Το Επιμελητήριο Πιερίας συνεχίζει και το χειμώνα την τηλεοπτική καμπάνια σε σταθμούς εθνικής εμβέλειας - Άμεσα και μετρήσιμα τα αποτελέσματα της φετινής τηλεοπτικής καμπάνιας
Παραδίδεται εντός του 2021 η μελέτη που εκπονεί το Επιμελητήριο για την αξιοποίηση του Ολύμπου
Παραδίδεται εντός του 2021 η μελέτη που εκπονεί το Επιμελητήριο για την αξιοποίηση του Ολύμπου
Χατζηχριστοδούλου: “Συνεχίζουμε δυναμικά με συνέπεια λόγων και έργων προς όφελος του τόπου και των επιχειρηματιών του νομού. Οι εξελίξεις “τρέχουν”. Δεν μπορούμε και δεν θα περιμένουμε κανέναν”
Στα αποτελέσματα της φετινής τηλεοπτικής καμπάνιας του Επιμελητηρίου Πιερίας, για την τουριστική προβολή του νομού, αναφέρθηκε στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηλίας Χατζηχριστοδούλου, πλαισιωμένος από το Γενικό Γραμματέα Θανάση Κόκκινο και την Οικονομική Επόπτη Χάιδω Παπαχατζή, το πρωί της Δευτέρας 27 Σεπτεμβρίου 2021.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρος, το Δ.Σ του Επιμελητηρίου, σε συνέχεια της επιτυχημένης διαδικτυακής καμπάνιας του 2020, που είχε ως αποτέλεσμα η Πιερία να αναδειχθεί 4ος προορισμός στον κοινωνικό τουρισμό, φέτος αξιοποίησε τη δυναμική της τηλεόρασης με στόχο τον εσωτερικό τουρισμό και τον Έλληνα επισκέπτη που δε γνωρίζει την Πιερία.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρος, το Δ.Σ του Επιμελητηρίου, σε συνέχεια της επιτυχημένης διαδικτυακής καμπάνιας του 2020, που είχε ως αποτέλεσμα η Πιερία να αναδειχθεί 4ος προορισμός στον κοινωνικό τουρισμό, φέτος αξιοποίησε τη δυναμική της τηλεόρασης με στόχο τον εσωτερικό τουρισμό και τον Έλληνα επισκέπτη που δε γνωρίζει την Πιερία.
“Το Επιμελητήριο δεν μπορούσε παρά να συνεχίσει και φέτος την προσπάθεια, με μία δυναμική τηλεοπτική καμπάνια σε εθνικά δίκτυα της χώρας, στοχεύοντας στον εσωτερικό τουρισμό” σημείωσε ο κ. Χατζηχριστοδούλου επαναλαμβάνοντας ότι οι ομορφιές της Πιερίας θα πρέπει να γίνουν ευρέως γνωστές σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αποτελέσει επιλογή διακοπών για περισσότερο κόσμο. “Καταφέραμε να πιάσουμε τους φετινούς στόχους καθώς οι ίδιοι οι επαγγελματίες του τουρισμού ομολογούν ότι φέτος αυξήθηκε το ποσοστό τουριστών από διάφορες περιοχές της χώρας που ήρθαν για πρώτη φορά στην Πιερία” ανέφερε συγκεκριμένα ενώ κατά τη διάρκεια της συνέντευξης προβλήθηκε και βίντεο με δηλώσεις επαγγελματιών του τουρισμού που έκαναν λόγο για άνοδο του ποσοστού συμπατριωτών μας επισκεπτών.
Επιπλέον ο κ. Χατζηχριστοδούλου παρουσίασε συγκριτικά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ σύμφωνα με τα οποία, μόνο στα τουριστικά καταλύματα της Πιερίας, ο κύκλος εργασιών υπήρξε αισθητά αυξημένος έως και 50% σε σχέση με πέρυσι (2020 Καταλύματα: 21,4 εκατ. Υπηρεσίες εστίασης: 43,5 εκατ.)
Παράλληλα ανακοίνωσε ότι η τηλεοπτική προβολή θα συνεχιστεί και για τον χειμερινό τουρισμό ενώ απαντώντας σε σχετική ερώτηση, τόνισε αναφορικά με τον λόγο που το Επιμελητήριο συνεχίζει μόνο του την τουριστική προβολή και όχι σε συνεργασία με άλλους φορείς, όπως είχε γίνει το 2020, ανέφερε ότι “οι εξελίξεις “τρέχουν” και δεν μπορούμε να περιμένουμε 4-5 μήνες για να συντονιστούμε”.
