Σάββατο 19 Ιουνίου 2021

Μπαλάσκας: «Για την παραποίηση των δηλώσεων μου θα προσφύγω στη δικαιοσύνη»


  
Ένας αστυφύλακας είμαι. Είναι βέβαιο πως πίσω από την μεθοδευμένη εις βάρος μου εκστρατεία λάσπης, κρύβονται και συνάδελφοι μου συνδικαλιστές

Από ... 
 
 
το Facebook απάντησε ο γνωστός συνδικαλιστής της Αστυνομίας, Σταύρος Μπαλάσκας, μετά την είδηση ότι διατάχθηκε ΕΔΕ σε βάρος του, μετά τις δηλώσεις του για το«τι θα έπρεπε» να είχε κάνει ο 32χρονος πιλότος για να «γλιτώσει» τις βαριές ποινές

Συγκεκριμένα, από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας διατάχθηκε κατεπείγουσα Ένορκη Διοικητική Εξέταση σε βάρος συνδικαλιστή, για δηλώσεις σχετικές με την υπόθεση ανθρωποκτονίας της 20χρονης Καρολάιν στα Γλυκά Νερά. Παράλληλα, κινήθηκε η διαδικασία εξέτασης για λήψη του διοικητικού μέτρου της διαθεσιμότητας σε βάρος του.

«ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΗΝ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ..Για την παραποίηση των δηλώσεων μου και την λάσπη που δέχομαι θα προσφύγω στη ποινική και αστική δικαιοσύνη…Για την κομματική σπέκουλα εις βάρος μου έχω να πω πως λυπάμαι αλλά δεν αποτελώ εργαλείο αντιπολίτευσης.

Ένας αστυφύλακας είμαι. Είναι βέβαιο πως πίσω από την μεθοδευμένη εις βάρος μου εκστρατεία λάσπης, κρύβονται και συναδελφοι μου συνδικαλιστές. Το σώμα των συναδέλφων μου γνωρίζουν την ποιότητα μου, ερμηνεύουν ορθά τα λεγόμενα μου και στέκονται στο πλευρό μου. Όσο για την δήλωση μου ειχε το νόημα ότι ο συγκεκριμένος δραστης δεν θα μπορούσε να έχει σχέση με ένα εν βρασμώ ενδοικογενειακό έγκλημα κατοπιν των όσων αποκαλύφθησαν και τεκμηριώνουν άψογο σχεδιασμό στην εκτέλεση και τη συγκάλυψη του ειδεχθους εγκλήματος του. Καμία σχέση λοιπόν με τις κακόβουλες ερμηνείες που δίνονται.. Ευθύνομαι για όσα λέω και όχι για όσα οι άλλοι καταλαβαίνουν. Τις εις βάρος μου μεθοδεύσεις από όπου και αν προέρχονται που αναίτια πικραίνουν εμένα και την οικογένεια μου, θα τις καταγγείλω στην ελληνική δικαιοσύνη την οποία υπηρετώ και εμπιστεύομαι. Είναι τουλάχιστον άκομψο και άδικο να παραποιούν την έννοια του λόγου μου τόσο αισχρά οι επιτήδιοι λέγοντας ανερυθρίαστα πως εγώ ένας άνθρωπος του νόμου δίνω οδηγίες σε επίδοξους γυναικοκτόνους.Αιδώς Αργείοι.Υπηρετώ τριάντα χρόνια στην ΕΛΑΣ ταγμένος στο καθήκον, στην μάχη εναντίον της εγκληματικότητας και τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και είκοσι χρόνια τον αστυνομικο συνδικαλισμό και την προσφορά στον συνάδελφο με συνέπεια και ήθος.Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν λοιπόν να εκμαυλίσει τις δημοκρατικές μου πεποιθήσεις και τις αγνές προθέσεις των λεγόμενων μου.Ας τελειώσουμε πια με τις έντεχνες διαστρεβλώσεις», ανέφερε στην ανάρτησή του στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Μπαλάσκας.