Γιώργος Μαυρίδης
Ο Ρώσος ειδικός μοτοσυκλετών Vorontsov αναφέρει κανόνες, που σύμφωνα με αυτόν ξέρουν μόνο λίγοι
Ο Ρώσος ειδικός μηχανών, Oleg Vorontsov, μίλησε σε συνέντευξή του για τους πιο συνηθισμένους λόγους που προκαλούνται ατυχήματα με δίτροχα οχήματα. Ο...
Ο Ρώσος ειδικός μηχανών, Oleg Vorontsov, μίλησε σε συνέντευξή του για τους πιο συνηθισμένους λόγους που προκαλούνται ατυχήματα με δίτροχα οχήματα. Ο...
ίδιος αναλαμβάνει καθήκοντα υπεύθυνου στο τμήμα μοτοσυκλετών της ομάδας εταιρειών AVTODOM.
Αν και ο αριθμός μοτοσυκλετών έχει αυξηθεί τις τελευταίες δεκαετίες στην Ρωσία, ο Vorontsov διαβεβαίωσε τον κόσμο πως τα ατυχήματα έχουν μειωθεί από το 2010, επειδή σύμφωνα με αυτόν οι οδηγοί έχουν γίνει πιο προσεκτικοί τους δρόμους.
Ωστόσο, το ρίσκο εμπλοκής σε κάποιο τροχαίο παραμένει. Σύμφωνα με συνομιλητή της PolitExpert, ατυχήματα με μηχανές συμβαίνουν όταν η απόσταση στον δρόμο (με άλλο όχημα), το όριο ταχύτητας και οι κανόνες του Κ.Ο.Κ. δεν παρατηρούνται από τους οδηγούς. Με αφορμή αυτό, ο Ρώσος ειδικός έδωσε κάποιες συμβουλές στους οδηγούς δίτροχων, έτσι ώστε να τους βοηθήσει να αποφύγουν ατυχήματα.
Μεταξύ των πιο συνηθισμένων τροχαίων, ο Vorontsov αναφέρει την περίπτωση σύγκρουσης αυτοκινήτου και μηχανής επειδή ο οδηγός του αμαξιού δεν είδε την μοτοσυκλέτα ή δεν υπολόγισε σωστά την ταχύτητά της και για παράδειγμα έστριψε μπροστά της.
"Ο μηχανόβιος πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός, να αποφεύγει να εισέρχεται σε 'τυφλά σημεία' του άλλου οδηγού, να κοιτάει την κίνηση των τροχών του αμαξιού και να επιβραδύνει πριν στρίψει, ακόμη και εάν δεν χρειάζεται. Σε περίπτωση αναπάντεχης στροφής του αυτοκινήτου, είναι καλύτερο ο μοτοσικλετιστής να επιβραδύνει με την βοήθεια του κινητήρα και του πίσω φρένου," εξήγησε ο συνομιλητής του PilotExpress.
Επίσης, ένας μοτοσικλετιστής δεν πρέπει να οδηγάει μεταξύ μίας ενεργής λωρίδας και παρκαρισμένων αυτοκίνητων, αφού υπάρχει υψηλός κίνδυνος να ανοίξει κάποια πόρτα αμαξιού.
"Όταν σταματάει σε κάποιο φανάρι, ο οδηγός απαιτείται να προσέχει τα πίσω οχήματα. Κάθε στιγμή πρέπει να είναι έτοιμος να κινηθεί προς τα μπροστά," πρόσθεσε ο ειδικός.
Ο οδηγός της μηχανής πρέπει να κάνει τον εαυτό του αντιληπτό με την βοήθεια φωτεινού εξοπλισμού, αντανακλαστικών στοιχείων και όταν σταματάει να είναι βέβαιος πως ανάβει το φως φρένου. Ο Vorontsov ανέφερε επίσης πως για την αποφυγή της πτώσης της μοτοσυκλέτας σε δρόμο που γλιστράει, ο οδηγός πρέπει να συνεχίσει να κινείται ομαλά χρησιμοποιώντας το ABS του οχήματός του.
"Ελαστικά με πέλματα υψηλής ποιότητας θα βοηθήσουν τον μοτοσικλετιστή σε ολισθηρούς δρόμους. Όταν στρίβει, ένας αρχάριος μηχανόβιος πρέπει να θυμάται αυτόν τον σημαντικό κανόνα: δεν πρέπει να κοιτάς το επερχόμενο αυτοκίνητο (που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση), αλλά να κοιτάς την δική σου λωρίδα, στην έξοδο από την στροφή," είπε ο συνομιλητής.
Πολλές φορές ο λόγος του ατυχήματος είναι οι διαφορετικές ταχύτητες αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας όταν τα δύο οχήματα κινούνται σε κοντινή απόσταση. Για να αποφευχθεί η σύγκρουση, είναι ο οδηγός του τετράτροχου αυτός που πρέπει να ελέγξει την κατάσταση με την βοήθεια καθρεπτών και να ενημερώσει για τους ελιγμούς του με τα φλας. Επίσης, οι μηχανόβιοι δεν πρέπει να ξεχνούν την διατήρηση απόστασης εάν ένα αυτοκίνητο κινείται πίσω ή μπροστά τους.
