Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΑΣ


ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!!

Είμαι ο Νίκος Κωτούλας και θα ήθελα να διαβάσετε και τη δική μου αλήθεια.

  1. Δεν κατέληξα ποτέ στο τμήμα Λιτοχώρου μετά από ενέργεια της Εταιρείας. Εγώ κάλεσα την Αστυνομία γιατί απλούστατα δεν ήμουν ο οδηγός, αλλά ο συνοδηγός του αυτοκινήτου στο οποίο επέβαινα και συνεπώς δεν είχα καμία υποχρέωση να πληρώσω.
  2. Εγώ κατήγγειλα την επόπτρια γιατί με κράτησε σχεδόν μια ώρα και τριάντα λεπτά παρά τη θέλησή μου, καθώς δεν άνοιγε τη μπάρα να φύγει το αυτοκίνητο στο οποίο ήμουν συνεπιβάτης. Να διευκρινίσω ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου αρνήθηκε να πληρώσει τα -παράνομα- διόδια, και όχι εγώ.

Κατέθεσα λοιπόν μήνυση στο τμήμα Λιτοχώρου, συνελήφθη η κυρία, της πήραν αποτυπώματα και μάλιστα έμεινε κρατούμενη για 2 περίπου ώρες. Κατόπιν ήρθαν οι δικηγόροι μας, απέσυρα τη μήνυση προς την επόπτρια γιατί δεν μου φταίει σε τίποτα ως απλή υπάλληλος που είναι, και προχώρησα σε μήνυση κατά της εταιρείας.

Ως κάτοικος της πολύπαθης Πιερίας μας, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ τον αγώνα κατά των παράνομων διοδίων και δεν με τρομάζουν οι κάθε είδους τραμπούκοι με τις απειλές τους.

Ο Δημιουργός των Προβλημάτων…….

Νίκος Κωτούλας, του Δημητρίου και της Αναστασίας.