Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

«Της Ελλάδος τα παιδιά»: Τι κάνει σήμερα ο «Χλαπάτσας» - Δημήτρης Φραγκιόγλου;



 
  Έγινε γνωστός μέσα από την τηλεόραση και τις σειρές όπως: «Ο Ανδροκλής και τα λιοντάρια του», «Η Αναγέννηση ενός Έθνους», «Οι Απαράδεκτοι», «Και οι Παντρεμένοι Έχουν Ψυχή» αλλά αγαπήθηκε ιδιαιτέρως ως... 
 
 
«Χλαπάτσας» στης «Ελλάδος τα Παιδιά». Ο ρόλος ήταν χαρακτηριστικός και το ψευδώνυμο του έχει μείνει. Ο λόγος για τον Δημήτρη Φραγκιόγλου.

«Ο ρόλος του “Χλαπάτσα” είναι ευχή και κατάρα. Τον έχω αφήσει πίσω μου και συμπεριφέρομαι λες και είναι ένας μακρινός συγγενής μου», είπε ο ηθοποιός και συνέχισε:

«Ο “Χλαπάτσας” έφερε περιορισμούς στον τρόπο που με βλέπανε και με αντιμετωπίζανε, στο να μου εμπιστευτούν κάτι άλλο. Βίωσα πολλές επαγγελματικές απορρίψεις, όμως όλα είναι μέρος του παιχνιδιού».

«Στην παράσταση “Τα Δειλινά” που συμμετέχει βλέπουμε μια ιστορία να διαδραματίζεται στην Πλάκα τη δεκαετία του ’60. Ο Νίκος Κουρκούλης και ο Μιχάλης Ιατρόπουλος είναι αυθεντικοί, ο καθένας με τον δικό του τρόπο. Η σχέση μου με την πρώην σύζυγό μου είναι άριστη. Με όλες τις γυναίκες που έχουν περάσει από τη ζωή μου έχω πολύ καλές σχέσεις», σημείωσε επίσης για την παράσταση.

Τέλος, για το metoo, τόνισε: «Χαίρομαι που κάποιοι άνθρωποι βρήκαν το θάρρος και βγήκαν και μίλησαν. Θα λυθούν πολλά πράγματα που ήταν σαν ένα κακό σπυρί που έσπασε στο χώρο».