"Ο μοτοσικλετιστής είναι ένας κανονικός συμμετέχοντας στην κίνηση και δεν επιτρέπεται να τον μετατοπίσεις στην διαχωριστική λωρίδα ή στην άκρη του δρόμου," κατέληξε ο Vorontsov.
Αν και ο αριθμός μοτοσυκλετών έχει αυξηθεί τις τελευταίες δεκαετίες στην Ρωσία, ο Vorontsov διαβεβαίωσε τον κόσμο πως τα ατυχήματα έχουν μειωθεί από το 2010, επειδή σύμφωνα με αυτόν οι οδηγοί έχουν γίνει πιο προσεκτικοί τους δρόμους.
Ωστόσο, το ρίσκο εμπλοκής σε κάποιο τροχαίο παραμένει. Σύμφωνα με συνομιλητή της PolitExpert, ατυχήματα με μηχανές συμβαίνουν όταν η απόσταση στον δρόμο (με άλλο όχημα), το όριο ταχύτητας και οι κανόνες του Κ.Ο.Κ. δεν παρατηρούνται από τους οδηγούς. Με αφορμή αυτό, ο Ρώσος ειδικός έδωσε κάποιες συμβουλές στους οδηγούς δίτροχων, έτσι ώστε να τους βοηθήσει να αποφύγουν ατυχήματα.
Μεταξύ των πιο συνηθισμένων τροχαίων, ο Vorontsov αναφέρει την περίπτωση σύγκρουσης αυτοκινήτου και μηχανής επειδή ο οδηγός του αμαξιού δεν είδε την μοτοσυκλέτα ή δεν υπολόγισε σωστά την ταχύτητά της και για παράδειγμα έστριψε μπροστά της.
"Ο μηχανόβιος πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός, να αποφεύγει να εισέρχεται σε 'τυφλά σημεία' του άλλου οδηγού, να κοιτάει την κίνηση των τροχών του αμαξιού και να επιβραδύνει πριν στρίψει, ακόμη και εάν δεν χρειάζεται. Σε περίπτωση αναπάντεχης στροφής του αυτοκινήτου, είναι καλύτερο ο μοτοσικλετιστής να επιβραδύνει με την βοήθεια του κινητήρα και του πίσω φρένου," εξήγησε ο συνομιλητής του PilotExpress.
Επίσης, ένας μοτοσικλετιστής δεν πρέπει να οδηγάει μεταξύ μίας ενεργής λωρίδας και παρκαρισμένων αυτοκίνητων, αφού υπάρχει υψηλός κίνδυνος να ανοίξει κάποια πόρτα αμαξιού.
"Όταν σταματάει σε κάποιο φανάρι, ο οδηγός απαιτείται να προσέχει τα πίσω οχήματα. Κάθε στιγμή πρέπει να είναι έτοιμος να κινηθεί προς τα μπροστά," πρόσθεσε ο ειδικός.
Ο οδηγός της μηχανής πρέπει να κάνει τον εαυτό του αντιληπτό με την βοήθεια φωτεινού εξοπλισμού, αντανακλαστικών στοιχείων και όταν σταματάει να είναι βέβαιος πως ανάβει το φως φρένου. Ο Vorontsov ανέφερε επίσης πως για την αποφυγή της πτώσης της μοτοσυκλέτας σε δρόμο που γλιστράει, ο οδηγός πρέπει να συνεχίσει να κινείται ομαλά χρησιμοποιώντας το ABS του οχήματός του.
"Ελαστικά με πέλματα υψηλής ποιότητας θα βοηθήσουν τον μοτοσικλετιστή σε ολισθηρούς δρόμους. Όταν στρίβει, ένας αρχάριος μηχανόβιος πρέπει να θυμάται αυτόν τον σημαντικό κανόνα: δεν πρέπει να κοιτάς το επερχόμενο αυτοκίνητο (που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση), αλλά να κοιτάς την δική σου λωρίδα, στην έξοδο από την στροφή," είπε ο συνομιλητής.
Πολλές φορές ο λόγος του ατυχήματος είναι οι διαφορετικές ταχύτητες αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας όταν τα δύο οχήματα κινούνται σε κοντινή απόσταση. Για να αποφευχθεί η σύγκρουση, είναι ο οδηγός του τετράτροχου αυτός που πρέπει να ελέγξει την κατάσταση με την βοήθεια καθρεπτών και να ενημερώσει για τους ελιγμούς του με τα φλας. Επίσης, οι μηχανόβιοι δεν πρέπει να ξεχνούν την διατήρηση απόστασης εάν ένα αυτοκίνητο κινείται πίσω ή μπροστά τους.
"Ο μοτοσικλετιστής είναι ένας κανονικός συμμετέχοντας στην κίνηση και δεν επιτρέπεται να τον μετατοπίσεις στην διαχωριστική λωρίδα ή στην άκρη του δρόμου," κατέληξε ο Vorontsov.