“Μας πήρε πάνω από πέντε μήνες για να γίνει η διαδικτυακή διαφήμιση. Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό. Να περιμένουμε (σ.σ από συνεργαζόμενους φορείς) να εγκριθεί το κόστος. Η διαφήμιση προπληρώνεται και ήδη είμαστε σε αναμονή των προσφορών από τους τηλεοπτικούς σταθμούς” ξεκαθάρισε ο πρόεδρος ενώ στο θέμα αναφέρθηκαν τόσο η κ. Παπαχατζή όσο και ο κ. Κόκκινος.
“Το Επιμελητήριο Πιερίας δεν είναι απλά ένας γνωμοδοτικός φορέας. Με όλες αυτές τις δράσεις λειτουργούμε ανταποδοτικά προς τα μέλη μας. Επιπλέον δεν στηριζόμαστε από τον κρατικό κορβανά. Είναι δικά μας τα έσοδα, είμαστε πιο ευέλικτοι να λειτουργήσουμε και ανταποδίδουμε άμεσα στα μέλη την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο Επιμελητήριο”, υπογράμμισε η κα Παπαχατζή.
“Ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ έχουμε αντιληφθεί ότι οι εξελίξεις “τρέχουν” και αυτό που μπορούμε να κάνουμε εμείς είναι να ανοίξουμε τους ορίζοντες, ιδιαίτερα των μικρών επιχειρηματιών. Ως Επιμελήτηριο δείχνουμε το δρόμο στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες προκειμένου να ακολουθήσουν τις εξελίξεις της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης. Θα πρέπει κυρίως οι μικροί επιχειρηματίες να αρπάξουν τις ευκαιρίες και να οδηγήσουν τις επιχειρήσεις τους στην επόμενη φάση” ανέφερε από την πλευρά του ο κ. Κόκκινος ενώ μιλώντας και ως επιχειρηματίας του τουρισμού ανέφερε ότι η αύξηση του εσωτερικού τουρισμού στην Πιερία ξεπέρασε το 60%.
Επιπλέον ο κ. Χατζηχριστοδούλου παρουσίασε συγκριτικά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ σύμφωνα με τα οποία, μόνο στα τουριστικά καταλύματα της Πιερίας, ο κύκλος εργασιών υπήρξε αισθητά αυξημένος έως και 50% σε σχέση με πέρυσι (2020 Καταλύματα: 21,4 εκατ. Υπηρεσίες εστίασης: 43,5 εκατ.)
Παράλληλα ανακοίνωσε ότι η τηλεοπτική προβολή θα συνεχιστεί και για τον χειμερινό τουρισμό ενώ απαντώντας σε σχετική ερώτηση, τόνισε αναφορικά με τον λόγο που το Επιμελητήριο συνεχίζει μόνο του την τουριστική προβολή και όχι σε συνεργασία με άλλους φορείς, όπως είχε γίνει το 2020, ανέφερε ότι “οι εξελίξεις “τρέχουν” και δεν μπορούμε να περιμένουμε 4-5 μήνες για να συντονιστούμε”.
“Μας πήρε πάνω από πέντε μήνες για να γίνει η διαδικτυακή διαφήμιση. Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό. Να περιμένουμε (σ.σ από συνεργαζόμενους φορείς) να εγκριθεί το κόστος. Η διαφήμιση προπληρώνεται και ήδη είμαστε σε αναμονή των προσφορών από τους τηλεοπτικούς σταθμούς” ξεκαθάρισε ο πρόεδρος ενώ στο θέμα αναφέρθηκαν τόσο η κ. Παπαχατζή όσο και ο κ. Κόκκινος.
“Το Επιμελητήριο Πιερίας δεν είναι απλά ένας γνωμοδοτικός φορέας. Με όλες αυτές τις δράσεις λειτουργούμε ανταποδοτικά προς τα μέλη μας. Επιπλέον δεν στηριζόμαστε από τον κρατικό κορβανά. Είναι δικά μας τα έσοδα, είμαστε πιο ευέλικτοι να λειτουργήσουμε και ανταποδίδουμε άμεσα στα μέλη την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο Επιμελητήριο”, υπογράμμισε η κα Παπαχατζή.
“Ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ έχουμε αντιληφθεί ότι οι εξελίξεις “τρέχουν” και αυτό που μπορούμε να κάνουμε εμείς είναι να ανοίξουμε τους ορίζοντες, ιδιαίτερα των μικρών επιχειρηματιών. Ως Επιμελήτηριο δείχνουμε το δρόμο στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες προκειμένου να ακολουθήσουν τις εξελίξεις της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης. Θα πρέπει κυρίως οι μικροί επιχειρηματίες να αρπάξουν τις ευκαιρίες και να οδηγήσουν τις επιχειρήσεις τους στην επόμενη φάση” ανέφερε από την πλευρά του ο κ. Κόκκινος ενώ μιλώντας και ως επιχειρηματίας του τουρισμού ανέφερε ότι η αύξηση του εσωτερικού τουρισμού στην Πιερία ξεπέρασε το 60%.
