Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Παιδιά της Κατερίνης και της Πιερίας να πω κάτι ως πασοκτσής;

http://1.bp.blogspot.com/_Js0O0JY6LEA/S0e28C_7NuI/AAAAAAAAG7s/oyqHepAa5Tc/s320/%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF.jpgΕίναι μερικά πράγματα που συμβαίνουν και μου δημιουργούν ερωτηματικά. Πρώτον στο δήμο της Κατερίνης δεν υπάρχει αντιπολίτευση και δεν βλέπω να παίρνει θέση κανένας από το κόμμα ή κάποιος από τους βουλευτές που εκλέξαμε, εκτός φυσικά από τον έναν από τον οποίο δεν περιμένω να πάρει θέση στο ερώτημα μου, ο οποίος είναι και βουλευτής, αλλά και επικεφαλής της δημοτικής αντιπολίτευσης του δήμου Κατερίνης και από ό,τι μαθαίνω σπάνια πατάει το πόδι του στα δημοτικά συμβούλια. Τί θα γίνει και πού θα πάει αυτή η κατάσταση; Όλοι βλέπουν πως ο μόνος που βγαίνει κερδισμένος από αυτό είναι ο νυν δήμαρχος της ΝΔ που μετά από τρεισήμισι χρόνια στην τοπική εξουσία το έχει ρίξει τώρα στο "μεγάλο έργο" με τις στρογγυλές πλατείες, αφού δεν έχει και μεγάλο οικονομικό κόστος.
Δεύτερο, στις δημόσιες υπηρεσίες παραμένουν οι ίδιοι διευθυντές και διοικητές που αναμένουν να τους αλλάξουν, αλλά ματαίως και έτσι πάνω στην αναμονή δεν ξέρουν τι να πράξουν κι αυτοί.
Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος αρμόδιος σχετικά, άμα ξέρει φυσικά κι αυτός, για να καταλάβω και εγώ τι ακριβώς συμβαίνει, γιατί έχω μπερδευτεί;

Ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ
Κατερίνη