Από τα πρώτες ημέρες που τέθηκε σε λειτουργία το Β’ Κοιμητήριο, - πριν 40 περίπου χρόνια – παρατηρήθηκε, δυστυχώς, μια απροθυμία των Κατερινιωτών - όσων εκ των πραγμάτων ήσαν υποχρεωμένοι γι’ αυτό - να ενταφιάζουν τους νεκρούς τους εκεί. Η απόσταση; Η εικόνα που παρέπεμπε περισσότερο σε εγκαταλειμμένο χωράφι κι όχι σε Κοιμητήριο; Γεγονός, πάντως, είναι ότι κανείς δεν ήθελε να πάει εκεί. Έτσι, για πολλά χρόνια, ασκούνταν...
παντοειδείς πιέσεις σε όλους τους εμπλεκόμενους τοπικούς παράγοντες, προκειμένου να εξεβρεθεί τάφος στην Αγία Αικατερίνη, κι ας ήταν και σε μία «γωνίτσα», σε διάδρομο, ανάμεσα σε δύο άλλους και κολλητά με αυτούς· Αγ. Αικατερίνη μόνο να ήταν! Βέβαια υπήρχαν πάντοτε τα «θύματα».., που από διάκριση (;) αδυναμία (;) αξιοπρέπεια (;) έλλειψη πρόσβασης στα γνωστά «μέσα»… κατέληγαν να ενταφιάσουν τους νεκρούς τους… «στην εξορία του Αδάμ»!
Τα χρόνια περάσαν και επιτέλους λήφθηκαν, από συγκεκριμένη Δημοτική Διοίκηση, κάποια μέτρα προκειμένου να περιοριστεί αυτή η ανεπίτρεπτη και σκανδαλώδης διάκριση στα πρόσωπα των νεκρών δημοτών και των οικογενειών τους. Να περιοριστεί, δυστυχώς, διότι ποτέ δεν εξέλειπε πλήρως η συγκεκριμένη εξόφθαλμη και προκλητική τακτική!
Κατά τη διάρκεια, κυρίως, της θητείας της αμέσως προηγούμενης Δημοτικής Διοίκησης, βρέθηκε η «φόρμουλα», ώστε ο Δήμος να εισπράξει χρέη που προέκυψαν από την μη καταβολή του ετήσιου μισθώματος παράτασης χρήσης του τάφου. Ο «υπόχρεος» παραχωρούσε τον τάφο σε νέο «χρήστη», με υπεύθυνη δήλωσή του εφόσον ο πρώτος κατάβαλε τα οφειλόμενα στο όνομα του δευτέρου. Έτσι κι ο Δήμος εισέπραττε το χρέος, εκείνος που αδυνατούσε να το αποπληρώσει απαλλάσσονταν και ο έχων τον διακαή πόθο… να ενταφιάσει το νεκρό του στην Αγία Αικατερίνη, αναλάμβανε το «κόστος» αυτής της επιλογής. Επειδή, μάλιστα, κατά την περίοδο της Πανδημίας, όλοι οι νεκροί από Covid19, ενταφιαζόταν στον Άγιο Λάζαρο, θα λέγαμε ότι η συγκεκριμένη «ρύθμιση» (παρότι δημιουργούσε και πάλι την αίσθηση εξαιρέσεων και διακρίσεων) λειτούργησε αποσυμφορητικά ως προς το Β’ Κοιμητήριο. Πλήθος ενταφιασμών πραγματοποιήθηκαν στην Αγία Αικατερίνη με τον τρόπο αυτό. Ο Δήμος, μάλιστα, προχώρησε στην προετοιμασία κάποιας έκτασης στο Α’ Κοιμητήριο (παλαιότερα είχαν «ξηλωθεί» οι τάφοι που βρισκόταν εκεί), ώστε να δεχθεί νέους ενταφιασμούς. Με ποιο κριτήριο θα γινόταν αυτοί, παραμένει πραγματικά άγνωστο… Λέχθηκε πάντως ότι κακώς έγινε η ρίψη τσιμέντων διότι η έκταση δεν είναι στη διάθεση του Δήμου.
