Σάββατο 23 Ιουλίου 2022

Προβληματισμός αναγνώστη...


Χαίρετε! Είμαι καθημερινός αναγνώστης του μπλογκ ΛΕΥΤΕΡΙΑ από μικρή ηλικία. Ήθελα να θέσω έναν προβληματισμό που μου χαλάει την εικόνα του ΠΡΩΤΟΥ σε στατιστικά μπλογκ πανελληνίως, κάτι που τιμά τον τόπο μας. 
 
Να... 

 
τονίσω ότι δεν είμαι κάτοικος του Δήμου Κατερίνης, ούτε ήμουν ποτέ. Επίσης δεν υποστηρίζω καμία δημοτική παράταξη ούτε έχω κάποιο συμφέρον από κανέναν. Είμαι ένας σκεπτόμενος νέος απόφοιτος πανεπιστημίου. 
 
Αρχικά να σας συγχαρώ για το πλούσιο ενημερωτικό υλικό, ιδιαίτερα δε για τα άρθρα εγκυκλοπαιδικών γνώσεων, τις παροιμίες κλπ. Στο προκείμενο. Είναι πολύ δυσάρεστο και άκρως υποκειμενικό να κράζετε κάθε λίγο και λιγάκι την πράγματι κακή διαχείριση του Δήμου Κατερίνης. 
Κάθε μέρα μπαίνοντας βλέπουμε ακούρευτα χόρτα, βανδαλισμένα μάρμαρα, λακκούβες, πεζοδρόμια. 
 
Συμφωνώ όντως με τη διαμαρτυρία αλλά πόσο ορθά δημοσιογραφικό είναι αυτό; Έτσι προάγεται η έγκυρη και αντικειμενική ενημέρωση; Ό,τι άχτι και να έχετε με τον Δήμαρχό σας και τη εν γένει διοίκηση δεν αφορά την υπόλοιπη Πιερία και εν γένει το πανελλήνιο. Δεν καταφέρνετε τίποτα παρά να χαρακτηρίζεστε ως μεροληπτικοί και χωρις ευρύτητα πνεύματος και διόρασης της κατάστασης.
 
 Προσωπικά θα συνεχίσω να στηρίζω Λευτεριά και να στέλνω τα άρθρα σε φίλους και γνωστούς κλπ. Απλά η ταπεινή μου γνώμη είναι να σταματήσει αυτή η ακατάληπτη λάσπη. Ναι, τα κακώς κείμενα πρέπει να θίγονται και αυτή η παλληκαριά της Λευτεριάς και η επαναστατικότητα ομολογώ πως με εκφράζει. Αλλά κάπου πρέπει να γίνεται διάκριση του τι είναι δημοσιογραφική πένα και τι είναι κόντρα με τη Δημοτική αρχή. 
 
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!
 
Θ.Γ.