Κάθε σεζόν, ένα ρούχο καταφέρνει να ξεχωρίσει, να φορεθεί παντού και να μετατραπεί σε fashion obsession. Πέρυσι ήταν το barn jacket, φέτος όμως...
τη σκυτάλη παίρνει το Chunky Cashmere Sweater της COS, το πλεκτό που έχει γίνει συνώνυμο του cool minimalism και της ήσυχης πολυτέλειας.
Το The Lyst Index, η πλατφόρμα που αναλύει εκατομμύρια δεδομένα από περισσότερους από 160 εκατομμύρια αγοραστές παγκοσμίως, μόλις δημοσίευσε το report του για το τρίτο τρίμηνο του 2025 (Ιούλιος–Σεπτέμβριος). Το αποτέλεσμα; Το συγκεκριμένο πουλόβερ της COS αναδείχθηκε το τρίτο πιο δημοφιλές προϊόν μόδας στον κόσμο αυτή τη στιγμή.
Το Chunky Cashmere Sweater ενσαρκώνει όλα όσα αγαπούν σήμερα οι fashion insiders: Είναι minimal, αλλά με ακριβή, αρχιτεκτονική σιλουέτα. Είναι κατασκευασμένο από premium κασμίρι, γεγονός που το κάνει απίστευτα απαλό και ζεστό, χωρίς να δείχνει βαρύ. Διατίθεται σε ουδέτερες αποχρώσεις (γκρι, μπεζ, μαύρο, κρεμ), που ταιριάζουν με τα πάντα. Και, κυρίως, έχει αυτό το “quiet luxury” ύφος που κυριαρχεί τα τελευταία δύο χρόνια, η αίσθηση του διακριτικά ακριβού, χωρίς λογότυπα ή υπερβολές. Η COS κατάφερε με αυτό το κομμάτι να μιλήσει στην καρδιά όσων αγαπούν την ποιότητα, την απλότητα και τον διαχρονικό σχεδιασμό.

Η άνοδος της COS στη λίστα των πιο hot brands
Η επιτυχία του πουλόβερ δεν ήρθε τυχαία. Η COS ανέβηκε τέσσερις θέσεις στο Lyst Index και πλέον βρίσκεται στην τρίτη θέση, πίσω μόνο από τους Saint Laurent και Miu Miu. Η άνοδος αυτή αποδίδεται σε δύο βασικούς παράγοντες: Το see-now-buy-now show της στο New York Fashion Week, που δημιούργησε buzz στα social media. Την αύξηση 147% στις διαδικτυακές αναζητήσεις του brand μέσα σε μόλις τρεις μήνες. Η COS κατάφερε να γεφυρώσει τη διαχρονική σκανδιναβική αισθητική της με τον ρυθμό της σύγχρονης μόδας, συνδυάζοντας άψογα το comfort dressing με την urban κομψότητα.
Στην κατάταξη των “Hottest Products” του τριμήνου, το Chunky Cashmere Sweater βρέθηκε στην τρίτη θέση, ακριβώς μετά από: τις μαύρες σαγιονάρες Havaianas, που έγιναν το viral shoe του καλοκαιριού, και τα Le Loafers του Saint Laurent, που ενσάρκωσαν τη νέα εποχή του power dressing. Αυτό δείχνει πως η αγορά κινείται πλέον σε δύο κατευθύνσεις: άνεση και πολυτέλεια, με τη COS να βρίσκεται κάπου στη μέση και να το κάνει με στιλ.
Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που τα πλεκτά της COS βρίσκονται στο top 10 του Lyst. Το ίδιο κασμιρένιο πουλόβερ είχε μπει στην 5η θέση το τελευταίο τρίμηνο του 2024, αποδεικνύοντας πως δεν πρόκειται για ένα τυχαίο trend, αλλά για κομμάτι που έχει ήδη αποκτήσει cult status.

