Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

EOKAτζής: ¨Εγώ εν εφοήθηκα τον Μπάρλοου ( άγγλο βασανιστή), θα φοβηθώ τον κορωνοϊό;¨!

 

Ένας επιζών ηρωικός Αγωνιστής της ΕΟΚΑ μου τηλεφώνησε πρωί-πρωί για ευχές και συμβουλές, για ενθάρρυνση και κουράγιο.

Του είπα να προσέχει από τον Κορωναίο και μού απάντησε: 

 

 

-Ολάν εγώ εν εφοήθηκα τον Μπάρλοου ( άγγλο βασανιστή), θα φοβηθώ τον κορωνοϊό;


Ελένη Θεοχάρους

Σχ: Έτσι ακριβώς, άντε γιατί γεμίσαμε χ@στηδες γύρω μας.

Oκ δεν πηδάμε στον γκρεμό, αλλά δεν θα μας κάνουν και να ασχολούμαστε συνέχεια με μια επιδημία με ποσοστό θνησιμότητας κοντά στο 1% και με μ.ο. ηλικίας τα 77…



ELENI THEOCHAROUS
@THEOCHAROUSE
Ένας επιζών ηρωικός Αγωνιστής της ΕΟΚΑ μου τηλεφώνησε πρωί-πρωί για ευχές και συμβουλές, για ενθάρρυνση και κουράγιο. Του είπα να προσέχει από τον Κορωναίο και μού απάντησε: -Ολάν εγώ εν εφοήθηκα τον Μπάρλοου ( άγγλο βασανιστή) , θα φοβηθώ τον κορωνοϊό;  

tourkikanea.gr