Μετά από την απόφαση του Δήμου να απαιτήσει συσσωρευμένα χρέη από τη μη καταβολή του ετήσιου μισθώματος για την παράταση του χρόνου χρήσης των τάφων, προέκυψαν εκατοντάδες τακτικών και αναγκαστικών εκταφών και στα δύο Κοιμητήρια. Στο Αγ. Λάζαρο μέχρι πρότινος - όπως, δυστυχώς, συνέβαινε πάντοτε - οι εκταφές παρέμεναν ορθάνοιχτες μέχρι την ημέρα νέου ενταφιασμού. Σε πολλές περιπτώσεις για μήνες έστεκαν τα χώματα χορταριασμένα στους διαδρόμους και επάνω στα παρακείμενα μνήματα! Εικόνα άθλια και αντιαισθητική! Στην Αγ. Αικατερίνη, προκειμένου να μη «βοά» ότι υπάρχουν κενοί τάφοι, αφού πραγματοποιούνταν η εκταφή «αριστοτεχνικά», από το μνήμα αφαιρούνταν τα στοιχεία και η φωτογραφία του νεκρού με τα αξεσουάρ και ο περιβάλλων του τάφου χώρος, ασφαλώς, «καθαρός» και εύτακτος...
Στο σημείο αυτό, λοιπόν, θα θέλαμε να υποβάλλουμε το εξής ερώτημα σε κάθε εμπλεκόμενο δημοτικό παράγοντα: Με ποιο κριτήριο κύριοι του Δήμου Κατερίνης διαθέτετε για «νέα ταφή» , όλους εκείνους τους τάφους της Αγίας Αικατερίνης που περιήλθαν εκ νέου στη διάθεση του Δήμου; Δίνετε σε όλους του δημότες το δικαίωμα της επιλογής Κοιμητηρίου ή αφορά μόνο σε κάποιους «εκλεκτούς», περιορισμένους και συγκεκριμένους που εσείς για τους δικούς σας λόγους και με τα δικά σας κριτήρια τους επιλέγεται; Δεν κατανοείτε ότι πρόκειται για μια κραυγαλέα διάκριση μεταξύ των δημοτών η οποία δημιουργεί αλγεινές εντυπώσεις;;;
Κύριοι μπορεί να «εξυπηρετείτε» μία οικογένεια που καταφεύγει, ενδεχομένως, φορτικά σε εσάς (τους λόγους τους γνωρίζετε εσείς και μόνον εσείς…), ωστόσο, επειδή οι κηδείες είναι ανοιχτές εκδηλώσεις και με τη συμμετοχή συγγενών και φίλων, συνάγονται συμπεράσματα σε 10, 20, 30, 40 άλλες οικογένειες, οι οποίες σάς καταγράφουν να μεροληπτείτε ανεπίτρεπτα και προκλητικά, καταλήγοντας στο γνωστό συμπέρασμα, ότι όλα γίνονται όταν διαθέτεις «μπάρμπα στην κορώνη» (στον Δήμο εν προκειμένω) ή έχεις άλλα μέσα επιρροής...
Δυστυχώς για εσάς, ενώ έχετε σπεύσει να ικανοποιήσετε το ετσιθελικό αίτημα κάποιων συνδημοτών μας για προνομιακή μεταχείριση (προφανώς, φαντασιώνονται ότι η Αγ. Αικατερίνη είναι Κοιμητήριο VIP, τύπου Α’ Αθηνών… ), δεν έχετε επιδείξει την αυτονόητη πρόνοια – που θα γινόταν και κατανοητή και αποδεκτή - σε περιπτώσεις ανθρώπων των οποίων τα σπίτια απέχουν μόνο λίγα μέτρα από την είσοδο του παλιού Κοιμητηρίου ή σε άλλες όπου ενώ είχαν μέλη της υπόλοιπης οικογένειας ενταφιασμένους στο Α’ Κοιμητήριο, αλλά δεν είχε παρέλθει ο χρόνος χρήσης του μνήματος, «κόβουν χιλίομετρα» στο πέρα - δώθε προκειμένου να επισκεφθούν τους τάφους των ανθρώπων τους και στα δύο Νεκροταφεία.
