικά κινήματα κατά του lockdown δεν είναι πάλη αντίφασης αλλά σύγκρουσης. Αποτελεί έναν αγώνα που αναδεικνύει ένα βαθύτατο κοινό συμφέρον σε αξίες ζωής. Και εκεί όπου η ζωή απομακρύνεται από τις κατακτήσεις της, όπως της ελευθερίας και των δικαιωμάτων, εκεί απαιτείται αγώνας υποστηρίζουν οι «κινηματίες». Για να μη φθάσουμε να αναφερόμαστε σ’ εκείνες τις αξίες όταν τις χάσουμε ως βαθιές νοσταλγίες του παρελθόντος.
Ο Απόστολος Αποστόλου είναι Δρ. Φιλοσοφίας
theflagreport.com