Ξεκίνησε η νέα ψηφιακή καμπάνια τουριστικής προβολής του Δήμου Δίου - Ολύμπου με...
μήνυμα Dream now, experience later. Συνεχίζοντας το κεντρικό θέμα «Δίον-Όλυμπος: Ένας Θεϊκός Προορισμός» («Dion-Olympus: A Divine Destination»), η νέα καμπάνια παρακινεί το κοινό να ονειρευτεί τις στιγμές και κυρίως, τις εμπειρίες, που μπορεί να ζήσει στον προορισμό και τον προσκαλεί, μόλις οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέψουν, να τις ζήσει από κοντά.
Το περιεχόμενο των αναρτήσεων είναι ειδικά σχεδιασμένο για τον Δήμο Δίου-Ολύμπου και βασίζεται σε μία γραφιστική απεικόνιση τόσο της περιοχής όσο και των προσφερόμενων εμπειριών. Οι εμπειρίες τοποθετούνται σχεδιαστικά πάνω στο χάρτη της περιοχής και απεικονίζονται με ένα σύγχρονο και νεανικό τρόπο.
Το περιεχόμενο των αναρτήσεων είναι ειδικά σχεδιασμένο για τον Δήμο Δίου-Ολύμπου και βασίζεται σε μία γραφιστική απεικόνιση τόσο της περιοχής όσο και των προσφερόμενων εμπειριών. Οι εμπειρίες τοποθετούνται σχεδιαστικά πάνω στο χάρτη της περιοχής και απεικονίζονται με ένα σύγχρονο και νεανικό τρόπο.
Οι αναρτήσεις θα δημοσιεύονται στους λογαριασμούς της Αντιδημαρχίας Τουρισμού του Δήμου Δίου - Ολύμπου «Visit Dion-Olympus» σε Facebook (www.facebook.com/visitdionolympus), Instagram (www.instagram.com/visitdion_olympus) και Twitter (www.twitter.com/visitdion), μέχρι τους καλοκαιρινούς μήνες, με σκοπό να αναδείξει το σύνολο των εμπειριών και δραστηριοτήτων που προσφέρει η περιοχή.
Οι δημοσιεύσεις παρουσιάζουν με μία θεματική προσέγγιση τα σημαντικά επισκέψιμα σημεία, στα διαφορετικά υψόμετρα, εκεί που ο επισκέπτης μπορεί να απολαύσει τη φύση, τη θάλασσα, τον Όλυμπο και τα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς.
Μέσα από αυτή την πολιτική προβολής και επικοινωνίας, ο Δήμος Δίου-Ολύμπου θα αναδειχθεί ως ο ιδανικός προορισμός εμπειριών και αναψυχής για όλο το χρόνο.
«Από την αρχή της θητείας μας βάλαμε ως προτεραιότητα την ποιοτική τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Η πανδημία μας περιόρισε κα στέρησε την επισκεψιμότητα, αλλά δυνάμωσε τη βούλησή μας να προβάλλουμε ακόμη πιο δυναμικά στο ελληνικό και διεθνές κοινό την περιοχή. Είμαστε αισιόδοξοι για την τουριστική εκκίνηση στο τέλος της άνοιξης του 2021 και έτσι ξεκινάμε μία πρωτότυπη καμπάνια προβολής του τόπου μας και των εμπειριών που αυτός μπορεί να προσφέρει. Ο Δήμος Δίου - Ολύμπου είναι ένας προορισμός για 365 μέρες τον χρόνο», αναφέρει ο Γιώργος Καραλής, Αντιδήμαρχος Τουρισμού Δήμου Δίου - Ολύμπου.
Επιπλέον, παράλληλες δράσεις τουριστικής προβολής και επικοινωνίας της περιοχής θα ακολουθήσουν.
Την καμπάνια σχεδίασε και υλοποιεί η εταιρεία Wise Ram SA, σύμβουλος τουριστικής ανάπτυξης, υπό την καθοδήγηση της διοίκησης του Δήμου Δίου-Ολύμπου.
Μέσα από αυτή την πολιτική προβολής και επικοινωνίας, ο Δήμος Δίου-Ολύμπου θα αναδειχθεί ως ο ιδανικός προορισμός εμπειριών και αναψυχής για όλο το χρόνο.
«Από την αρχή της θητείας μας βάλαμε ως προτεραιότητα την ποιοτική τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Η πανδημία μας περιόρισε κα στέρησε την επισκεψιμότητα, αλλά δυνάμωσε τη βούλησή μας να προβάλλουμε ακόμη πιο δυναμικά στο ελληνικό και διεθνές κοινό την περιοχή. Είμαστε αισιόδοξοι για την τουριστική εκκίνηση στο τέλος της άνοιξης του 2021 και έτσι ξεκινάμε μία πρωτότυπη καμπάνια προβολής του τόπου μας και των εμπειριών που αυτός μπορεί να προσφέρει. Ο Δήμος Δίου - Ολύμπου είναι ένας προορισμός για 365 μέρες τον χρόνο», αναφέρει ο Γιώργος Καραλής, Αντιδήμαρχος Τουρισμού Δήμου Δίου - Ολύμπου.
Επιπλέον, παράλληλες δράσεις τουριστικής προβολής και επικοινωνίας της περιοχής θα ακολουθήσουν.
Την καμπάνια σχεδίασε και υλοποιεί η εταιρεία Wise Ram SA, σύμβουλος τουριστικής ανάπτυξης, υπό την καθοδήγηση της διοίκησης του Δήμου Δίου-Ολύμπου.