Αν κύριοι του Δήμου η Αγ. Αικατερίνη είναι «κοντά» στην πόλη και ο Αγ. Λάζαρος «μακριά» αυτό ισχύει για όλους του δημότες! Όποιος έχει «οικογενειακό» τάφο στην Αγ. Αικατερίνη, καλώς ενταφιάζεται εκεί· για τους υπόλοιπους να ισχύει το ίδιο!!! Έχετε κάνει πλέον καθεστώς την ανεπίτρεπτη διάκριση ακόμη και στον… ενταφιασμό! Ήμαρτον!!! Ακόμη και στον τάφο και στο Νεκροταφείο, βρίσκει έδαφος η μικροπολιτική και το ρουσφέτι! Αν υποθέσουμε κύριοι του Δήμου ότι αύριο προκύψουν 10 κηδείες στην πόλη και οι συγγενείς των νεκρών σάς ζητούν ενταφιασμό στο Α’ Κοιμητήριο, θα τους ικανοποιήσετε όλους; Θα μπορούσατε, επιτέλους, με τις εκταφές που προέκυψαν, να κάνετε μια υποτυπώδη ρυμοτομία στα τμήματα εκείνα που επικρατεί το απόλυτο μπάχαλο, με τους τάφους να είναι κολλημένοι ο ένας επάνω στον άλλο.
Ζητήστε κ. Δήμαρχε να ενημερωθείτε για την πλειάδα των «νέων» ταφών που έγιναν και γίνονται στην Αγία Αικατερίνη και επί των ημερών της δικής σας διοίκησης. Πως νοείται «νέα» ταφή (δηλαδή δεν διαθέτει δικό της τάφο η οικογένεια) στην Αγ. Αικατερίνη; Υπάρχουν περιπτώσεις, μάλιστα, που διατίθεται και δεύτερος τάφος στην οικογένεια σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό είναι πρόκληση, η οποία δεν περνάει απαρατήρητη από τους υπόλοιπους δημότες! Είστε σε θέση να εφαρμόσετε την ίδια μεταχείριση στους κατοίκους της Κατερίνης, ακόμη και σε αυτή την μακάβρια επιθυμία τους;;; Αν όχι να λάβετε τα μέτρα σας και την σταματήσετε τώρα, αλλιώς εκτίθεστε όλοι!!!
ΥΓ1. Κύριε Δήμαρχε, παραμονές των προηγούμενων δημοτικών εκλογών, συνδημοτισσά μας, έλεγε για τον προκάτοχό σας: «μωρέ και τάφο μού έδωσε στην Αγ. Αικατερίνη κι έκανα τη δουλειά μου, και τώρα δεν θα τον ψηφίσω»! Διδακτικότατο!.. Δεν είναι, λοιπόν, επίφοβοι να εκφράσουν την δυσαρέσκειά τους στις εκλογές (ο καιρός περνάει γρήγορα…) μόνο οι υπόλοιποι που καταγράφουν τις μεροληπτικές συμπεριφορές των υπηρεσιακών παραγόντων του Δήμου, αλλά ακόμη και οι ευεργετούμενοι… Είμαστε βέβαιοι ότι θα λάβετε τα απαραίτητα μέτρα για να σταματήσουν αυτές οι αχαρακτήριστες διακρίσεις. Άλλωστε εάν συνεχιστούν, το φιλόξενο βήμα της «Λευτεριάς», εδώ είναι προκειμένου να επανέλθουμε…
