Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021

ΜΚΟ παντού, και στον Πειραιά!


Του Μανώλη Εγγλέζου – Δεληγιαννάκη από την Ρήξη φ. 171

Ο Δήμος Πειραιά, σε αίθουσα του στην οδό Ζωσιμάδων, συλλέγει ρούχα για συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη. Έτσι, παράλληλα με...    

 
την αντίστοιχη δράση των ενοριών, υπάρχει ένα ακόμα σημείο όπου κάποιος μπορεί να αφήσει ρούχα γι’ αυτό το σκοπό. Μέχρι εδώ καλά, όμως η έκπληξη έρχεται όταν, αυτός που αφήνει ρούχα στην αίθουσα, συνειδητοποιεί από μια ευχαριστήρια επιστολή που του παραδίδεται, πως τα ρούχα τα αφήνει στη ΜΚΟ PRAKSIS και όχι στον δήμο!

Τι έχει συμβεί; Η αίθουσα εξακολουθεί να είναι του δήμου, οπότε με κάποιον τρόπο η ΜΚΟ βρέθηκε εκεί! Η απορία αυτή επεκτάθηκε και ευρύτερα στο τι συμβαίνει με τις ΜΚΟ στον Πειραιά, πόσες και με τι προϋποθέσεις δραστηριοποιούνται στην πόλη και τις γειτονιές της. Έτσι, υλοποιώντας στην πράξη τη Συμμετοχική Δημοκρατία στα δημοτικά τεκταινόμενα, πάνω από είκοσι πέντε κάτοικοι και δημότες Πειραιά έθεσαν, όπως έχουν τη δυνατότητα από τον νόμο, στο δημοτικό συμβούλιο, ερώτημα για το ποιες και πόσες ΜΚΟ δραστηριοποιούνται στον Πειραιά και με ποια σχέση, τί είδους δραστηριότητα έχουν, ενώ ιδιαίτερο ερώτημα έγινε για τη δράση της PRAKSIS.

Σύμφωνα με τον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, το θέμα έπρεπε να τεθεί στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο. Όμως, οι πολίτες που ερωτούν έλαβαν μιαν απάντηση όχι από τον δήμο, αλλά από μία μόνο υπηρεσία του, τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικών Υπηρεσιών. Η υπηρεσία ενημέρωνε πως γνωρίζει για τη δραστηριοποίηση των ΜΚΟ «Αποστολή Άνθρωπος» σε σχέση με παροχή ιατρικής φύσεως προϊόντων σε άπορους, και «UNESCO Πειραιά» σε σχέση με άστεγους συμπολίτες μας, και ότι δεν έχει επίσημη ενημέρωση για πόσες και ποιες ΜΚΟ δραστηριοποιούνται στον Δήμο Πειραιά, ούτε γνωρίζει για τυχόν δραστηριοποίηση ΜΚΟ σε άλλες διευθύνσεις! Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες ευχαρίστησαν για την πληροφόρηση αυτήν, αν και περίμεναν μια συνολική απάντηση που να προέρχεται από τον δήμο και όχι από μια μόνο διεύθυνσή του, σημείωσαν δε ότι θα αναμένουν και την απάντηση των υπόλοιπων διευθύνσεων.

Παρ’ όλα αυτά, κι ενώ έχει περάσει αρκετός χρόνος, δεν υπάρχει κάποια περαιτέρω ενημέρωση, ενώ σε τηλεφωνικές οχλήσεις που γίνονται στον δήμο, καμιά πληροφόρηση δεν δίδεται ούτε για το θέμα, ούτε για το αν θα συζητηθεί στο δημοτικό συμβούλιο. Κι αυτά ενώ η MKO PRAKSIS, πέραν της γνωστής δραστηριότητάς της στα νησιά και τη συμβολή της στη γιγάντωση του (εργαλειοποιημένου από την Τουρκία) μεταναστευτικού, έχει έρθει στο προσκήνιο εσχάτως και σε σχέση με θέματα που βρίσκονται στην επικαιρότητα.

