Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Νέες παραιτήσεις στους ΑΝΕΛ


Τη μια μετά την άλλη διαδέχονται οι παραιτήσεις στελεχών και μελών των ΑΝ.ΕΛ. στην Κρήτη.
Το δρόμο που επέλεξαν οι Μιχάλης Αλεξάκης και Πόπη Τσιμιτσή, ακολούθησε κι ο Ανδρέας Κλάδος από το Ρέθυμνο.

 
 
 
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Ρέθυμνο: 09/05/2016
 
Προς τους:
1. Γ.Γ. του κινήματος των ΑΝΕΛ Κο
Ιωάννη Μοίρα
2. Πρόεδρο της Ο.Ε.Σ. Νομού Ρεθύμνης Κο Δρυγιαννάκη Ευάγγελο.  

Σε συνέχεια της από 23/10/2015 επιστολής με αποδέκτες τον Πρόεδρο του κινήματος Κο Παναγιώτη
Καμμένο και την Κοινοβουλευτική ομάδα, ενημερώναμε ότι θα πρέπει παρά τις όποιες υποχωρήσεις
έχουμε δεχθεί να κάνουμε για το καλό της πατρίδας μας, να κρατήσουμε και κάποιες (κόκκινες γραμμές) ώστε να σταματήσει η εξαθλίωση του Ελληνικού λαού.
Αυτές δεν ήταν άλλες από το ασφαλιστικό, το φορολογικό, τον ΕΝΦΙΑ, και τον ΦΠΑ στην εκπαίδευση.
Δυστυχώς όμως με το νομοσχέδιο Φορολογικό – Ασφαλιστικό που χθες βράδυ (8-5-16) όλοι ψηφίσατε όχι απλά εξαθλιώνετε τον Ελληνικό λαό, αλλά τον αποτελειώνετε.
Και αυτοί που μέχρι σήμερα κατάφερναν να είναι λίγο πάνω από το όριο της φτώχειας με το παραπάνω νομοσχέδιο τους ρίχνετε και αυτούς στην φτώχεια.
Κάνετε κοινωνική πολιτική εις βάρος των δικών μας ακριβοπληρωμένων εισφορών που έχουμε καταβάλλει στα ταμεία μας εδώ και 30 – 35 χρόνια.
Μπήκα στον αγώνα από την ίδρυση του κινήματος με σκοπό να προσθέσω και όχι να αφαιρέσω ένα
λιθαράκι στην ανοικοδόμηση του λαού μας.
Για τα παραπάνω και επειδή θέλω να μπορώ να κοιτάζω τους συγγενείς μου, τους φίλους μου, τους
συναδέλφους μου και τους συμπολίτες μου στα μάτια
Ζητώ την διαγραφή μου από μέλος των ΑΝΕΛ.
 
Ο αιτών
Κλάδος Ανδρέας