ΥΓ2. Αν και στην ανάρτηση γίνεται λόγος για την Αγία Αικατερίνη (Κοιμητήριο για τους VIP Κατερινιώτες … φευ), κ. Αντιδήμαρχε επιτέλους δείτε τι πρέπει να κάνετε για να αποκαταστήσετε, τουλάχιστον αισθητικά, την γκρεμισμένη «περίφραξη» στην προμετωπίδα του Αγίου Λαζάρου (Κοιμητήριο για τους μη προνομιούχους Κατερινιώτες… φευ). Είναι πραγματικά άθλια η εικόνα αυτή! Περιμένουμε την αποκατάστασή της και φυσικά τη δημοσίευση σχετικών φωτογραφιών στον τοπικό τύπο, κατά την παράδοση του έργου, ανάλογες με εκείνες που είχαν δημοσιευθεί με εσάς και τον πρώην Γ.Γ. του Δήμου κ. Κων. Λιακόπουλο, όταν κατά την θητεία της προηγούμενης Δημοτικής Διοίκησης, όντας και πάλι ο υπεύθυνος Αντιδήμαρχος, αποκαταστήσατε την περίφραξη του Α’ Κοιμητηρίου…
ΥΓ3. Θεωρείτε σωστό, ηθικό και ευγενές να επικολλούνται στους τάφους των νεκρών, αντίγραφα των συστημένων επιστολών του Δήμου προς τους «υπόχρεους» συγγενείς, ότι οφείλουν χρήματα στον Δήμο για τον μνήμα; Είναι μέσο πίεσης ο εξευτελισμός; Δηλαδή μια υπόμνηση να έλθουν σε επικοινωνία με τα αρμόδια για τα Κοιμητήρια Τμήματα του Δήμου, δεν θα ήταν αρκετή; Πρέπει να εκθέτετε σε όλους τους διερχόμενους και τους νεκρούς (ασέβεια!!!) και τους οικείους τους (αγένεια!!!); Είστε βέβαιοι ότι αφήνουν απλήρωτο τον τάφο από αδιαφορία ή ωχαδερφισμό κι όχι από οικονομική δυσκολία; Θα προστατεύατε, επίσης, και τους εαυτούς σας! Θα θέλαμε, καλοπροαίρετα, να πούμε, λοιπόν, στους συντάκτες και όσους υπογράφουν τις εν λόγω επιστολές, ότι είναι «ο θανών, τού «θανόντος…» ή εν πάση περίπτωση στη καθομιλουμένη του «θανόντα» και ποτέ του «ΘΑΝΟΥΝΤΑ», όπως γράφεται όταν πρόκειται για νεκρό άνδρα! Διορθώστε το επιτέλους, προκαλεί, αν μη τι άλλο, θυμηδία!.. Μόνο σε γραπτά των παλιών γραμματέων των ποτε κοινοτήτων έβρισκες τέτοια «μαργαριτάρια»!
Αναγνώστης
Τα χρόνια περάσαν και επιτέλους λήφθηκαν, από συγκεκριμένη Δημοτική Διοίκηση, κάποια μέτρα προκειμένου να περιοριστεί αυτή η ανεπίτρεπτη και σκανδαλώδης διάκριση στα πρόσωπα των νεκρών δημοτών και των οικογενειών τους. Να περιοριστεί, δυστυχώς, διότι ποτέ δεν εξέλειπε πλήρως η συγκεκριμένη εξόφθαλμη και προκλητική τακτική!
