Μερικοί ειδικοί πιστεύουν ότι δεν έχει σημασία τι λέτε, αλλά πως το λέτε. Όσο είστε επαγγελματίας, μπορείτε να πυροδοτήσετε έμπνευση ή να μεταφέρετε ακόμη και τα πιο άβολα μηνύματα με σωστό τρόπο.
Μερικές φορές...
μπορεί να είμαστε άκομψοι, αναίσθητοι και επιβλητικοί λόγω του τρόπου που λέμε τα πράγματα, αφαιρώντας το νόημά τους και αφήνοντας μια αρνητική εντύπωση στα άτομα με τα οποία μιλάμε.
Το να παραμένετε ευγενικός και ήρεμος όταν επικοινωνείτε μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε την παρεξήγηση.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μερικές από αυτές τις φράσεις για να φαίνεστε πιο επαγγελματίες:
1) «Καταλαβαίνω τι σου συμβαίνει. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να διευκολύνω την κατάστασή σου;»
Μερικές φορές αντιμετωπίζουμε κρίσιμες καταστάσεις όπου το άτομο με το οποίο μιλάμε γίνεται ειλικρινές σχετικά με τις σκέψεις και τα συναισθήματά του.
Και κατά τη διάρκεια αυτών των στιγμών, η απάντησή μας μπορεί να προκαλέσει θετική ή αρνητική επίδραση στη σχέση μας ως συναδέλφου, φίλου ή συνεργάτη.
Μπορείτε απλώς να εκφράσετε ενσυναίσθηση και να προσφέρετε την υποστήριξή σας για να τους βοηθήσετε λέγοντας αυτή τη φράση.
2) «Δεν νομίζω ότι είμαστε στην ίδια σελίδα με αυτό. Μπορείς να το εξηγήσεις ξανά;»
Το να ενεργείτε βάσει των πληροφοριών για τις οποίες δεν είστε σίγουροι, μπορεί μερικές φορές να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.
Αντί να παίζετε mind games και να διαβάζετε ανάμεσα στις γραμμές, μπορείτε πάντα να ζητήσετε από τους άλλους να επαναλάβουν την άποψή τους και να βεβαιωθείτε ότι καταλαβαίνετε ο ένας τον άλλον.
Μερικοί άνθρωποι κάνουν το λάθος να επιβάλλουν αυτό που ξέρουν, εμφανιζόμενοι ως αλαζονικοί σε άλλους.
Οι πραγματικοί επαγγελματίες θα το δουν ως μια ευκαιρία να κατανοήσουν το άλλο άτομο ζητώντας του να παραθέσει την εξήγηση του.
3) «Θα ήθελα τη γνώμη σας για αυτό όταν έχετε ένα λεπτό»
Μπορεί να είσαι αρκετά ντροπαλός και να μην θες να ενοχλείς τους άλλους. Να ξεκινάς με φράσεις όπως «Συγγνώμη που σε ενοχλώ, αλλά…» κάθε φορά που δεν είσαι σίγουρος για κάτι.
Αντί να χρησιμοποιείτε αδύναμες φράσεις, οφείλετε στον εαυτό σας να αναγνωρίσετε την αξία σας και να πείτε λέξεις όπως «Θα ήθελα τη γνώμη σας για αυτό όταν έχετε ένα λεπτό».
Ίσως εκπλαγείτε που πολλοί από τους συναδέλφους σας μπορούν να μείνουν 15 λεπτά μέσα στο πρόγραμμα τους, για να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας.
4) «Ανυπομονώ να εργαστούμε μαζί».
Μπορείτε να σπάσετε τον πάγο και να αφήσετε καλή εντύπωση λέγοντας φράσεις όπως «Ανυπομονώ να συνεργαστούμε» αντί να μην χαιρετάτε καθόλου τους άλλους.
Αυτό αφήνει την εντύπωση ότι είσαι ένας εξαιρετικός παίκτης ομάδας, που είναι ενθουσιασμένος να συνεργάζεται με άλλους.
5) «Καταλαβαίνω τι χρειάζεστε. Θα το έχω έτοιμο σε χρόνο μηδέν»
Όλοι οι πραγματικά επαγγελματίες άνθρωποι είναι πολύ αξιόπιστοι.
Γι’ αυτό έχουν πάντα τον τρόπο να σε κάνουν να νιώθεις άνετα με τη δουλειά τους μόνο και μόνο από το πώς λένε τα πράγματα.
Λένε φράσεις όπως «Καταλαβαίνω τι χρειάζεστε. Θα τα έχω έτοιμα σε ελάχιστο χρόνο» αντί να πουν απλώς «ΟΚ».
Αυτά τα λόγια σας κάνουν να μοιάζετε με επαγγελματία, καθώς κατανοείτε τις οδηγίες και τις γνώσεις του άλλου ατόμου σχετικά με ένα project και δίνετε τη διαβεβαίωση ότι θα κάνετε την δουλειά.
πηγή: itspossible.gr