Πέρα από αυτά, στις γειτονιές της Β’ Πειραιά, μια άλλη ΜΚΟ, η γνωστή πια HOPELAND, μισθώνει κτήρια και διαμερίσματα στον Δήμο Νίκαιας Ρέντη και εγκαθιστά εκεί μετανάστες φέρνοντας την τοπική κοινωνία προ τετελεσμένων. Στις αντιδράσεις, στέλνει τη μπάλα στην εξέδρα με μια φρασεολογία που επικαλείται την καραμέλα της προσφυγικής προέλευσης των κατοίκων της περιοχής που εγκαταστάθηκαν εκεί μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή, στοχεύοντας στη συναισθηματική φόρτιση και δι’ αυτής στην αποδοχή των σχεδιασμών του Σόρος για την περιοχή μας.
Να πούμε για μιαν ακόμα φορά ότι οι ΜΚΟ, εδώ και καιρό, δεν στηρίζονται στον εθελοντισμό, αλλά έχουν μετεξελιχθεί σε επαγγελματίες ενός επιλεκτικού ανθρωπισμού, ο οποίος αναπτύσσεται εις βάρος των τοπικών κοινωνιών τις οποίες καταστρέφει, ενώ τα κίνητρά τους συνδέονται ανοιχτά πια με νεοταξικές πολιτικές. Η αδιαφορία τους για τα θύματα του σεισμού στην Ελασσόνα προ μηνών ή των πυρκαγιών πρόσφατα, καθώς και για οτιδήποτε ζήτημα των τοπικών κοινωνιών, επιρρωνύει τη διαπίστωση αυτήν.

Οι σημερινοί εφαρμοστές της πολιτικής του Σόρος, σε πολλές περιπτώσεις αυτοαποκαλούμενοι επίγονοι του Μαρξ, αγνοούν την ανάλυσή του τελευταίου για τη μετανάστευση και πώς αυτή χρησιμοποιείται για τη διάλυση των κοινωνικών αγώνων. Στα πλαίσια μιας οργουελικού τύπου νεογλώσσας, απαγορεύουν τη χρήση του όρου «λαθρομετανάστης», επικαλούμενοι πως «κανείς άνθρωπος δεν είναι λαθραίος». Μέσα από αυτό, αποκρύπτουν πως ενώ όντως κανείς άνθρωπος δεν είναι λαθραίος, λαθραίες ιδιότητες υπάρχουν: Ο εισάγων προϊόντα παρακάμπτοντας το τελωνείο καλείται λαθρέμπορος, ο θηρεύων παραβιάζοντας τις διατάξεις της κυνηγετικής νομοθεσίας ονομάζεται λαθροθήρας και λαθροκυνηγός, ο διακινούμενος δίχως εισιτήριο είναι λαθρεπιβάτης, αυτός που κρυφοκοιτάει την εφημερίδα που διαβάζω είναι λαθραναγνώστης. Και βέβαια, ο εισερχόμενος παράνομα σε μια χώρα, είναι λαθρομετανάστης, και θα τον αποκαλούμε έτσι κι ας μην το θέλει ο Σόρος και οι εδώ υπάλληλοί του.

Ξαναγυρίζοντας στη δράση των ΜΚΟ στον Πειραιά, οι πολίτες που έθεσαν το ερώτημα δεν έχουν πάρει απάντηση ακόμα. Είναι σαφές πως στον Πειραιά χρειάζεται μια άλλη πολιτική και για τις ΜΚΟ και για την επέκταση του λιμανιού που προωθεί η ΚΟΣΚΟ, παρά τις αντιδράσεις των Πειραιωτών, και συνολικά. Κι αυτή την άλλη πολιτική πρέπει ο λαός του Πειραιά να την υιοθετήσει και να την υλοποιήσει…

ΠΗΓΗ: ardin-rixi.gr