Σε μια εποχή όπου η μόδα επιστρέφει στη διαχρονικότητα και στην ποιότητα, το πουλόβερ της COS είναι το ιδανικό παράδειγμα του “less is more”. Δεν χρειάζεται έντονο branding ούτε φανταχτερά prints, χρειάζεται μόνο καλή κατασκευή, σωστή εφαρμογή και μια δόση ανεπιτήδευτης κομψότητας.
Αν λοιπόν αναρωτιέστε ποιο είναι το κομμάτι-επένδυση του φετινού χειμώνα, η απάντηση είναι ξεκάθαρη: το Chunky Cashmere Sweater της COS είναι ήδη το πιο δημοφιλές και πολυζητημένο πουλόβερ της σεζόν και όχι άδικα.
Το The Lyst Index, η πλατφόρμα που αναλύει εκατομμύρια δεδομένα από περισσότερους από 160 εκατομμύρια αγοραστές παγκοσμίως, μόλις δημοσίευσε το report του για το τρίτο τρίμηνο του 2025 (Ιούλιος–Σεπτέμβριος). Το αποτέλεσμα; Το συγκεκριμένο πουλόβερ της COS αναδείχθηκε το τρίτο πιο δημοφιλές προϊόν μόδας στον κόσμο αυτή τη στιγμή.
Το Chunky Cashmere Sweater ενσαρκώνει όλα όσα αγαπούν σήμερα οι fashion insiders: Είναι minimal, αλλά με ακριβή, αρχιτεκτονική σιλουέτα. Είναι κατασκευασμένο από premium κασμίρι, γεγονός που το κάνει απίστευτα απαλό και ζεστό, χωρίς να δείχνει βαρύ. Διατίθεται σε ουδέτερες αποχρώσεις (γκρι, μπεζ, μαύρο, κρεμ), που ταιριάζουν με τα πάντα. Και, κυρίως, έχει αυτό το “quiet luxury” ύφος που κυριαρχεί τα τελευταία δύο χρόνια, η αίσθηση του διακριτικά ακριβού, χωρίς λογότυπα ή υπερβολές. Η COS κατάφερε με αυτό το κομμάτι να μιλήσει στην καρδιά όσων αγαπούν την ποιότητα, την απλότητα και τον διαχρονικό σχεδιασμό.

Η άνοδος της COS στη λίστα των πιο hot brands
Η επιτυχία του πουλόβερ δεν ήρθε τυχαία. Η COS ανέβηκε τέσσερις θέσεις στο Lyst Index και πλέον βρίσκεται στην τρίτη θέση, πίσω μόνο από τους Saint Laurent και Miu Miu. Η άνοδος αυτή αποδίδεται σε δύο βασικούς παράγοντες: Το see-now-buy-now show της στο New York Fashion Week, που δημιούργησε buzz στα social media. Την αύξηση 147% στις διαδικτυακές αναζητήσεις του brand μέσα σε μόλις τρεις μήνες. Η COS κατάφερε να γεφυρώσει τη διαχρονική σκανδιναβική αισθητική της με τον ρυθμό της σύγχρονης μόδας, συνδυάζοντας άψογα το comfort dressing με την urban κομψότητα.
Στην κατάταξη των “Hottest Products” του τριμήνου, το Chunky Cashmere Sweater βρέθηκε στην τρίτη θέση, ακριβώς μετά από: τις μαύρες σαγιονάρες Havaianas, που έγιναν το viral shoe του καλοκαιριού, και τα Le Loafers του Saint Laurent, που ενσάρκωσαν τη νέα εποχή του power dressing. Αυτό δείχνει πως η αγορά κινείται πλέον σε δύο κατευθύνσεις: άνεση και πολυτέλεια, με τη COS να βρίσκεται κάπου στη μέση και να το κάνει με στιλ.
Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που τα πλεκτά της COS βρίσκονται στο top 10 του Lyst. Το ίδιο κασμιρένιο πουλόβερ είχε μπει στην 5η θέση το τελευταίο τρίμηνο του 2024, αποδεικνύοντας πως δεν πρόκειται για ένα τυχαίο trend, αλλά για κομμάτι που έχει ήδη αποκτήσει cult status.

Σε μια εποχή όπου η μόδα επιστρέφει στη διαχρονικότητα και στην ποιότητα, το πουλόβερ της COS είναι το ιδανικό παράδειγμα του “less is more”. Δεν χρειάζεται έντονο branding ούτε φανταχτερά prints, χρειάζεται μόνο καλή κατασκευή, σωστή εφαρμογή και μια δόση ανεπιτήδευτης κομψότητας.
Αν λοιπόν αναρωτιέστε ποιο είναι το κομμάτι-επένδυση του φετινού χειμώνα, η απάντηση είναι ξεκάθαρη: το Chunky Cashmere Sweater της COS είναι ήδη το πιο δημοφιλές και πολυζητημένο πουλόβερ της σεζόν και όχι άδικα.
