«Παρά...
τις αντίξοες συνθήκες- συνεχείς βροχοπτώσεις, προβλήματα απάντλησης και αποστράγγισης των υδάτων, προσβασιμότητας λόγω καταστροφών και στο οδικό δίκτυο, κακοκαιρία “Μήδεια” κ.λ.π., ο Οργανισμός μπόρεσε να ανταπεξέλθει και να δώσει σε κυκλοφορία τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη και τη γραμμή Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, εντός των χρονικών δεσμεύσεων του», σημειώνει η διοίκηση σε ανακοίνωσή της.
Σε συγκεκριμένα τμήματα της γραμμής όπως Σερρών-Λευκοθέας, Πολύσιτου-Αλεξανδρούπολης και Αλεξανδρούπολης-Ορμενίου όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, καταγράφηκαν πάνω από δέκα σημεία που έχρηζαν επεμβάσεων, ώστε να μπορεί να δοθεί σε κυκλοφορία ξανά η γραμμή.
Αναλυτικότερα, η αποκατάσταση των παραπάνω ζημιών του σιδηροδρομικού δικτύου, εξελίχθηκε ως εξής:
- Στις 11.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα γραμμής μεταξύ Σερρών-Λευκοθέας. Οι εργασίες μέχρι την οριστική αποκατάσταση συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.
- Στις 14.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα γραμμής μεταξύ Πολύσιτου-Αλεξανδρούπολης. Επίσης οι εργασίες οριστικής αποκατάστασης συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα γραμμής, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.
- Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη έχει δοθεί στο σύνολό της σε κυκλοφορία από τις 14.03.21.
- Στις 27.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία η σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο. Οι εργασίες μέχρι την οριστική αποκατάσταση συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.