Κατά τη διάρκεια, κυρίως, της θητείας της αμέσως προηγούμενης Δημοτικής Διοίκησης, βρέθηκε η «φόρμουλα», ώστε ο Δήμος να εισπράξει χρέη που προέκυψαν από την μη καταβολή του ετήσιου μισθώματος παράτασης χρήσης του τάφου. Ο «υπόχρεος» παραχωρούσε τον τάφο σε νέο «χρήστη», με υπεύθυνη δήλωσή του εφόσον ο πρώτος κατάβαλε τα οφειλόμενα στο όνομα του δευτέρου. Έτσι κι ο Δήμος εισέπραττε το χρέος, εκείνος που αδυνατούσε να το αποπληρώσει απαλλάσσονταν και ο έχων τον διακαή πόθο… να ενταφιάσει το νεκρό του στην Αγία Αικατερίνη, αναλάμβανε το «κόστος» αυτής της επιλογής. Επειδή, μάλιστα, κατά την περίοδο της Πανδημίας, όλοι οι νεκροί από Covid19, ενταφιαζόταν στον Άγιο Λάζαρο, θα λέγαμε ότι η συγκεκριμένη «ρύθμιση» (παρότι δημιουργούσε και πάλι την αίσθηση εξαιρέσεων και διακρίσεων) λειτούργησε αποσυμφορητικά ως προς το Β’ Κοιμητήριο. Πλήθος ενταφιασμών πραγματοποιήθηκαν στην Αγία Αικατερίνη με τον τρόπο αυτό. Ο Δήμος, μάλιστα, προχώρησε στην προετοιμασία κάποιας έκτασης στο Α’ Κοιμητήριο (παλαιότερα είχαν «ξηλωθεί» οι τάφοι που βρισκόταν εκεί), ώστε να δεχθεί νέους ενταφιασμούς. Με ποιο κριτήριο θα γινόταν αυτοί, παραμένει πραγματικά άγνωστο… Λέχθηκε πάντως ότι κακώς έγινε η ρίψη τσιμέντων διότι η έκταση δεν είναι στη διάθεση του Δήμου.
Μετά από την απόφαση του Δήμου να απαιτήσει συσσωρευμένα χρέη από τη μη καταβολή του ετήσιου μισθώματος για την παράταση του χρόνου χρήσης των τάφων, προέκυψαν εκατοντάδες τακτικών και αναγκαστικών εκταφών και στα δύο Κοιμητήρια. Στο Αγ. Λάζαρο μέχρι πρότινος - όπως, δυστυχώς, συνέβαινε πάντοτε - οι εκταφές παρέμεναν ορθάνοιχτες μέχρι την ημέρα νέου ενταφιασμού. Σε πολλές περιπτώσεις για μήνες έστεκαν τα χώματα χορταριασμένα στους διαδρόμους και επάνω στα παρακείμενα μνήματα! Εικόνα άθλια και αντιαισθητική! Στην Αγ. Αικατερίνη, προκειμένου να μη «βοά» ότι υπάρχουν κενοί τάφοι, αφού πραγματοποιούνταν η εκταφή «αριστοτεχνικά», από το μνήμα αφαιρούνταν τα στοιχεία και η φωτογραφία του νεκρού με τα αξεσουάρ και ο περιβάλλων του τάφου χώρος, ασφαλώς, «καθαρός» και εύτακτος...
Στο σημείο αυτό, λοιπόν, θα θέλαμε να υποβάλλουμε το εξής ερώτημα σε κάθε εμπλεκόμενο δημοτικό παράγοντα: Με ποιο κριτήριο κύριοι του Δήμου Κατερίνης διαθέτετε για «νέα ταφή» , όλους εκείνους τους τάφους της Αγίας Αικατερίνης που περιήλθαν εκ νέου στη διάθεση του Δήμου; Δίνετε σε όλους του δημότες το δικαίωμα της επιλογής Κοιμητηρίου ή αφορά μόνο σε κάποιους «εκλεκτούς», περιορισμένους και συγκεκριμένους που εσείς για τους δικούς σας λόγους και με τα δικά σας κριτήρια τους επιλέγεται; Δεν κατανοείτε ότι πρόκειται για μια κραυγαλέα διάκριση μεταξύ των δημοτών η οποία δημιουργεί αλγεινές εντυπώσεις;;;
Κύριοι μπορεί να «εξυπηρετείτε» μία οικογένεια που καταφεύγει, ενδεχομένως, φορτικά σε εσάς (τους λόγους τους γνωρίζετε εσείς και μόνον εσείς…), ωστόσο, επειδή οι κηδείες είναι ανοιχτές εκδηλώσεις και με τη συμμετοχή συγγενών και φίλων, συνάγονται συμπεράσματα σε 10, 20, 30, 40 άλλες οικογένειες, οι οποίες σάς καταγράφουν να μεροληπτείτε ανεπίτρεπτα και προκλητικά, καταλήγοντας στο γνωστό συμπέρασμα, ότι όλα γίνονται όταν διαθέτεις «μπάρμπα στην κορώνη» (στον Δήμο εν προκειμένω) ή έχεις άλλα μέσα επιρροής...
