Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Αυξημένο ενδιαφέρον για ελληνικά τρόφιμα και ποτά

Στη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων στον κόσμο στην Κολωνία

http://www.newsbeast.gr/files/temp/20A6346F15D857FBF9EAF1B5861783D1.jpg 
 
  Αυξημένο ήταν το ενδιαφέρον αγοραστών και δικτύων διανομών για τα Ελληνικά τρόφιμα και ποτά στη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων στον κόσμο ANUGA 2011, που γίνεται στην Κολωνία της Γερμανίας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά παρουσιάστηκε από τις ΗΠΑ, το Ισραήλ, τη Ρωσία, χώρες της Κεντρικής Ευρώπης αλλά και από αναδυόμενες αγορές όπως η Ινδία και άλλες.
Στην έκθεση, από ελληνικής πλευράς συμμετέχουν πάνω από 180 επιχειρήσεις, ενώ σε αυτήν εγκαινιάστηκε και το brand "Taste Like Greece" που αποτελεί τη νέα σήμανση του Οργανισμού για τις Εθνικές συμμετοχές, σε όλες τις εκθεσιακές εκδηλώσεις για τρόφιμα και ποτά για το 2012-2013, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΟΠΕ.

Επίσης, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκε πλήθος συναντήσεων με επιχειρηματικούς ομίλους και διανομείς, από περίπου 30 χώρες.


«Στην δύσκολη περίοδο που περνάμε οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις αποτελούν τους καλύτερους πρεσβευτές της χώρας μας τους οποίους πρέπει να στηρίξουμε περαιτέρω με δράσεις προβολής όπως "ελληνικές εβδομάδες γεύσης" που ήδη συζητάμε με μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων της Κεντρικής Ευρώπης», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΕ κ. Α. Καλαμπόκης, σε δηλώσεις του σε εκπροσώπους διεθνών ΜΜΕ στα εγκαίνια της έκθεσης.


Το Ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκε και ο ευρωβουλευτής του γερμανικού Φιλελεύθερου Κόμματος, κ. Γ. Χατζημαρκάκης, ο οποίος εξέφρασε τη στήριξή του στις προσπάθειες του ΟΠΕ για την ενίσχυση της παρουσίας των εξαγωγικών επιχειρήσεων.


Παράλληλα, ο κ. Χατζημαρκάκης, συνοδευόμενος από στελέχη του Γερμανοελληνικού Επιχειρηματικού Συνδέσμου (DHW), πραγματοποίησε συνάντηση με τον κ. Καλαμπόκη, όπου συζήτησαν συγκεκριμένες δράσεις για την προώθηση και προβολή των ελληνικών προϊόντων τόσο στη Γερμανία, όσο και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.


Τόνισε μάλιστα την αναγκαιότητα ύπαρξης εθνικού brand για την Ελλάδα που θα αποτελεί πιστοποίηση για τον ευρωπαίο καταναλωτή.