Δευτέρα 29 Απριλίου 2024

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΒΡΟΧΑΡΙΔΗ ΣΤΟΥΣ ΛΙΤΟΧΩΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ

 

 Κατ'αρχάς είναι και η τελευταία μου ανάρτηση σχετικά με τους λογαριασμούς νερού στο Λιτόχωρο και αυτό γιατί η ΔΕΥΑ Δίου-Ολύμπου είναι κάθε μέρα επισκέψιμη, το γραφείο μου ανοιχτό  και θα χαρώ να δω οποιονδήποτε  θεωρεί ότι... 


 

ο λογαριασμός που έλαβε δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική του κατανάλωση και όπου υπάρχει, αν υπάρχει λάθος να το διορθώσουμε.

Δεν μπορώ να μην υπερασπιστώ όμως τον εαυτό μου αρχικά αλλά κυρίως την υπηρεσία της οποίας προίσταμαι.
Μου λέτε ότι γίνομαι προκλητικός και ανεβάζετε φωτογραφίες από τρεις ΄΄απίστευτους λογαριασμούς με
 εξωφρενικά ποσά΄΄ όπως εσείς τους περιγράφετε που εγώ όμως αυτό που βλέπω (πέρα από τα ποσά τα οποία πάντα εξαρτώνται από την κατανάλωση) είναι ότι και στους τρείς το εμφατικά μεγαλύτερο κομμάτι τους αφορά καθυστερούμενες οφειλές, δηλαδή παλιούς απλήρωτους λογαριασμούς.
Με αυτές τις λίγες γραμμές και ευχές για καλό Πάσχα επαναλαμβάνω ότι θα χαρώ να σας δω.
 
Για την ΔΕΥΑΔΟΛ
Ο πρόεδρος
Βασίλης Βροχαρίδης