Ο Γρηγόριος Σαχινίδης, οδηγός ταξί έκανε 4,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα με το ίδιο αυτοκίνητο μάρκας Mercedes Benz 240D κατασκευής έτους 1976
Αν άκουγε κανείς πως ένας άνθρωπος έκανε εκατομμύρια χιλιόμετρα με το ίδιο αυτοκίνητο, σίγουρα δεν θα το πίστευε, αφού...
μετά από μερικά χρόνια οι περισσότεροι-αν όχι όλοι- αλλάζουν αυτοκίνητο.
Κι όμως…
Ο Γρηγόριος Σαχινίδης από την Θεσσαλονίκη, όχι απλώς έκανε εκατομμύρια χιλιόμετρα με το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά ήταν και το όχημα της δουλειάς του αφού είναι οδηγός ταξί, όπως αναφέρει το gazzeta.gr.
Συγκεκριμένα, έκανε 4,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα με το ίδιο αυτοκίνητο μάρκας Mercedes Benz 240D κατασκευής έτους 1976 και μάλιστα του ζητήθηκε από την γνωστή εταιρεία αυτοκινήτων να «δωρίσει» το όχημά του στο Μουσείο της στην Στουτγάρδη, καθώς έσπασε παγκοσμίως το ρεκόρ διανυθέντων χιλιομέτρων, για κάθε τύπου αυτοκινήτου της σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Κι όμως…
Ο Γρηγόριος Σαχινίδης από την Θεσσαλονίκη, όχι απλώς έκανε εκατομμύρια χιλιόμετρα με το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά ήταν και το όχημα της δουλειάς του αφού είναι οδηγός ταξί, όπως αναφέρει το gazzeta.gr.
Συγκεκριμένα, έκανε 4,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα με το ίδιο αυτοκίνητο μάρκας Mercedes Benz 240D κατασκευής έτους 1976 και μάλιστα του ζητήθηκε από την γνωστή εταιρεία αυτοκινήτων να «δωρίσει» το όχημά του στο Μουσείο της στην Στουτγάρδη, καθώς έσπασε παγκοσμίως το ρεκόρ διανυθέντων χιλιομέτρων, για κάθε τύπου αυτοκινήτου της σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Πώς ξεκίνησε
Ήταν το 1981 όταν ο κ. Σαχινίδης, με την βοήθεια του αδερφού του έφερε μεταχειρισμένο από την Γερμανία (ήδη 4 ετών τότε), το συγκεκριμένο ταξί.
Από τότε και για 23 χρόνια εξυπηρέτησε αρκετούς αξιωματούχους και διάσημους, όπως ο βουλευτής τότε και μετέπειτα πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, ο Γερμανός ποδοσφαιριστής Γκερτ Μίλερ, η Δέσπω Διαμαντίδου, ο Μάνος Κατράκης, ο Αλέκος Σακελλάριος, η Μαρινέλλα, ο Διονύσης Σαββόπουλος και ο Δημήτρης Μητροπάνος.
Μετέφερε επίσης ανθρωπιστικά αγαθά σχεδόν τετρακόσιες φορές στην υπό πόλεμο τότε Σερβία.
Το 2004 και αφού παρέδωσε το αυτοκίνητο στο μουσείο της Mercedes, έλαβε ως αντάλλαγμα από τον πρόεδρο της Alexander Paufler ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο C200 CDI.
Γιατί δεν το άλλαξε
Επί 23 χρόνια το ταξί ήταν η δουλειά του και οι οικονομικές δυσκολίες δεν του επέτρεψαν να το αντικαταστήσει με αυτοκίνητο της ίδιας μάρκας.
Έκανε αμέτρητα ταξίδια στο εξωτερικό, γι’ αυτό και ο τόσο μεγάλος αριθμός των χιλιομέτρων.
Τι λέει ο ίδιος
«Όταν πήρα το ταξί, ήταν λίγα τα Μερσεντές που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα, ενώ είχα το πλεονέκτημα να μιλάω γερμανικά, καθώς έζησα 15 χρόνια στη Γερμανία. Έτσι, συνεργαζόμουν με τουριστικά γραφεία, τα οποία μου έστελναν πελάτες για τους μεταφέρω εντός Ελλάδος, αλλά και στις γύρω χώρες. Μετέφερα επιχειρηματίες στα Σκόπια, τη Γερμανία, την Μπάνια Λούκα, πήγα οκτώ φορές στην Τουρκία και περισσότερες από 90 στη Βουλγαρία. Μάλιστα, το 1993, διασχίζοντας την εμπόλεμη Γιουγκοσλαβία, συνόδευσα μέχρι το Βελιγράδι φορτηγό με ανθρωπιστική βοήθεια, μεταφέροντας τον συνοδό της αποστολής, επιχειρηματία Στέφανο Μήλιο, τον μόνο άνθρωπο που είχε τότε άδεια εισόδου στη χώρα».
«Αχώριστος σύντροφος για 23 χρόνια»
Για 23 χρόνια ήταν ο «αχώριστος σύντροφός» του. Αυτό, όπως λέει, οφείλεται και στην καλή συντήρηση του ταξί, την οποία επιμελούνταν ο ίδιος ως μηχανικός αυτοκινήτων.
«Θυμάμαι το 1989, όταν είχε πέσει πολύ χιόνι στη Θεσσαλονίκη και επί δύο εβδομάδες δεν κυκλοφορούσε κανένα αυτοκίνητο ούτε λεωφορεία. Τότε, δουλεύαμε μόνο δέκα ταξί. Πήρα μία κοπέλα από τη Μητροπόλεως για να την πάω στην Περαία. Στη μέση της διαδρομής μάς σταμάτησε η Τροχαία και μας είπαν ότι ο δρόμος δεν “περπατάει”. Τελικά την πήγα με ευθύνη μου, καθώς ήμουν μαθημένος στα χιόνια. Στην επιστροφή βρήκα εννέα κοπέλες που είχαν σχολάσει από βιοτεχνία, δεν μπορούσαν να βρουν τρόπο να επιστρέψουν και είχαν παγώσει. Κατάφεραν να χωρέσουν στο ταξί, αφού κάθισαν δύο μπροστά και επτά πίσω!».