Δυστυχώς για εσάς, ενώ έχετε σπεύσει να ικανοποιήσετε το ετσιθελικό αίτημα κάποιων συνδημοτών μας για προνομιακή μεταχείριση (προφανώς, φαντασιώνονται ότι η Αγ. Αικατερίνη είναι Κοιμητήριο VIP, τύπου Α’ Αθηνών… ), δεν έχετε επιδείξει την αυτονόητη πρόνοια – που θα γινόταν και κατανοητή και αποδεκτή - σε περιπτώσεις ανθρώπων των οποίων τα σπίτια απέχουν μόνο λίγα μέτρα από την είσοδο του παλιού Κοιμητηρίου ή σε άλλες όπου ενώ είχαν μέλη της υπόλοιπης οικογένειας ενταφιασμένους στο Α’ Κοιμητήριο, αλλά δεν είχε παρέλθει ο χρόνος χρήσης του μνήματος, «κόβουν χιλίομετρα» στο πέρα - δώθε προκειμένου να επισκεφθούν τους τάφους των ανθρώπων τους και στα δύο Νεκροταφεία.
Αν κύριοι του Δήμου η Αγ. Αικατερίνη είναι «κοντά» στην πόλη και ο Αγ. Λάζαρος «μακριά» αυτό ισχύει για όλους του δημότες! Όποιος έχει «οικογενειακό» τάφο στην Αγ. Αικατερίνη, καλώς ενταφιάζεται εκεί· για τους υπόλοιπους να ισχύει το ίδιο!!! Έχετε κάνει πλέον καθεστώς την ανεπίτρεπτη διάκριση ακόμη και στον… ενταφιασμό! Ήμαρτον!!! Ακόμη και στον τάφο και στο Νεκροταφείο, βρίσκει έδαφος η μικροπολιτική και το ρουσφέτι! Αν υποθέσουμε κύριοι του Δήμου ότι αύριο προκύψουν 10 κηδείες στην πόλη και οι συγγενείς των νεκρών σάς ζητούν ενταφιασμό στο Α’ Κοιμητήριο, θα τους ικανοποιήσετε όλους; Θα μπορούσατε, επιτέλους, με τις εκταφές που προέκυψαν, να κάνετε μια υποτυπώδη ρυμοτομία στα τμήματα εκείνα που επικρατεί το απόλυτο μπάχαλο, με τους τάφους να είναι κολλημένοι ο ένας επάνω στον άλλο.
Ζητήστε κ. Δήμαρχε να ενημερωθείτε για την πλειάδα των «νέων» ταφών που έγιναν και γίνονται στην Αγία Αικατερίνη και επί των ημερών της δικής σας διοίκησης. Πως νοείται «νέα» ταφή (δηλαδή δεν διαθέτει δικό της τάφο η οικογένεια) στην Αγ. Αικατερίνη; Υπάρχουν περιπτώσεις, μάλιστα, που διατίθεται και δεύτερος τάφος στην οικογένεια σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό είναι πρόκληση, η οποία δεν περνάει απαρατήρητη από τους υπόλοιπους δημότες! Είστε σε θέση να εφαρμόσετε την ίδια μεταχείριση στους κατοίκους της Κατερίνης, ακόμη και σε αυτή την μακάβρια επιθυμία τους;;; Αν όχι να λάβετε τα μέτρα σας και την σταματήσετε τώρα, αλλιώς εκτίθεστε όλοι!!!