Το Επιμελητήριο, πιστό στη δέσμευσή του παραδίδει εντός του 2021 τη μελέτη για την αξιοποίηση του Ολύμπου
“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να πούμε ότι στις 17/9/21 δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ διά του οποίου ο Όλυμπος χαρακτηρίζεται Εθνικό Πάρκο. Πολύ σύντομα θα δημοσιευθεί και το Σχέδιο Διαχείρισης της περιοχής, το οποίο θα καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο θα υλοποιούνται τα επιτρεπόμενα έργα, οι παρεμβάσεις και οι δραστηριότητες εντός του Εθνικού πάρκου και της Ζώνης Δ” ανέφερε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου θυμίζοντας ότι το Επιμελητήριο έχει ήδη αναθέσει σε εξειδικευμένη εταιρεία, την εκπόνηση μελέτης για την αξιοποίηση του Ολύμπου, έχοντας παραλάβει ήδη το πρώτο μέρος της.
“Πιστοί στις δεσμεύσεις μας πρόκειται, μέσω της μελέτης, να παρουσιάσουμε, τι πρέπει να γίνει στον Όλυμπο. Μέσα στο 2021 ολοκληρώνεται η προσπάθεια του Επιμελητήρίου που δεν έμεινε στα λόγια και ευελπιστούμε ότι θα “αγκαλιαστεί” από όλους τους φορείς αφήνοντας πίσω τους εγωισμούς. Ο Όλυμπος δεν ανήκει μόνο στην Κατερίνη. Ο Όλυμπος μπορεί να ζήσει χιλιάδες οικογένειες στη Βόρεια Ελλάδα”, σημείωσε.
Χατζηχριστοδούλου: “Το Επιμελητήριο Πιερίας δε συμμετέχει σε επιχειρηματική αποστολή αυτό το διάστημα”
Τέλος ο κ. Χατζηχριστοδούλου, απαντώντας σε ερώτηση για το αν το Επιμελητήριο συμμετέχει σε επιχειρηματική αποστολή που διοργανώνεται αυτό το διάστημα με προορισμό περιοχή της Σερβίας, ξεκαθάρισε ότι το Επιμελητήριο και ο ίδιος προσωπικά δε γνωρίζει κάτι. Συγκεκριμένα σημείωσε: “Οι επιχειρηματικές αποστολές του Επιμελητηρίου απαιτούν πεντάμηνη προετοιμασία τόσο για την αναζήτηση των επιχειρήσεων στους τόπους προορισμού, όσο και για τη συγκρότηση του γκρουπ των δικών μας επιχειρηματιών προκειμένου να προγραμματιστούν συγκεκριμένες συναντήσεις. Ουδεμία σχέση έχει το Επιμελητήριο με τρέχουσα επιχειρηματική αποστολή”.
“Πιστοί στις δεσμεύσεις μας πρόκειται, μέσω της μελέτης, να παρουσιάσουμε, τι πρέπει να γίνει στον Όλυμπο. Μέσα στο 2021 ολοκληρώνεται η προσπάθεια του Επιμελητήρίου που δεν έμεινε στα λόγια και ευελπιστούμε ότι θα “αγκαλιαστεί” από όλους τους φορείς αφήνοντας πίσω τους εγωισμούς. Ο Όλυμπος δεν ανήκει μόνο στην Κατερίνη. Ο Όλυμπος μπορεί να ζήσει χιλιάδες οικογένειες στη Βόρεια Ελλάδα”, σημείωσε.
Χατζηχριστοδούλου: “Το Επιμελητήριο Πιερίας δε συμμετέχει σε επιχειρηματική αποστολή αυτό το διάστημα”
Τέλος ο κ. Χατζηχριστοδούλου, απαντώντας σε ερώτηση για το αν το Επιμελητήριο συμμετέχει σε επιχειρηματική αποστολή που διοργανώνεται αυτό το διάστημα με προορισμό περιοχή της Σερβίας, ξεκαθάρισε ότι το Επιμελητήριο και ο ίδιος προσωπικά δε γνωρίζει κάτι. Συγκεκριμένα σημείωσε: “Οι επιχειρηματικές αποστολές του Επιμελητηρίου απαιτούν πεντάμηνη προετοιμασία τόσο για την αναζήτηση των επιχειρήσεων στους τόπους προορισμού, όσο και για τη συγκρότηση του γκρουπ των δικών μας επιχειρηματιών προκειμένου να προγραμματιστούν συγκεκριμένες συναντήσεις. Ουδεμία σχέση έχει το Επιμελητήριο με τρέχουσα επιχειρηματική αποστολή”.