Δεν φτάνει που με ελάχιστα δικά τους κεφάλαια - αφού το μεγαλύτερο μέρος των «επενδύσεών» τους προέρχεται από δάνεια με εγγυήσεις του Δημοσίου, κοινοτικές και κρατικές επιδοτήσεις - αλλά και τη στυγνή εκμετάλλευση της εργατικής δύναμης των εργατών και του επιστημονικού δυναμικού που απασχολούν, κατασκευάζουν έργα που τα εκμεταλλεύονται σε μεγάλο βάθος χρόνου. Τώρα έρχεται η πολιτική ηγεσία του υπουργείου να ισχυριστεί ότι «ασκεί πιέσεις» προς τους κατασκευαστές, για να μειώσουν τα διόδια, τη στιγμή που πάλι από τον κρατικό κορβανά, από τον ίδιο το λαό δηλαδή, θα τους τα ξαναδώσει πίσω. Ενώ λίγο καιρό νωρίτερα, είχε καταστήσει και αδίκημα τη μη καταβολή διοδίων, προσπαθώντας έτσι να εκφοβίσει τους διερχόμενους που αρνούνταν να καταβάλουν τα ληστρικά διόδια.
Οι «πιέσεις» που δήθεν ασκεί στους παραχωρησιούχους για τη μείωση των διοδίων, μόνο ως φάρσα και κοροϊδία ολκής πρέπει να καταγραφούν στις συνειδήσεις του εργαζόμενου λαού, που χρυσοπληρώνει τα μεγάλα οδικά έργα για να θησαυρίζει μια χούφτα επιχειρηματιών, ντόπιων και ξένων.
Α.Ρ.