ΥΓ1. Κύριε Δήμαρχε, παραμονές των προηγούμενων δημοτικών εκλογών, συνδημοτισσά μας, έλεγε για τον προκάτοχό σας: «μωρέ και τάφο μού έδωσε στην Αγ. Αικατερίνη κι έκανα τη δουλειά μου, και τώρα δεν θα τον ψηφίσω»! Διδακτικότατο!.. Δεν είναι, λοιπόν, επίφοβοι να εκφράσουν την δυσαρέσκειά τους στις εκλογές (ο καιρός περνάει γρήγορα…) μόνο οι υπόλοιποι που καταγράφουν τις μεροληπτικές συμπεριφορές των υπηρεσιακών παραγόντων του Δήμου, αλλά ακόμη και οι ευεργετούμενοι… Είμαστε βέβαιοι ότι θα λάβετε τα απαραίτητα μέτρα για να σταματήσουν αυτές οι αχαρακτήριστες διακρίσεις. Άλλωστε εάν συνεχιστούν, το φιλόξενο βήμα της «Λευτεριάς», εδώ είναι προκειμένου να επανέλθουμε…
ΥΓ2. Αν και στην ανάρτηση γίνεται λόγος για την Αγία Αικατερίνη (Κοιμητήριο για τους VIP Κατερινιώτες … φευ), κ. Αντιδήμαρχε επιτέλους δείτε τι πρέπει να κάνετε για να αποκαταστήσετε, τουλάχιστον αισθητικά, την γκρεμισμένη «περίφραξη» στην προμετωπίδα του Αγίου Λαζάρου (Κοιμητήριο για τους μη προνομιούχους Κατερινιώτες… φευ). Είναι πραγματικά άθλια η εικόνα αυτή! Περιμένουμε την αποκατάστασή της και φυσικά τη δημοσίευση σχετικών φωτογραφιών στον τοπικό τύπο, κατά την παράδοση του έργου, ανάλογες με εκείνες που είχαν δημοσιευθεί με εσάς και τον πρώην Γ.Γ. του Δήμου κ. Κων. Λιακόπουλο, όταν κατά την θητεία της προηγούμενης Δημοτικής Διοίκησης, όντας και πάλι ο υπεύθυνος Αντιδήμαρχος, αποκαταστήσατε την περίφραξη του Α’ Κοιμητηρίου…
ΥΓ3. Θεωρείτε σωστό, ηθικό και ευγενές να επικολλούνται στους τάφους των νεκρών, αντίγραφα των συστημένων επιστολών του Δήμου προς τους «υπόχρεους» συγγενείς, ότι οφείλουν χρήματα στον Δήμο για τον μνήμα; Είναι μέσο πίεσης ο εξευτελισμός; Δηλαδή μια υπόμνηση να έλθουν σε επικοινωνία με τα αρμόδια για τα Κοιμητήρια Τμήματα του Δήμου, δεν θα ήταν αρκετή; Πρέπει να εκθέτετε σε όλους τους διερχόμενους και τους νεκρούς (ασέβεια!!!) και τους οικείους τους (αγένεια!!!); Είστε βέβαιοι ότι αφήνουν απλήρωτο τον τάφο από αδιαφορία ή ωχαδερφισμό κι όχι από οικονομική δυσκολία; Θα προστατεύατε, επίσης, και τους εαυτούς σας! Θα θέλαμε, καλοπροαίρετα, να πούμε, λοιπόν, στους συντάκτες και όσους υπογράφουν τις εν λόγω επιστολές, ότι είναι «ο θανών, τού «θανόντος…» ή εν πάση περίπτωση στη καθομιλουμένη του «θανόντα» και ποτέ του «ΘΑΝΟΥΝΤΑ», όπως γράφεται όταν πρόκειται για νεκρό άνδρα! Διορθώστε το επιτέλους, προκαλεί, αν μη τι άλλο, θυμηδία!.. Μόνο σε γραπτά των παλιών γραμματέων των ποτε κοινοτήτων έβρισκες τέτοια «μαργαριτάρια»!
Αναγνώστης